|

استایل یونیک الهام نامی تو اینستا چه فرررق داره با شکوه جون؛ فاز جیران بد ترکیه ای شد!

elham nami shayanews

الهام نامی از بازیگرای جذابیه که این روزا در جیران حسابی داره میتازونه اما میخوایم یه سر به اینستاگرام خانوم خانوما بزنیم که خیلی جالبه!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا سریال "جیران" حسابی داره میترکونه! البته که برخی ازمخاطبین هم بر این نظرند که جیران داره خیلی کشش میده و آقای کارگردان دقیقا همانند سریال های ترکیه ای که برای بالا بردن تعداد قسمت ها، میرن تو فاز کش دادن و الکی پلکی فاز میدن به کار، حسن خان فتحی نیز چنین کرده! اما در جیران ناصر الدین شاه چهار تا زن داره که یکیشون رو الهام نامی بازی کرده. الهام نامی شکوه السلطنه می باشد که میشه مادر شاه آینده!

الهام نامی تا پیش از این نقش و این سریال، چندان شناخته شده نبود و کار پر پیمونی همچون جیران در کارنامه کاریش نداشت که خب با توجه به اینکه آقای کارگردان در سریال تاریخیش از بازیگران نوپای زیادی استفاده کرده، اونهارو به نوعی جذاب و راحت مشهور کرد!

الهام نامی و یا مثلا ستایش دهقان، شاید هم فاطمه مسعودی فر و .... مِن جمله هنرمندانی هستند که با جیران شهرت یافتند. الهام نامی از اون دسته بانوان می باشد که چندان تو فاز و نول انتشار تصاویر اَجق وجق نیست و با وجود اینکه الان دقیقا وقتشه که با عکسای رنگ لعابدارش کلی هوادار جمع کنه، اما مثل خیلی از خانومای بازیگر دنبال این چیزا نیست! اما در ادامه تصویری از الهام بانو مشاهده می کنید که زیبایی خاص خودش رو داره.

+الهام+نامی

حسن فتحی یه قلمو برداشته خانومای بازیگرو رنگ و واااارنگ آرایشید!

در جیران همونطور که میدونید لباس های قاجاریه خوشگل و رنگ وارنگ، از طرفی آرایش های بسیاااار غلیظ و سایه چشم های رنگ دار و رژلب های همچون قیرشون باعث شده تا توجه مخاطب دوچندان به این کار جلب بشه. تازه لنز های آسمونی و جذابی که برای برخی همچون فاطمه مسعودی فر هم که دیگه جوری چشم رو خیره میکنه که گویی تمام دخترای زیبا رو در این سریال جا دادند!!

رعنا+آزادی+ور

اما بهتره بدونید که بیشتر هنرمدان در جیران همچون خود جیران و یا سارای گرجی و شکوه خاتون و ستاره بانوی قمیش دار و ... اونقدری که در سریال می بینید خوشگل نیستند و اگر تنها چند لحظه در پیج های اینستاگرامیشون قدم بزنید متوجه این موضوع حتما میشید!

البته که این گفته ها بر این نیست که این بانوان زیبا نیستند و اتفاقا هر کدومشون خوشگلیه خاص خود را دارند اما اینطور که حسن آقا پیاز داغ اضافه کرده هم نیست!

Untitled

آخر داستان جیران لو رفت!

خب چون آخر داستان این سریال به شکوه خاتون مربوطه بهتره بگیم که داستان جیران از اونجایی که موضوعی تاریخی داره خب خیلی از موارد مشخصه که قراره چه اتفاقی بیوفته. مثلا اینکه پسر تاج الدوله ولیعهد هستااا ولی شاه اصلی پسر شکوه السلطنه میشه.

این در حالی بود که خیلیا که شاید خبری از تاریخ ندارند با به دنیا اومدن پسر جیران فکر میکردند که کار تمومه و محمد میرزا میشه شاهِ شاهان! اما خب از اونجایی که در واقعیت عجل امون نمیده آق پسرشو میکشن و شکوه بانو خیلی ریز و مجلسی میاد وسط، همونطور که تا اینجای کار مشاهده کردین!

Untitled

الهام نامی چه کلنجاری میره با شکوه خاتون

الهام نامی : من همواره تلاش می کنم نقش های چند وجهی و متفاوت را بازی کنم. از زمانی که وارد این حرفه شده ام برایم پیش آمده که نقش های رئالیستی هم بازی کرده باشم اما معمولا ترجیح می دهم که با نقش کلنجار بروم و زاویه های مختلفش را کشف کنم.

Untitled

بیوگرافی جالب الهام نامی

الهام نامی زاده ی 8 اردیبهشت 1365 در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل رشته ی تئاتر در دانشکده ی هنر در تهران است.

الهام نامی، بازیگری نقش پذیر و با سابقه در حوزه های بازیگری و نویسندگی است که  نخستین بار با ایفای نقش در فیلم "چراغ های نا تمام " وارد عرصه سینما  شد. وی در سی و پنجمین جشنواره ی تئاتر فجر برنده ی جایزه ی بازیگری برای هنرنمایی در تئاتر"پرسه های موازی" شد.

در ادامه چهره اصلی شکوه السلطنه در زمان قاجار را مشاهده می کنید که کارلا سرنا نویسنده فرانسوی در بازدید از دربار قاجار می نویسد، مردان ایرانی زنان چاق را دوست دارند! و هرچه زن چاق تر باشد عزیزتر است.

Shokouh-saltaneh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی