|

محیا دهقانی بازیگر ساده و چش قشنگِ نجلا رو یادته؟ یه پا سوپر مدلینگ شده پَرررر ریزون!

mahya dehghani shayanews

محیا دهقانی بازیگر سریال نجلا که این روزا با استایلای خفنش داره کل فضای مجازی رو میترکونه، جدیدا از حال و هواش موقع ورزش کردن رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- محیا دهقانی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی قطعا اگه سریال پرطرفدار "نجلا 2" رو دیده باشین، قطعا با نقش اول اون خاطره سازی کردین. البته این اولین تجربه حرفه ای محیا دهقانی در بازیگری نبود، ولی بی تردید نخستین کار از این بازیگره که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت. میشه به جرات گفت محیا دهقانی پس از این سریال دیگه پاهاش رو زمین نیست و با خفن بازیای راه و بیراهش تو فضای مجازی کینگی از خودش ساخته که دومی نداره.

ew

حرکت های فرازمینی محیا دهقانی که انگاری یه پا رونی کُلمنه!

محیا خانوم که گویا این روزا بدجوری زده تو کار ساخت عضله و داره تمام تلاشش رو میکنه که یک استایل منحصر به فرد و بی بدیل برای خودش بسازه، جدیدا یه کلیپی منتشر کرد تو پیج اینستاش که او رو در حال تمرین های سرسخت پرورش اندام نشون میداد و البته گویا فقط و فقط به چشم ایشون این حجم از ورزش راحت، دشوار و باورنکردنیه.

چرا که با چند تا حرکت یه مدلی داره فاز برمیداره که انگاری از ابتدا تو کار ورزش بوده و نکته جالبی که درباره این مدل ورزش محیا دهقانی وجود داره اینه که از تک به تک ورزش هاش فیلم گرفته تا ثابت کنه که از هیچ کاری واسه ساخت یه فیزیک خفن دریغ نمیکنه.

شاخ بازی محیا دهقانی وقتی کلی زَلم زیمبو وصلیده به خودش!

محیا خانوم از اون دسته بازیگراییه که یه شبه تونست ره صد ساله رو طی کنه و با ایفای نقش فوق العاده اش در سریال نجلا بسیار به چشم اهالی سینما و دوستداران فیلم و سریال اومد. اما همین موضوع روی اعتماد به نفس این بازیگر چنان تاثیری گذاشت که او رو علاوه بر اینکه یه شبه تبدیل به سلبریتی تموم عیار کرد، بلکه یه شبه هم مبدل شد به یک مدل آرتیست خفن که رودست نداره.

حالا میپرسین چرا؟ به این خاطر که وقتی وارد پیج این بازیگر میشین به جای اینکه با آثار هنری او در زمینه بازیگری رو به رو شین، با آثار هنری او در زمینه شاخ بازی و ژستای خفن اومدن مواجه خواهید شد. اون هم در چه حوزه ای؟ در زمینه تبلیغات جواهرات اعیونی و گرون قیمت که قلب آدمو اکلیلی میکنه!

fhdg

d

وقتی محیا دهقانی با چشای شهلایی همه خفنا رو مگسی میکنه!

محیا خانوم نه تنها در سریال نجلا و مدلینگی که در حالت عادی و وقتی که میخواد بیاد به یک مراسم اکرانی با فرم خاص چهره اش و استایل شیکولش خفنی از خودش میسازه که دومی نداره.

از اونجایی که محیا دهقانی فرم خاصی در چهره اش داره و مدل کشیده چشماش توجه بسیاری رو تو نجلا هم به سمت خودش جلب کرد و حالا کافیه یکم میکاپ رو فیسش پیاده کنه... اونوقته که هیچکس حریف این بازیگر نمیشه تو خوشگلی و از دید خیلیا زمانی که او به عنوان یک بازیگر حرفه ای کارش رو شروع کرد، مژده خوبی بود برای اینکه یه بازیگر بسیار خوش چهره پا گذاشت به سینمای ما!

ee

dd

میخوای بیشتر محیا دهقانی رو بشناسی؟! بیا تا بِگمت...

محیا دهقانی متولد 24 دی ماه سال 1370 در شهر تهرانه که بازیگری رو از کلاس های استاد داریوش ارجمند یاد گرفت. این بازیگر خوش چهره در کنار بازیگری علاقه زیادی به هنرهای دیگه مثل موسیقی و دوبلوری داره که البته در این زمینه ها هم گاها کارهایی انجام میده. همچنین ورزش کاراته رو از سن هشت سالگی آغاز کرده و تونسته تا دان دو در این ورزش پیش بره.

اولین تجربه حرفه ای او که باعث شد خیلی دیده شه، فیلم بسیار جذاب "شیار 143" بوده که پس از اون تونست در سریال هایی همچون "پایتخت"، "نجلا" و فیلم "ماجرای نیمروز" به ایفای نقش های خارق العاده ای بپردازه!

jjj

mahyadehghani70_1616444517

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها