|

وقتی فاطمه گودرزی بازیگره ولی عروسش شاخ اینستا؛ قِروفر خانمو بنِگاهیم یا پاشنه رووو!

fatemeh goudarzi shayanews

فاطمه گودرزی بازیگر مشهور ایرانی که تازگیا سریال فاصله هاش پخش میشد در اینستاگرام با ظاهری بسیار متفاوت در اتاق گریم دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگرای مشهور و سن و سال دار در سینما و تلویزیونه که البته یه چند وقته کمی تا قسمتی کمرنگ شده اما خب این مدلیم نیست که بگیم مثلا خیلی وقته خانوم خانوما دیده نمیشه و از یاد ها رفته! بلکه فاطمه گودرزی اتفاقااا از ژیگولای این عرصه هستش که اگه تو فیلم و سریال هم کم پیدا باشه باز تو اینستاگرام میترکونه. فاطمه گودرزی اغلب در کار و کاراکتر ساده و مظلوم و مادری مهربووون دیده میشه که فقط سرش تو زندگی ساده خودشه؛ اما باید بگیم که برعکس خانوم خانوما به شدت اهل تریپ زدن های قرتی طوری هستند که رفتارهایی نه چندان جالب هم داره. در امه بهتر متوجه این گفته ها خواهید شد که البته انتقاد به حساب نمیاد اما شاید کم منفی باشن.

فاطمه گودرزی یک بانوی دهه چهلی هستش که در اوایل این دهه هم به دنیا اومده اما روحیه ای مثلا دهه هشتادی طور داره که هم از لحاظ شاد بودن خوبه و هم از لحاظ ظاهری بد! فاطمه گودرزی در اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی داره که البته به همون اندازه هم فالووراش زیادن و اینجوری نیست که خانوم خانوما خودش واسه خودش پست و استوری بزاره! فاطمه بانو پیگیر موارد مختلف هست و سعی بر این داره تا پیجی متنوع از تصاویر خود و خونوادش و کاری و طبیعتی و جامعه و خلاصه همه چیز داشته باشه تا هم حوصله کاربر سر و نره و هم خودشیفته دیده نشه! مثلا در ادامه نمونه از تصاویر خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که انگاری تو اتاق گریم هستند!

unknown_302178103_796834188020985_1170581147234183925_n

فاطمه گودرزی خودش شاخ واقعی و عروسش شااااخ مجازی!

خب دیگه میدونیم که این روال بازیگران سینمای ما چه خانوم و چه آقای زدن تو کار اینکه به جز خودشون آبجی، خاله، شوهر عمه، پسر اقدس خانوم و .... خلاصه هرچی دور بریشون دیده میشه رو بیارن یه جودر تو پیج و یا فضای کاریشون و خلاصه اونا هم مشهور بشن و حتی گاهی اونقدر دیده بشن که خودشون ادعای شهرت و کاره ای بودن کنند!

فاطمه گودرزطی در این موضوع عروسش پرچم داره! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم بازیگر مدتی میشه که پسرشون با خانومی به نام دریا مرادی ازدواج کرده و دریا بانو اینستاگرام رو رسما سابیده از شدت شااااخ شدن!

دریا مرادی حالا پیجی بزرگ داره که هم رده ب مادرشوه جان مشهوره! دریا خانوم به شدت اهل انتشار تصاویر قرتی طور با فیلتر و بی فیلتره که خب این موضوع باعث شده تا فاطمه گودرزی نیز چنین بشه و ظاهرا عروس جان تاثیر گذاره غلیظی بوده!

daryamoradidasht_1600362926

فاطمه گودرزی هَووی بهاره رهنما؟ نبابااااا

فاطمه گودرزی عموما اهل ساخت حاشیه و جنجال نیست، اما خب انگاری اگه توسط یه همچین چیزایی دیده بشه هم بدش نمیاد چرا که مثلا چند ماه پیش زمانی که جشن تولد خانوم بازیگر بود به یکباره فاطمه گودرزی رو در کنار چهره ای دیدیم که کمی تا قسمتی برگای همرو ریزوند.

فاطمه گودرزی تولد خود را که میگفتند سورپرایزه در رستوران امیرخسرو عباسی همسر سابق بهاره رهنما گرفته بود و با انتشار تصاویر این دو شخصیت کلی حرف و حدیث ساخته شد!

campec.ir_2879555860227255853_1315567878

Untitled

فاطمه گودرزی چه قر و فری داره سر تبلیغ و لباس پوشیدنش!

در ابتدای متن به این موضع اشاره شد که فاطمه گودرزی ظاهر ژیگولی داره و چندان نقشایی که بازی میکنه بهش نمیاد. البته که دیگه تو این دوره زموه و با وجود اینستاگرام سن و سال معنی نداره و ممکه یه بچه چهار ساله خیلی بزرگتر از سنش بره و یه فرد سن بالا هم کمتر از سنش! 

اما تو سینما هم کم نیستند بازیگران زن و یا حتی مرد که سنشون دیگه جَوون نیست و میانسال و یا حتی پیر هستند اما به مانند جَوونا تریپ میزنن و یا فعالیتی این چنین دارند که بهشون نمیاد، مثل خانوم مرجانه گلچین!

اما فاطمه گودرزی هم نباید نادیده گرفت چرا که روحیه ای باحال داره و یا حداق جلوی دربین گوشی این مدلی نشون میده. اینستاگرام از دیگر خوبیاش اینه که خیلیارو از طریق تبلیغات پولدار کرد اما تو بازیگرا این مورد کمتر دیده میشه چون طرف مشهوره. ولی از طریفی هم چووون طرف مشهوره میاد و معرفی های عجیب رو قبول میکنه و در عوض پول خوبی هم میگیره! مثلا در ادامه نمونه ای از آن را برای فاطمه گودرزی مشاهده می کنید که سبک استایل و شیطونی خانوم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

یکم بیشتر از فاطمه گودرزی بدونیم

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلوزیون متولد 21 تیر سال 1342 در شهر تهران است. پدر و مادرش بروجردی هستند و او جزو قوم لر است.

این بازیگر مدرک دیپلم اقتصاد دارد. او تا به حال یک بار سیمرغ بلورین بهترین بایگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول سال 77 و نقش مکمل زن 70 را در جشنواره فجر به دست آورده است. فاطمه گودرزی از سال 1341 دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذرانده است.

hh

fatemeh-goudarzi-0020

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی