|

آرایش لعابدار و چَثیف افسانه پاکرو که خیلی بهشون مینازه؛ فیگورای رقص نور و جوندارشو!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو از بازیگرای جذاب و خوش فیسیه که خیلیم به چهرش مینازه و اینبار خانوم خانوما با چشمای پر آرایشش شلخته شد!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- کلا انگاری بازیگرای خانوم در عرصه سینما و تلویزیون خیلی بیشتر از آقایون حاشیه دارن چرا که مواردی مثل کشف حجاب، مهاجرت های زیاد، خواستگاری و آرایش و استایل نامتعارف و .... کلی چیز میز دیگه براشون وجود داره که میتونه اونهارو کاملا از شخصیتی دیده نشده به چهره ای مشهور تبدیل کنه که البته این شهرته بستگی داره توش محبوبیت باشه و یا منفوریت. مثلا خیلیاشون تو این چند سال اخیر مهاجرت کردن با کلی جار زدن که در این بین میشه گفت افسانه پاکرو از بازیگرانی بود که مهاجرت کردا ولی اونقدر بی سر و صدا بی حاشیه بود که اصلا مدتها اونجا زندگی میکرد و کسی نفهمید! افسانه پاکرو رفت ترکیه و برگشتش مشخص نیست چه تایمی باشه اما نکته جالب اینه که افسانه پاکرو به مانند خیلی از همکاراش که کشف لباس و حجاب کردن نبود و به همون شکلی که در ایران دیده میشد ترکیه گردی هم میکنه!

افسانه پاکرو این مدلیه که خیلی زیاد به چشم و ابروش مینازه. البته که خانوم بازیگر در مجموع غرور زیادی برای فیسشون دارن اما خب نقطه قوت این چهره رو چشماش میدونه! مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر افسانه بانو رو مشاهده می کنید که یکم شلخته هستا اما خانوم بازیگر حسابی بهش میباله!

20191127_161715

فیگورای پارتی طور افسانه پاکرو چی میگه!

خب یکسری از بازیگران هستند که بیشترم خانومن و کلا تو فاز و نول اینن که از بالا تنشون عکس بگیرن. مثلا خانوم میترا رفیع کل پیجش شده عکسای این مدلی که کمتر استایلش رو نشون میده و بیشتر تو کار کمر به بالاست!

افسانه پاکرو حالا از میترا رفیع هم جلو زده و کلا گردن به بالاشو انگار قبول داره و این در حالیه که یهو دوربینو یجور میبره تو صورتش که در نهایت چندان عکس و یا فیلم جالبی از آب در نمیاد.

افسانه پاکرو مدتی پیش ویدیویی بسیار کوتاه از خود به اشتراک گذاشت که انگاری تو پارتیه و خانوم بازیگر طبق معمول رفت سراغ اون ژست همیشگیش و یه تیکه کوتاه از چهرش با غمزه های عجیب گرفت.

افسانه پاکرو از بس خوشگله که بازیگر ترکیه ای بیخیالش نمیشه!

افسانه پاکرو یکی دو سالی میشه که رفت و آمد و اقامتش در ترکیه زیاد شده و حتی خانوم بازیگر تو یک فیلم که محصول مشترک ایران و ترکیه هم هست حضور داشت که البته این ایفای نقش خالی از حاشیه نبود و شایعه شده بود که بعد از این فیلم یوسف چیم بازیگر مطرح ترک به افسانه خانوم پاکرو ابراز علاقه کرده. البته خود افسانه خانوم به تازگی در یک گفتگوی اینترنتی این ابراز علاقه رو به کل تکذیب کرد و گفت با یوسف فقط و فقط دوسته!

البته ماجرای خواستگار و ازدواج افسانه خانوم پاکرو داستان زیاد داشته و یه مدت هر دوتا داداشی که سن شون به افسانه و آبجیش می خورد تو اینستاگرام خانوم پا پیش می زاشتن و از خانم تو دایرکت خواستگاری می کردند.

افسانه پاکرو هم حواسش هست و هم نیست! استایل خانوم متعارف و نامتعارف میشود!

گفتیم که افسانه بانو کلا کم حاشیست و زیر زیرکی کارشو میکنه. اما داستان از این قراره که افسانه پاکرو مثلا در استایلش یه موقع میبینی خانومانه و بی هیچ نکته ای تیپ میزنه و باری دیگر ژست و لباس خانوم بازیگر به شدت نامتعارف میشه!

این جریان استایل و حجاب در میون بازیگرای زن میدونید که دیگه تبدیل به سوژه ای عجیب شده که حتی در رابطه باهاش تو این چند وقت اخیر حسابی جنجال به پا شد. اما خیلی از خانوما هستند که دیگه بیش از اندازه بعد از کم شدن کرونا و باز شدن سینما و اکران های سینمایی پیش رفتن! مثلا خانوم لیندا کیانی در یکی از این اکران ها سال گذشته بود که با شلواری جذب و پافری بسیار کوتاه تا کمرش ظاهر شد و به قدری هم موذب طور بود که جرئت نداشت حتی کمی برای صاف کردن لباسش خم بشه!!

اما افسانه پاکرو اینچنین نیست و بیشتر سعی داشته تا در سینما ناجور دیده نشه و بیشتر این چنین تصاویرش مخصوص اینستاگرامشه!

Untitled (2)

afsanehpakroo_1633541318_7

افسانه پاکرو اینجوری سحر قریشی رو شااااخِ دو عالم کرد!

افسانه پاکرو ابتدای کار خود را در عرصه بازیگر در سال 1383 استارت زد اما با فیلم "رویای خیس" در سال 84 حسابی مشهور شد. خانوم بازیگر سال 1388 نیز در حالی که قرار بود در سریال دلنوازان نقش یلدارو بازی کنه دو بار قرار داد خود را با این مجموعه کنسل کرد که در نهایت خانوم سحر قریشی جای ایشون اومدن با این سریال به شهرتی بسیار عجیب رسید.

این بود که سحر قریشی جای پاکرو میاد و حالا یکی از شاخ ترین چهره های سینما باشه.

Untitled (3)

بیوگرافی افسانه پاکرو! خانوم سن بالاعه و جَوون!

افسانه پاکرو همونطور که گفتیم دیگه در آستانه رسیدن به چهل سالیشه. خانوم بازیگر متولد 4 اردیبهشت ماه سال 1362 هستش. افسانه پاکرو فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد که در کنار بازیگری، نقاشی رو هم حرفه ای دنبال می کند و اهل مطالعه و گوش دادن به موسیقی هم هستش.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها