|

ژست فرامرزیِ "شیدا یوسفی" با پرده خونشون پروتزاشو کشوند بالا؛ آرتیست شمایی بقیه اَدان!

sheida yousefi shayanews

شیدا یوسفی بازیگر خوش چهره که این روزا با عکسای خفنش کل اینستا رو به چالش کشیده و جدیدا با میکاپای ژیگولش تبدیل شده به مدلی که دومی نداره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیدا یوسفی بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال پرمخاطب "ممنوعه" تونست طرفدارای بی شماری رو واسه خودش دست و پا کنه. از اونجایی که شیدا یوسفی در ایامی که در این سریال حسابی داشت می درخشید، به خاطر داشتن چهره مطلوب و استایل جیگول کلی طرفدار وَرای اونچه تابحال واسه خودش دست و پا کرده بود به وجود آورد، حالا تصمیم گرفته فازش رو عوض کنه و بی تردید میتونین حدس بزنین به چه کاری روی آورده؟ بله... شیدا یوسفی حالا تبدیل شده به یک مدل خفن که بی بروبرگرد کسی حالا حالاها رو دستش نمیاد!

خیلی از بازیگرا فقط و فقط عادت دارن جلوی دوربین آرایش کنن یا حداقل زمانی که قصد دارن به آتلیه برن و واسه تبلیغات حسابی پول به جیب بزنن، اما بعضیا هم که خیلی کم پیدا میشن از این مدلیا دوست دارن در حالت عادی هم همیشه خوشگل موشگل و ژَذاب به نظر برسن که خب بی تردید یکی از اونا شیدا یوسفیه!

درواقع زمانی که این خانوم بازیگر میبینه که چهره خیلی خوب و مطلوبی داره و یه خط چشم ساده میتونه فیسش رو از این رو به اون رو کنه، خب چرا واقعا نباید این کارو انجام بده. مثلا همین چند وقت پیش یه استوری از خودش گذاشته بود که مثل همیشه یه تیپ خیلی رِله و ساده داشت، ولی با یه خط چشم اروپایی طور و خیلی ژیگول از خودش رونمایی کرد که حسابی به چشم کاربرا اومد و او رو متفاوت تر از همیشه نشون میداد!

f

شیدا یوسفی با ترفندای اروپایی تیپ ساخته خوراااک دوربینا!

شیدا خانوم از اون دسته بازیگراییه که در کنار سلبریتیای دیگه تونسته یه سبک استایلی خاصی برای خودش بسازه و البته که با طرفدارای بسیاری هم روبه رو شده. این بازیگر خوش استایل که در طی مدت محبوبیتش تبدیل شده به آنجل بی بالی که با تیپا و ژستای بامزه هر کی میبینش به دلش میشینه، حالا واسه خودش یه پا غول فضای مجازی شده و یه جوری با تریپ برداشتنای راه  بیراهش سعی داره طرفدار واسه خودش جمع کنه که حد و حصر نداره!

اما یه نکته جالبی که درباره او وجود داره اینه که زیر بار هر مدل میکاپی نمیره و همیشه دوست داره با یه ترفند جدید، تبدیل شه به زیباترین حالت خودش که خب بسیار هم در این زمینه موفقه!

r

u

وقتی شیدا یوسفی بوتاکس میزنه در حد تیم ملی و میشه یه پا آنجل واس خودش!

زمانی که شیدا یوسفی برای اولین بار در سریال نماش خانگی رخ نمود، تنها چیزی که در چهره اش به عنوان انجام یک عمل زیبایی به چشم میخورد، عمل بینی بود. در این میون کسانی همچون نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی با انتشار راه و بیراه تصاویری از عمل های زیباییشون در تلاش بودن تا یک چهره خاص و جذابی رو از کسانی که تو این کارا هستن به نمایش بذارن.

همین موضوع هم باعث شد امثال شیدا یوسفی که چندان در فضای سینما دیگه دیده نمیشدن، تبدیل بشن به یک ماکت بریا انجام عمل ها و تزریقات عجیب و غریب و هیچ کس هم نتونه در این زمینه جلودارشون باشه! حالا بیاین نتیجه این حجم تغییرات رو نیگا کنین!

p

y

فیگورِ خفن شیدا یوسفی که فراتر از مرزها رفت!

شیدا یوسفی متولد 20 آذر 1365 در شهر تهرانه. خانم یوسفی منشی صحنه فیلم مشهور و موفق و مطرح سینمای کشور بوده که از جمله منشی صحنه فیلم هایی چون پارادایس، رگ خواب، نقش نگار، یاسین، آقای الف، رسوایی، گهواره ای برای مادر، هیچ کجا هیچ کس، بوی گندم، چگونه میلیاردر شدم و ….می باشد. این بازیگر حالا تبدیل به یه مدل برای میکاپ و استایلای معروف شده که کلی هم تونسته تو اینستا واسه خودش طرفدار جمع کنه و با ژستای خفنش فراتر از تصور کاربران فضای مجازی رفت!

ds

es

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها