|

غمزه و کرشمه سارا و نیکا در اینستاگرام لو رفت!

ویدیو از سارا و نیکا که در اینستاگرام غوغا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سارا و نیکا دو خواهر دو قلوی سوئدی هستند که در سریال پایتخت نقش آفرینی می کنند. سارا و نیکا این روز ها حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشتند. سارا و نیکا ویدیویی در صفحه رسمی اینستاگرامشان منتشر کردند که این ویدیو جنجالی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. در ادامه شما می توانید ویدیو منتشر شده را در زیر متن مشاهده نمایید.

تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

 دلتنگی عجیب سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت که اخیره از این سریال کنار رفته اند نتوانسته اند خاطرات چندین ساله خود از سریال پایتخت را فراموش کنند.

سارا و نیکا هر چند مدت یکبار به یاد سریال پایتخت می افتند و خاطراتی از خود منتشر می کنند و یا در شبکه های اجتماعی از ناراحتی خود برای کنار رفتن از این سریال می گویند و طبیعی است چونکه سال ها با این سریال بزرگ شدند و بخشی از خانواده آنها شده بود.

جدیدترین ویدیو منتشر شده توسط نیکا به یاد حنابندان سریال پایتخت 2 را در زیر ببینید:

سارا و نیکا چرا از پایتخت کنار گذاشته شدند؟

اواسط آذر بود که زمزمه های ساخت فصل هفتم پایتخت شنیده شد و حتی اعلام شد که توافقات اولیه با مسئولان صداوسیما هم انجام شده است و همه چیز داشت خوب پیش می رفت که به یکباره اعلام شده سارا و نیکا در فصل جدید پایتخت حضور ندارند. این موضوع با واکنش این دو بازیگر مواجه شد و آن ها ضمن ابرز ناراحتی اعلام کردند که درخصوص علت این موضوع به آن ها توضیحی داده نشده است. اما به نظر می رسد علت حذف سارا و نیکا از پایتخت کاملا مشخص و قابل پیش بینی بود چرا که این دو بازیگر در سال گذشته در روابط خود در سال گذشته از خطوط قرمز صداوسیما عبور کردند و ویدیوها و تصاویری که از این دو منتشر شد کاملا با استانداردها و موازین حاکم در کشور مغایرت داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها