|

ژولیدگی نیوشا ضیغمی رو مبل راحتیشون چه شُخمی زد به دلمون؛ ملکه زیبایی خاورمیانه شده!

newsha zeyghami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر جینگول ایرانی که این روزا با خفن بازیاش همه مدلا رو کشونده جاده خاکی، اخیرا از عمل مملای اروپاییش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا بدجوری زده تو فاز تبلیغات و با رخ گیریای راه و بیراهش تبدیل شده به خفنی که دومی نداره. نیوشا ضیغمی اولین بار با بازی در فیلم اخراجی ها تونست توانایی هاش در زمینه بازیگری رو به خوبی به نمایش بذاره و پس از اون مسیرش برای نقش آفرینی در پروژه های دیگه هم باز شد. نیوشا ضیغمی نه تنها در بازیگری بلکه این روزها ثابت کرده در حوزه مد هم حسابی استعداد داره.

از اونجایی که نیوشا خانوم این روزا حسابی تونسته طرفدارای خفنی رو برای خودش دست و پا کنه، خیلیا رو هم تو فضای مجازی به این سمت کشونده که ببینن این بازیگر ژَذاب قبلا چطوری بوده که حالا تبدیل شده به یک فیس ژله ایِ باورنکردنی! خب واقعیت اینه که نیوشا ضیغمی از بازیگرانی به حساب میاد که جزو اولین ها در عمل بینی بودن و زمانی که سریال اخراجی ها رو به اتمام رسوند زد تو کار عمل بینی و یه سری تغییرات بنیادی تو چهره اش که خانوم خانوما رو از این رو به اون رو کرد.

pp

وقتی مایه تیله خفن نیوشا ضیغمی از راه به دَرش میکنه!

نیوشا خانوم از همون اول دوره بازیگریش خیلی تو مود بود و قشنگ مشخص بود که دلش میخواد بالاتر از بقیه خودش رو نشون بده. حالا تصور کنین یک آقای تاجر نقره که رسما داره تو پول غلت میزنه بیاد و بشه شوهر این خانوم بازیگر. دیگه مگه میشه تو این شرایط کسی نیوشا خانوم رو کنترل کنه. بیاین ببینین خانوم خوش استایل چطوری روز به روز داره خودش رو با استایلای شیک و پیک و این حرفا میاره دمِ چشم. البته چرا حالا از اول گفتیم از راه به دَرش میکنه؟

به این خاطر که بازیگر جینگولمون پس از اینکه دید تو فضای مجازی همه سعی دارن به هر طریقی که میتونن بزنن رو دست خفنای این حوزه بدجوری دختر کوچولوش هم کشونده به همین راه و با خفن بازیاش سعی داره مایه دار بودنش رو به رخ بکشه. مثل همین فیلمی که یعنی دخترش لِنا رفته سرویس بهداشتی ایرانی و چون عادت نداشته زده زیر گریه....

q

q

ژستای اینور و اونوریِ نیوشا ضیغمی که تا حالا شبیهشو ندیدین!

شاید فکر کنین که این بازیگر خوش چهره دیگه فقط تو کار عملای زیبایی و جینگول کردن خودشه و خفن بازی در این زمینه دیگه واسش اهمیتی نداره، ولی واقعیتی که وجود داره اینه که نیوشا ضیغمی واسه خودنمایی به هر چیزی چنگ میندازه و اخیرا هم به قدری رفته تو کار میکاپای اعیونی و با ژستای تر و تازه اش سعی داره از خودش یه اعجوبه تو دنیای مد بسازه که تابحال مثلش رو ندیدین. حالا بیاین چند نمونه اش رو ببینین تا شوک بشین بدجوووور!

weo

hh

فنای شیطونِ نیوشا ضیغمی انگاری میخوان خانومو بکشونن جاده خاکی!

عکسای رنگ و وارنگ و از هر نوع نیوشا ضیغمی شاید باعث بشه که خانوم بازیگر زیاد تو چشم باشه، ولی قطعا بعضی اوقات هم باعث یه سری اتفاقات ناخواسته ای میشه.

مثلا اینکه چند وقت پیش عکسایی از نیوشا ضیغمی منتشر شده بود که او رو با تیپ نامناسبی نشون میداد و باعث شد خیلیا فکر کنن که دیگه ایشون قصد بازیگری نداره و زده تو کار کشف حجاب! ولی بعدا مشخص شد که این کار برای چند تا از طرفدارای شیطون ایشون بوده که باعث شده چنین عکسایی منتشر بشن و تا حدودی واسه خانوم دردسر ساز باشن.

Untitled

e

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها