|

"شیدا یوسفی" با رومیزی آشپزخونشون مانتو ساخته سِت پروتزاش؛ آرتیست شمایی بقیه نویزن!

sheida yousefi shayanews

شیدا یوسفی بازیگر سریال ممنوعه که با عکسای غرق در پروتز و میکاپش داره از همه خفنا میزنه جلو، اخیرا با یه تیپ عجیب از خودش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شیدا یوسفی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید اسمش چندان براتون آشنا نباشه، ولی قطعا با نقش نگین در سریال "ممنوعه" او رو به یاد خواهید آورد. شیدا یوسفی این روزا حسابی زده تو کار بازیگرای با ظاهر خفن که کلی چیتان پیتان میکنن و بیشتر از اینکه بخواد تو حرفه خودش فعالیت کنه، مشغول خودنمایی به هر طریق ممکنه. شیدا یوسفی بعد از ممنوعه با بازی در سریال "نون خ" تونست به شهرت باورنکردنی برسه و حالا با کلی ادا اصول داره کم کم تبدیل میشه به یه شاخ فضای مجازی.

شیدا خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو به همراه دوستانش در مراسم اکران یکی از فیلم ها نشون میده. خانوم خانوما تو این عکس به قدری به خودش رسیده و پروتزای دو برابرِ حالت عادیش رو یه جوری با میکاپ بولد کرده که بیا و ببین. شیدا یوسفی از زمانی که یکم به شهرت رسید کلا تصمیم گرفت بکوبه و از نو بسازه و خب میشه گفت تو این کار هم بسیار موفق بوده.

چون رسما به جای اینکه مثل بقیه فقط تو کف فیلم و عکسای جورواجور بوده، تو هر عکسیش انگاری داری یه آدم جدید رو میبینی بس که هر روز داره با قبلش یه میل بیشتر تزریق ژل میکنه. از عملای عجیب غریب این بازیگر که بگذریم، می رسیم به بحث استایلش در این عکس که رسما ورداشته یه رومیزی آشپزخونه رو کرده مانتو با یه صندل جینگول خودشو سوژه عکاسا کرد. بابا آخه این مدل استایل رو کجای دنیا میشه پیدا کرد!!!

q

e

w

شیدا یوسفی کفِ هر چی فیگوره رو در آورد!

شیدا یوسفی این اواخر بدجوری زده تو جاد خاکی و با سفرای راه و بیراهش و فیس و افاده هایی که موقع ژست گرفتن از خودش در میکنه، شده یه پا مدل آرتیست که هیچکی به گرد پاش هم نمیرسه. خانوم با دو تا فیلم به قدری رفته رو اَبرا و با اعتماد به سقفی که داره، کل اینستا رو پر کرده از فوتوهای رنگ و وارنگش که اگه ببینیش میگی سلبریتی ایشونه و بقیه اداش رو درمیارن.

شیدا یوسفی چند وقت پیش رفته بود سفر و یهو از جنگل خیلی خفنی سردرآورد که البته گویا با یه کمپ هم تشریف برد که با انتشار فوتوهای نابش نشون داد خیلی دیگه حواسش به خوشی هاش هم هست و از هیچی واسه شاخ بودن کم نمیذاره.

d

ds

استایلای گنگ بالای شیدا یوسفی که غوغایی کرده تو اینستا!

شیدا یوسفی رو شاید فقط به عنوان یه بازیگر بشناسین، اما اینطور نیست و اگه یکم برین تو پیج اینستای خانومو نگاه کنین پر از عکسای گنگ بالاییِ که هیچکی رو دستش نمیتونه بیاد. شیدا خانوم با وجود اینکه خیلی فیس خوبی داشت حالا از زمانی که زده تو کار عملای جینگول و پروتزاش جلوتر از خودش راه میرن، بیش از پیش با استایلای خاص و اروپایی میاد تو اینستا مانور میده و البته بعضی اوقات هم کافیه تصمیم بگیره یه میکاپی بزنه و اونوقته که میزنه رو دست هر چی میکاپ آرتیسته و یه جوری عین ماکت فیسشو میسازه که هیچکی به گرد پاش هم نمیرسه.

a

ss

شیدا یوسفی جلو رفقاش به حساب نمیاد!

شیدا یوسفی فقط تو کار پول درآوردن از بازیگری و تبلیغات نیست و یه پایه درست و حسابی تو خوش گذرونیای جوونیه. خانوم خانوما چند وقت پیش تشریف برده بود کنسرت خواننده محبوب پاپ، میثم ابراهیمی ولی تنها نه! شیدا خانوم رفیق فاباش رو هم با خودش برده بود که اگه ببینینشون میگین شیدا در برابرشون هیچه.

اینقد این خانوما به خودشون رسیدن و شاخ بازی در آوردن با تیپاشون که انگاری از وسط تگزاس اومدن بیرون و قراره به تازگی فیلم سیس گرفتناشون تو هالیوود بیاد بیرون! خانوم یکم آسه برو آسه بیا که گربه شاخت نزنه!

asas

aswd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هم خوشتیپه هم خفن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها