|

تیپ سانتی مانتال نیوشا ضیغمی با آقاش تو اروپا؛ پرستیژ و شمایل خانم شوت شد زیر کامیون!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغی بازیگر مشهور ایرانی که این روزا حسابی کم پیداست همراه با آقاشون سفری خارجه بودند و عکساشون مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگرای مشهور اما نیمه محبوبی محسوب میشه که بلا استثنا تو همه فیلم و سریالاش نقش یه دختر خوشگل و پر رنگ لعاب رو داره و در حال دلبری برای پسری هستش!! خب قطعا چنین بازیگر بودن چندان هنر نیست چرا که نیوشا ضیغمی چالش خاصی رو تجربه نکرده که بخواد با لهجه یا حرکات و حتی گریم خیلی متفاوتی دیده بشه و همیشه با همون تن صدا و ظاهر به چشم خورده! نیوشا ضیغمی که یکی از خانومای مایه دار در این عرصه می باشد همراه با همسری پولداااار سالهاست که داره زندگی میکنه و لایف استایلی مرفه نیز دارند که گهگاهی هم خانوم بازیگر فخرشون رو میفروشه!

نیوشا بانو که خیلی ساله بازیگری شغلشه و حسابی معروف شده، حالا با این شهرته داره میتازونه و از طریق تبلیغات و مزون بازی و البته کار مدلینگ درآمد بالایی رو تونسته داشته باشه و حالا خانوم بازیگر ما خودشونم حسابی دستشون تو جیبه و یه تنه همرو خریدارن! اما میشه گفت نیوشا ضیغمی و همسرش از کم حاشیه ترین زوج های سینما هستند که ناگفته نمونه نیوشا بانو خودشون به تنهایی کم حرف و حدیث ندارن ولی آقاشون به شدت آرومه و به دور از دیده شدن های الکی! اما نیوشا ضیغمی رو میشه یکی از خانومای سکوت کرده در این مدت و اوضاع آنرمال کشور دونست که ترجیح دادند تا طرفِ هیچ طرفی باشن! ولی به تازگی تصاویری از سفر خارجی نیوشا ضیغمی دیده شده که در نوع خود جالب بودند و سادگی این زوج رو نشون میداد که چندان دنبال عکس بازی نبودن و به چند تا سلفی بسنده کردن، اما خب ظاهر خانوم بازیگر مثل همیشه مورد توجه کاربران قرار گرفت.

fun1022-1

Screenshot_2019-10-25-17-24-00-1

نیوشا ضیغمی ترند باز قهاریه که هِییی میره زیر تیغ میره زیر سوزن!

نیوشا ضیغمی از اون دسته بانوان بازیگر می باشد ک تو هر دهه تلاش کرد تا با ترند اون زمان پیش بره و جالبیش اینجاست که این چهره بیشتر رو همون چهرش حرکت میزنه و چندان استایل باز نیست که مثلا بگی حتماااا از مد روز برای لباساش استفاده می کنه و یا همیشه نامتعارف و حاشیه ای هستش!

خب بالاخره مگه میشه بازیگر باشید به خصووووص بازیگر زن و هیچ جنجالی با ظاهرتون نسازید! در آخر باید یه جای کار بلنگه و یچیزی بره تو چشم همه که حسابی شخص رو مشهور کنه به اون مورد! مثلا خانوم بهاره رهنما هم با آرایش و هم با تغییرات در چهره و هم با استایل مورد سوژه قرار میگیره اما مثلا مینا وحید بیشتر با لباساش و نیوشا ضیغمی هم که گفتیم از نامتعارف و عجیب پوشی به دوره، با فیسش!

pp

نیوشا ضیغمی ابتدا با بازی در فیلم "اخراجی ها" بود که خب چون معشوقه مجید سوزوکی رو ایفا میکرد حسابی مشهور شد اما در این کار نیوشا ضیغمی هنوز به یوزپلنگیه حال حاضرش نبود و چهره طبیعی تری داشت که این صحبت برمیگرده به همون ترند بازی نیوشا ضیغمی تو چهرش که به مرور هییی عمل کرد هییی تزریق کرد و شد اینی که الان می بینید!

unknown_121226118_384453909605855_7747514147629800410_n

نیوشا ضیغمی شد شاه شاهان، سلطان سلاطین؛ در تبلیغات نامنظم!

نیوشا ضیغمی از سلاطین تبلیغات نامنظمه! حالا یعنی چی؟ یعنی تو عکس و ویدیوهایی دیده شده برای تبلیغ و معرفی که شاید تا به حال کسی قبول نکرده! اما نیوشا خانوم در کنار عمل های راه و بیراهش همواره از تیپای خفن و اروپاییش هم عکس و فیلم منتشر میکنه و به نوعی قصد داره در این زمینه هم با تبلیغاتی که انجام میده به قدری پول مول واسه خودش جمع کنه که تا آخر دیگه نخواد اصلا سمت کار کردن در حوزه بازیگری بره. به همین دلیل هم هست که وقتی وارد پیج نیوشا ضیغمی میشین به اندازه ای که پست های این خانوم رو درباره تبلیغات در زمینه های مختلف میبینین، در زمینه حرفه اصلیش یعنی بازیگری پست نخواهید دید.

مثلا تو این ایام اخیر به قدری هی از مانتوهای رنگ و وارنگش عکس گذاشته که هر کدومشون هم از هیچ الگوی خاصی پیروی نکردن در دوخته شدنشون که اصلا باورتون نمیشه همچین پارچه هایی تبدیل شده باشن به مانتو و بعدش هم خانوم بازیگر بخواد واسه تبلیغ کردن اونا این همه چیتان پیتان کنه و وقت بذاره!

resized_207586_437

و یا مثلا تبلیغ و خوانندگی نیوشا ضیغمی برای تبلیغ یک نوشیدنی!

وقتی نیوشا ضیغمی دیگه با ایییین تبلیغ پرستیژی واسه خودش جا نذاشت!

این روزا با استفاده از اینستاگرام (البته قبل از فیلترینگ) خیلی از کاربران عادی هم تبدیل به بلاگر و اینفلوئنسر شده بودن و با بزرگ کردن پیجشون حسابی درامد داشتن! حالا چجوری؟ میدونین که از طریق تبلیغات! خب حالا شما کن دیگه بازیگرم باشی و مشهور، ده هیچ از بلاگرا جلوتری و به راحتی میتونی کلی پول پارو کنی. اما از نیوشا ضیغمی بعید نبود چرا چون خانوم خانوما یَد طولایی در این راه داره و شاید بگین چقدر در این رابطه صحبت کردیم اما خب نشون داد که نیوشا ضیغمی گرچه خودش رو همانند بهاره رهنما منفور نکرده اما ریز و مجلسی از هیچ موردی هم نگذشته و پیش رفته! خب چرا باید یک بازیگر برای اینهممممه آیتم مختلف تبلیغ کنه؟ پرستیژ کاری چی؟

اما تصاویری از نیوشا ضیغمی وجود داره که نشون میده ایشون برای شال و روسری هم مدل شدن و تا این حد جلو رفتن! قطعا مبلغ بسیار خوبی بهشون پیشنهاد شده وگرنه نیوشا ضیغمی با اونهمه پولدار بودن الکی نمیاد مدل روسری بشه!

styles-of-niusha-zeighami

styles-of-niusha-zeighami-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی