|

عروس فاطمه گودرزی با مژه پِرپری فاز میکروبی گرفته؛ فیسش کلا رو میکاپ سواره!

fatemeh goodarzi shayanews

عروس فاطمه گودرزی که یه پا مدلینگ همه فن حریف تو اینستا، جدیدا از ژست جیگول لب دریاش رونمایی کرد و همه رو تو کف گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فاطمه گودرزی بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که این روزا حسابی با خانواده اش در تلاشن تا کل اینستا رو دو قبضه مالِ خودشون کنن. فاطمه گودرزی که یه پسر به اسم پویان و یه دختر به نام آوا داره، پنج سالی میشه که یه دختر دیگه هم به خونوادشون اضافه شده و اون کسی نیست جز عروس خانومش. دریا مرادی دشت که عروس فاطمه گودرزی به حساب میاد، یه غول فضای مجازیه که میشه به جرات گفت با عکسای اروپایی و خفنی که از خودش منتشر میکنه تابحال همه مدلا رو کشونده جاده خاکی بدجووور!

دریا خانوم اون اوایل چندان علاقه ای به انتشار عکسای رنگ و وارنگ از خودش نداشت و در آرامش مشغول زندگی با پویان خان بود. اما تقریبا یه سالی میشه که حسابی زده تو کار فوتوهای جینگول مستون که آدم با دیدنشون رسما کپ میکنه و از این همه اعتماد به سقفی که دریا مرادی دشت درش دیده میشه، میمونه چی باید بگه.

عروس فاطمه گودرزی چند وقت پیش یه عکسی با آقاشون تو پیجش گذاشت که مشخصه داره کم کم ایشون رو هم میکشونه به همین راه ها. عکس رهایِ عروس خانوم لب دریا با حال و هوای اروپایی که به خودش گرفته نشون از تریپ برداشتن عجیب غریب او در طی سال های اخیر داره و با استایل سفیدش میخواد ثابت کنه که همیشه عروس میمونه.

w

q

وقتی عروس فاطمه گودرزی با مژه های گربه ایش رُخ میاد گنگ بالا!

عروس فاطمه خانوم فقط و فقط با شوهر گرامیش نیست که عادت داره رخ بیاد و تو پیجش رسما با هر اَدا اصولی میخواد برسه به سطحی که همه کاربرا رو بذاره تو کفِ خودش. البته که این کارا حسابی به خانوم خانوما میاداااا!

ولی یه نکته ای که وجود داره ایشون اصلا ندوست که تو فضای خونه اش عکس بذاره و یا باید بیرون خونه و اغلب تو ماشین باشه، یا باید تو آتلیه با کلی چیتان پیتان باشه. واسه همین هم چند وقت پیش استوری منتشر کرده بود که البته پس از مدت ها غیبت در اینستا ورود خیلی شکوهمندانه ای به پیجش داشت و با رومایی از مژه های گربه ایش حسابی طرفداراش رو هوایی کرد!

qqw

میکاپای رنگی پَنگی عروس فاطمه گودرزی که عین قیر چسبیده به فیسش!

عروس فاطمه گودرزی از اون دسته افرادیه که یه مدت تو حوزه بازیگری مشغول کار بود و حالا مدتیه زده تو اینستابازی و البته یه جوووری میکاپ میکنه که اگه ببینینش رسما برگاتون میریزه. نکته عجیب تری که درباره دریا خانوم وجود داره اینه که انواع و اقسام میکاپ ها رو روی فیسش پیاده کرده و تو هر عکسیش رو که نگاه میکنین یه رنگی داره.

البته بعضی اوقات هم زیاده روی میکنه و جوری چهره اش رو غلیظ میک میکنه که انگاری کتک خورده تا بخواد آرایش شده باشه. ولی خب گویا بخاطر فرم خاص چشماش کلا طرفدارای زیادی داره و همین افراد هستن که باعث شدن خانوم خانوما اعتماد به سقفش بره تا اوج آسمونا!

sgejfsegf

rr

وقتی شانس در خونه عروس فاطمه گودرزی رو میزنه!

دریا مرادی دشت ابتدا حرفه اصلیش بازیگری بود و بیشتر هم تو سریال های مهران مدیری بازی میکرد. ولی خصوصا از زمانی که متاهل شده و دیگه جزو خانواده گودرزی ها به حساب میاد حسابی زده تو کار مدلینگی و اینقد تو آتلیه های مختلف از خودش عکس گذاشته که گویا هیچ میکاپ آرتیستی تو تهران نیس که خانوم پیشش نرفته باشه.

البته ناگفته نمونه که کاربرای فضای مجازی هم به وفور از مدل شدن ایشون حمایت میکنن و گویا کسی نیس که مسحور دریا خانوم نشده باشه!

sjefjsg

sdef

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی