|

وقتی فریبا نادری از شوهرستون هر چی خوبه مال خودش کرده؛ چه خونه و حیاط عیونی!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای مشهوریه که بعد از بازی در سریال ستایش حسابی تو دلبرو تر شد و حالا واسه فالوورا میلیونیش عکس میذاره آنچنانییی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر مشهور و محبوب ایرانه که گرچه آنچنان در سینما جای خاصی نداره اما در عوض تلویزیون و سریال های جعبه جادویی رو حسابی قرق کرده و با بازی در سریال "ستایش" یه کارنامه کاری جذاب برای خود ساخت. البته که یکی از دلایل خیلی بولد شدن فریبا نادری طولانی شدن ستایش هم بود چرا که مثلا اگه تو یه کار یه فصلی ایفای نقش داشت شاید چندان دیده نمیشد و بولد نمیشد اما ستایش سه فصل طول کشید و فریبا بانو هم در دو فصل حضور داشت؟ اون هم حضوری گررررم و تاثیر گذر!

فریبا نادری از اون پس دیگه شد یه هنرمند فحش بخور که البته طولی نکشید که حسابی طرفدار پیدا کرد. قسمت اولی که گفتیم به دلیل نقش به شدت منفی خانوم خانوما بود که حرص هر آدمی رو در میاورد و قسمت دوم هم به این دلیله فریبا نادری از فعالین غلیظ اینستاگرامه و تصاویر جذاب بسیاری از خود منتشر میکنه حالا هرچند که آماتور یا الکی پلکی باشه!

مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر وی را مشاهده میکنید که اتفاقا از نمونه های خوشگلشه وگرنه فریبا نادری عادت داره از خوابم که بیدار میشه دوربینو بگیره جلو روش و سر و ته کار رو با یه فیلتر اینستاگرامی هم بیاره!

unknown_274739346_3940649032826234_836767638378756801_n

فریبا نادری از شوهرستون هر چی خوبه مال خودش کرده!

از این ها که بگذریم و برسیم به خود فریبا نادری باید بگیم که دیگه میدونید این روزا چند طلاق و ازدواج بین خانوما و آقایون زیاد شده طوری که دیگه کسی این حرکت رو بد نمیدونه و اتفاقا اگه این مدلی هم باشید بیشتر مورد توجه قرار میگیرید!

فریبا نادری نیز تا به حال دو بار ازدواج کرده که اولین بارش با آقای کارگردان مشهور بود و با عشقی آتشین هم شروع شد اما طولی نکشید که با فوت آقای شوهر این زندگی و عشق به اتمام رسید. حالا شوهر اول کی بوده؟ آقای مسعود رسام!

فریبا نادری اما مجرد نماند و بعد از چند سال تنهایی سرانجام با مهرداد طباطبایی همسر فعلی اش ازدواج کرد. فریبا خانوم همسر اول رو مشهور انتخاب کرد و شوهر دوم رو هم پولدار. حالا این زوج لایف استایلی مرفه دارند همراه با دختری فسقلی به نام یارا. یارا خانوم زاده ایران نیستند و در کانادا به مانند خیلی از بازیگران دیگه برای گرفتن شناسنامه و اقامت خارجی به دنیا اومدن!

www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-فال-روزانه-حافظ-1514712391

از فریبا نادری بعید بود این لبای غنچه!

خب ما گفتیم که فریبا نادری این مدلیه که یهو کلی فالوور جذبش شد حالا چجوری؟ قطعا با شاخ بازی! 

خب همونطور که گفته بودیم فریبا نادری با مواردی سعی داره تا شاخ مجازی بشه! این بازیگر جوان مثلا مدتی رفته بود تو فاز و نول انتشار تصاویری که در اون لبهایی غنچه طور داره، اونم نه فقط حالتش بلکه کاملا این مدل ژست رو میگرفت و چیک چیک عکس رو به ثبت میرسوند!

و یا مثلا مدتی هم یاد گرفته بود چشمان خود را حالتی خمار نشون میداد که البته برخی هستند هماند خانوم روشنک گرامی که واقعا مدل چشماشون خدادادی اینجوریه اما فریبا نادری متاسفانه این حالت چشم رو نداره و از قصد و با زور این حرکت رو میزنه که خب چندان جالب نیست و خیلی از کاربران بر این نظر بودند که خانوم بازیگر قصد داره تا با این موارد و البته زدن هشتگ های جورواجور و عجیب جذب فالوور کنه!

The-charming-new-series-of-beautiful-photographs-of-rare4

243438151643795587

فریبا خانوم نادری وحیاط خونه عیونیش!

فریبا نادری وهمسرش وضع مالی بسیار خوبی دارن و علاوه بر رستوران داری اونم تو شمال تهران بیزینس های پر پول دیگه ای هم دارن خانم بازیگر به تازگس یه عکس از حیاط جذاب خونه بالاشهرش منتشر کرد و حسابی باهاش پز داد.

ac-image-H51664949990oW

فریبا نادری و آبجی خانوم کُپ خودش!

فریبا نادری یک برادر و دو خواهر داره و گویا حسابی هم بهم وابسته هستند و جونش واسه هم درمیره خانوم بازیگر چندی پیش در توصیف خواهر و برادرش نوشته بود:

خواهر یعنی یک لبخند واقعی گوشه لب؛ برای همیشه خواهر یعنی: مهربون بودن خواهر یعنی: درد دل خوب گوش دادن خواهر یعنی: تو هر شرایطی کنارت بودن که من از خوبِ روزگار دوتا خوبش رو دارم و یه برادر که مثل کوه کنارمونه...

شایان ذکر است فائزه خانوم که آبجی کوچیکه خاندان هستند گویا وکیل دادگستری تشریف دارن.

khahare-fariba-naderi-1

565006-Gahar-ir

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها