|

عکس عجیب و دیده نشده از هانیه توسلی غوغا کرد!

عکس عجیب هانیه توسلی در اینستاگرام غوغا به پا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز _ هانیه توسلی بازیگر مطرح و با استعداد تلویزیون و سینما کشورمان است. هانیه توسلی عکسی عجیبی را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که این عکس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و نظراتی مختلفی را در زیر عکس به صورت کامنت نوشتند. در ادامه شما می توانید عکس عجیب هانیه توسلی را در زیر متن مشاهده نمایید:

haniehtavassoli_1611678296

تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

عکس محمدرضا گلزار و هانیه توسلی

 محمدرضا گلزار و هانیه توسلی عکسی از خود در سر میز شام منتشر کردن و با بازخورد های بی نظیر رسانه ها همراه شد. گلزار و خانم توسلی آخرین بار در فیلم (شام آخر) باهم نقش آفرینی کردند که این فیلم مربوط به 19 سال پیش است. آقای بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است . او از سال ۱۳۷۷ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و بازی در فیلم سینمایی سلام بمبئی، رحمان ۱۴۰۰ و سریال نمایش خانگی گیسو را در کارنامه هنری خود دارد. در قسمت زیر تصویری از هم بازی شدن محمدرضا گلزار و هانیه توسلی در شام آخر و گیسو را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در شایانیوز همراه ما باشید:

file

مطالب پیشنهادی : عکس محمدرضا گلزار و هانیه توسلی اینستاگرام را ترکاند!

علت ازدواج نکردن هانیه توسلی

هانیه توسلی (زاده‌ی ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او دیپلم علوم تجربی دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. خا نواده هانیه توسلی ۶ نفره است. پدرش، مرحوم نادر تقی توسلی سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود، چهار خواهر دارد.هما خواهر بزرگتر حال حاضر کار ترجمه انجام می دهد. خواهر دیگرش مهسا جراح مغز است. هدیه خواهر دیگرش در آمریکا مشغول به تحصیل است و خواهر کوچکش در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

haniehtavassoli_1601989967

محمدرضا گلزار و هانیه توسلی

رضا گلزار و هانیه توسلی ۱۹ سال پس از «شام آخر». این بار در سریال «گیسو»

فیلمبرداری سریال «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری این روزها در تهران ادامه دارد و به زودی برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شود.

محمدرضا گلزار و هانیه توسلی ۱۹ سال پس از فیلم خاطره انگیز «شام آخر» بار دیگر در سریال «گیسو» در نقش های اصلی این مجموعه با یکدیگر همبازی شده اند.

البته این دو سال ۹۷ در فیلم «ما همه با هم هستیم» ایفای نقش کردند اما مقابل یکدیگر بازی نداشتند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها