|

فریبا نادری واسه دوزار فالوور سینه سپر فیگور میاد کف کُنون؛ بعد ستایش چه گرون میپوشه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر مشهور و پخته ایرانیه که همیشه عکسای جالبی ازش دیده شده اما اینبار خانوم بازیگر وارد چالش فتوشاپ بازیه کاربران شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر مشهور و محبوب سینما و تلویزیون که این روزا تو کار و بارش کمرنگ شده اما همچنان در اینستاگرام فعالیت خود را دارد، اونم غلیییظ و خفن! البته که فکر نکنید خانوم بازیگر بی توجه به شرایط کنونی کشور همچنان از خوشگلاسیون خودش و خونه زندگیش میزاره، خیر! بلکه فریبا نادری این روزا تلاش داره تا یکسری گل و بلبل منتشر کنه تا هم براش هیچ طرفه دردسر نشه و هم اکتیو بوده باشه! فریبا نادری قبلنا از بازیگرای خیلی معمولی تلوزیون بود اما حالا هم کلی طرفدار داره و هم اسم و رسم خاصی پیدا کرده که اینا همه رو از ستایش بدست آورده!

حالا چرا ستایش؟ چون این سریال بود که خانوم بازیگر ساده مارو انگاری شکوفا کرد چرا که فریبا نادری به جز این کار، در همه فیلم و سریال هایی که ایفای نقش داشت همیشه کاراکترای معمولی و بدون چالش رو به تصویر میکشید اما در ستایش رویی دیگر از خود نشون داد که میتونه جذاب و پر قدرت و به بهترین نحو نقشی مثل پری سیمارو از آب دراره.

فریبا نادری گفتیم که عکس زیاد ا خودش میزاشت تو اینستاگرام اما اغلب تریپای خیلی شاخ نداره و ساده اما تو چشم استایل میزنه! البته که همیشه تو چشم بودن دلیل بر خوشتیپ بودن نیست که در ادامه بهتر متوجه آن خواهید شد اما ابتدا تصویری از خانوم خانوما با سیس عقاب مشاهده می کنید.

فریبا+نادری (1)

فریبا نادری از کجا پول رو پول میذاره؟!

حالا عکس بالا که جهت تبلیغ بود چرا که فریبا نادری نیز به مانند بسیاری از همکارانش از پیج بزرگ دو میلیونیش استفاده میکنه و گهگاهی تبلیغ و معرفی داره. فریبا نادری یه شوهر پولدااار داره که خب نیاز مالی ندارن اما ظاهرا فریبا بانو این را و روش رو هم کنار زندگیش نگه داشته و اصل هم نمیشه گفت کار درستی نیست چرا که خیلی از چهره های مشهور هستند که تبلیغات انجام میدن اما به شرطی که درست حسابی باشه نه به مانند افرادی مثل خانوم بهاره رهنما و یا بهنوش بختیاری که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو تو بساط معرفیشون دارد!

وقتی فریبا نادری حجابو کشف نمیکنه بلکه لباسو ....!

از این ها که بگذریم و برسیم به دنیای عکس بازی بازیگران به خصوص خانوما باید بگیم که خب یکسری هستند خودشون به طور خودکار علاقمندن تا استایل های ناجور و نکته دار بزنن و بولد بشن تا بهشون توجهی غیر معمولی بشه! اما خب برخی هم هستند که براشون فتوشاپ میشه حالا یا توسط خودشون جهت جلب توجه و یا توسط طرفدار و مخالف و ... خلاصه که مورد عنایت قرار میگیرن.

این روزا کشف حجاب میون بازیگرای خانوم در داخل کشورمون زیاد شده اما برخی به مانند فریبا نادری هستند که دست به این حرکت نزدن و از طرفی عکسای عجیب ازشون داره در میاد! مثلا در ادامه نمونه ای از فریبا نادری مشاهده می کنید که جای تعجب داره فریبا نادرررری و این مدلی؟!

242

فریبا نادری و سلفی های وقت و بی وقتش، حتی تو اتاق خواب!

همونطور که گفتیم خانوم نادری فعالیت بسیاری در صفحشون دارن اما اینطوریه که کلا یِلخی عکس میذارن و روند پیجشون کلا درهم میره جلو. فریبا نادری حالا بیش از 2 میلیون فالوور داره هااا ولی معلوم نیست به چه دلیل جدیدا پیجش رو پرایوت کرده تا هر کسی دسترسی به پیج پیدا نکنه! شاید هم ترفندی تکراریه برای اینکه افزایش فالوور داشته باشه!

33668_618 (1)

حالا منظور از درهمی چیه؟ مثلا یه روز خانوم خانومارو تو تختشون میبینیم در حالی که یه سلفیه بی کیفیت و بی محتوا گرفتن تنها برای جلب توجه! و یا باری دیگر یه عکس نصفه نیمه و تااار با همسر و فرزندشون گرفتن جهت اطلاع دادن برای اینکه تشریف بردن سفر! برخی مواقع هم خانوم بازیگر رو همراه با دوستشون می بینیم که استایلی بسیااار به هم ریخته و شلخته و شنبه یکشنبه دارن با ژستی که چندان جالب نیست و مشخص هم نیست به چه دلیل گرفته شده! 

خب قطعا این موارد برای یک هنرمند و چهره مشهور چندان جالب به نظر نمیاد و مردمی و خاکی بودن هم حد و حدودی داره که شاید برخی از عکسای فریبا نادری رو یه کاربر معمولی هم تو پیجش نذاره!

as

بیوگرافی جالب فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم.

ازدواج ها و دختری که اونور آب به دنیا اومد!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده که اولیش آقای کارگردان معر.ف مسعود رسام بود که پس از عشقی کوتاه با فوت ایشون به اتمام رسید اما فریبا نادری بعد از چند سال که دوباره ازدواج کرد حالا همسری پولدار داره که صاحب فرزندی دختر به نام یارا نیز هستند اما خب ایشونم همانند بسیاری از همکاراشون رفتن اونور آب دخترشونو به دنیا آودن!

328954491664521549

ff

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها