|

فریبا نادری یه جور سانسور لازمه که زنِ شاهرخ ازش دو هیچ عقبه؛ بعد ستایش چه رُخی میاااد

Fariba Naderi paparazzi

فریبا نادری بعد از ستایش که پله های شهرت رو پرید بالا حالا زده تو کار عکسای جورواجوری که گاهی باعث تعجبببب همه میشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری از جمله بازیگر های محبوب و به نام این روزهای سینما و تلویزیون به حساب میاد که اگر چه فعالیت قابل توجهی نداره و خیلی وقته که درست حسابی کار بازیگری انجام نداده اما از صد تا بازیگر پر کار معروف تر و رو بورس تره؛ حالا سوالی که مطرح میشه اینه که فریبا نادری چطور تونسته انقدر در مرکز توجه ها باشه و بیش از 2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشه اونم وقتی که نه تنها الان بلکه تو هیچ دوره ای فریبا خانوم جزو پر کار ها و سوپر استار ها نبوده؟!

واقعیت ماجرا این جاست که یه زمانی شهرت و معروفیت بازیگر ها و سلبریتی ها غالبا به خاطر نقش آفرینی هاشون بود اما این روز ها اینستاگرام کاری کرده که دیگه این جور مسائل اصلا اهمیتی نداره و ظاهرا فریبا خانوم نادری هم خیلی خوب راه استفاده از اینستاگرام رو برای محبوب تر شدن خودش یاد گرفته برای همین هم میشه گفت فریبا نادری جزو فعال ترین ها و پر کار ترین افراد در این فضای مجازی به حساب میاد به حدی که دیگه یه وقتایی رسما شورش و در میاره و یه عکسایی منتشر می کنه که به عقل جِنم نمیرسه که علت این کار خانوم خانوما چیه، مثل عکس هایی که از خودش تو اتاق خواب و روی تخت منتشر میکنه اونم با سر و وضع نه چندان مناسب؛ و طبیعتا برای این که یه وقت مشکلی براش پیش نیاد دست به دامن هزار و یک روش سانسور میشه. البته این روش بین خانومای سلبریتی خیلی بابه مثلا خود سانسوری بخش جدایی ناپذیر پست ها و استوری های سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است که خانوم بدون رفتن رو پرده سینما این روز ها ته شهرت رو در آورده.

فریبا نادریفریبا نادری

وقتی ژل و تزریق واسه فریبا نادری کمه و با یه من فیلتر میاد وسط

انجام عمل ها و تزریقات زیبایی این روزها خیلی امر عادی ای شده تا حدی که دیگه اگر یه سلبریتی یا خانوم بازیگر چهره کاملا طبیعی و دست نخورده ای داشته باشه ازش به عنوان یک اعجوبه یاد می کنند اما به هر حال انجام این عمل ها هم مثل هر کار دیگه ای به خودی خود بد نیست و زمانی اوضاع بهم میریزه که خانومای بازیگر دیگه چهار دست و پا تو این جور کارا غرق میشن. و اما برسیم به فریبا خانوم نادری که ایشون هم مثل خیلی های دیگه همچین یه کمی دست برده و تو صورتش تا زیبایی خودش رو بیشتر کنه. این طور که به نظر میرسه فریبا نادری یه تزریق گونه ریزی داشته و سعی کرده خیلی هم غیر طبیعی نباشه اما در عوض با ژست های عجیب غریب و برگ ریزونش گونه هاش و میکنه تو چشم مخاطب.

فریبا نادری

به گزارش شایانیوز، حالا از ژست های لب غنچه ای خانوم هم بگذریم یکی نیست بگه بانو این وسط خروار خروار فیلتر که میندازی رو صورتت دیگه چی میگه. فریبا نادری با ژست های عجیب تو قسمت های مختلف خونش یعنی رسما برگی رو درخت باقی نذاشته دیگه، حالا جالبه توجه داشته باشید که این جوری خیلی سری و نرم خانوم خانوما پز خونه زندگی لوکس و خفنش رو هم میده.

فریبا نادری

بیوگرافی فریبا نادری که یه چی فراتر از جالبه

فریبا نادری متولد فروردین ماه سال 1363 و فارق التحصیل رشته گرافیک در مقطع کارشناسی است. فریبا خانوم در سن 19 سالگی علی رغم مخالف های زیاد خانواده اش با کارگردان معروف مسعود رسام ازدواج می کنه که در کمال تاسف ایشون بعد از چند سال بر اثر سرطان فوت می کنند. الان چند سالی میشه که فریبا نادری مجددا ازدواج کرده و حاصل این ازدواج پر سر و صدا یک دختر کوچولو زیبا به نام یارا است. حالا چرا میگیم ازدواج پر سر و صدا؟ چون ظاهرا آقای همسر فوقِ سرمایه دار هستند و این خونه زندگی لوکسی که فریبا خانوم هی راه و بی راه به رخ میکشه ساخته دست ایشونه.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که فریبا نادری درسته که همسر پولداری داره و شهرت خوبی هم از بازیگری و حضورش در اینستا به دست آورده اما این جوری نیست که خانوم فاز بخور و بخواب راه انداخته باشه، اتفاقا برعکس نه تنها کای های تبلیغاتی انجام میده و از این راه پول به جیب میزنه بلکه یه رستوران لوکس و شیک هم در بالا شهر داره که تماما مدیریتش رو به عهده گرفته و خودش پای کاره تا یه وقت از شهرت رستورانشون کم نشه.

فریبا نادریفریبا نادری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بی نام ارسالی در

    واقعا برا همشون متاسفم ولی همشون خوشگل بودن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها