|

"نیوشا ضیغمی" با پروتزای خفنش مدلا رو کشوند جاده خاکی؛ ملکه زیبایی خاورمیانه رو باخ!

newsha zeyghami shayanews

نیوشا ضیغمی از بازیگران خوش چهره ایرانیه که چند وقتی میشه تو اینستا با عکسای خفنش همه مدلا رو کشونده جاده خاکی که فقط بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با خفن بازیای باورنکردنیش داره کل فضای مجازی رو پر میکنه از عکسای جینگول مستونش. نیوشا ضیغمی به قدری تو پیجش با ژستا و حالتای مختلف از خودش عکس میگیره که انگار نه انگار اینجا رو کلی آدم نیگا میکنه و انگاری نیوشا خانوم از اول یه مدل بوده و بعدش تبدیل شده به بازیگر. البته که نیوشا ضیغمی اولین بار وقتی با فیلم اخراجی ها دیده شد کلی به خاطر سبک خاص چهره اش طرفدارای ریز و درشت دورش جمع شدن به طوری که او زمینه خیلی خوبی برای مدلینگ شدنش در آینده به دست آورد.

نیوشا خانوم چند وقت پیش عکس خیلی خفنی از خودش منتشر کرد که او رو با یه میکاپ جدید و البته خیلی هم شیکول نشون میداد. این بازیگر خوش چهره به قدری با شاخ بازیاش اینستا رو زیر و رو کرده که حالا دیگه میشه گفت هیچ اِبایی نداره از اینکه بخواد اون پروتزا و عملای راه و بیراهش رو به بقیه نشون بده. در همین رابطه هم به قدری میکاپای آنچنانی انجام داده بود که اگه نیگاش کنین رسما میمونین در اینکه چطور یه بازیگر اینقدر تونسته با میکاپ غلیظ و آنچنانی فیسش رو زیر و زبر کنه.

نیوشا-ضیغمی

وقتی طرفدارای نیوشا ضیغمی هوس بازی به سرشون میزنه!

چند وقت پیش تعدادی عکس از نیوشا ضیغمی منتشر شد که او رو با استایل و ظاهری بسیار نامناسب نشون میداد. این عکسا به قدری اروپایی طور بودن که هر عکس اونا رو میدید تصور میکرد دیگه امکان نداره نیوشا خانوم بخواد تو هیچ فیلم و سریالی بازی کنه.

از اونجایی که این بازیگر دلش میخواد همه جوره از خود شاخ بازی در وَکُنه خیلی این عکسا واسه همه باورپذیر بود تا اینکه وقتی یکم دقیق میشین رو عکسا در می یابین که ایشون اصلا چنین عکسایی از خودش منتشر نکرده و اینا همش کار فن پیجای خیلی شیطون تو فضای مجازیه. خب حالا بیاین چند نمونه از این عکسا رو نگاه کنین تا به اصل موضوع در این زمینه پی ببرین!

e

Untitled

شاخ و شونه کشیدن نیوشا ضیغمی با پروتزای عجیب و غریبش!

نیوشا خانوم از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه دید یکم تو فضای مجازی دیده شده، تبدیل شد به یک ماکت واسه عملای راه و بیراه به طوری که هیچ کس تابحال شبیهش رو ندیده. نیوشا ضیغمی علاوه بر اینکه تو این مدت حسابی تونست اینستا رو با عکسای آنچنانیش پر کنه، چهره اش رو هم با پروتز و عملای خیلی شاخ طور از این رو به اون رو کرد.

این بازیگر که تو عمل کردن هیچ جوره کم نذاشته یهو از اون ور بوم داره میفته. حتی نکته جالبی که همواره درباره نیوشا ضیغمی گفته میشه اینه که برخلاف بسیاری از بازیگران مدام عکس و فیلم از عمل هاش منتشر میکنه اونم یه جوری که اصلا نگم براتون!

w

کمی بیشتر با نیوشا ضیغمی!

نیوشا ضیغمی متولد متولد 18 تیرماه سال 1359 در شهر تهرونه. این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی تونست مدرک لیسانس رو دریافت کنه. پدر او محسن ضیغمی که معلم شیمی فوق العاده معروفی در شهر تهران بود در سال 1395 بر اثر بیماری از دنیا رفت و مادر نیوشا خانوم، فهیمه رستم پور جزو همراهان همیشگی دخترشون به حساب میان. نیوشا ضیغمی یه خواهر 32 ساله داره که در حوزه گرافیک فعالیت میکنه.

این بازیگر در انتخاب همسر شانس توپی آورد، چون یه تاجر نقره با او ازدواج کرد و به کل زندگیش از این رو به اون رو شد. همسر نیوشا خانوم یعنی آرش پولاد خان یک سال به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شد که باعث شد بیش از پیش دیده بشه. این زوج در سال 97 صاحب دختری به نام لِنا شدن و حالا زندگی خیلی خفنی دارن که همه تو کفِشونن.

q

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها