|

"شیدا یوسفی" انگاری از شب تو میکاپ غلتیده؛ خانوم یه گونی ژل چپونده زیر فیسش!

sheida yousefi shayanews

شیدا یوسفی بازیگر سریال ممنوعه که این روزا با کلی پروتز داره اینستا رو میترکونه، به تازگی از میکاپ غلیظش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز-  شیدا یوسفی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که تقریبا این روزا کم کاره و میشه گفت بیشتر پی خوش گذرونی و کارای حاشیه ایه. البته شاید نام شیدا یوسفی چندان براتون آشنا نباشه، اما با دیدن سریال پرمخاطب ممنوعه نقش نگین رو به خاطر خواهید آورد. یا حتی سریال نون خ که شیدا یوسفی در اون نقش دختر بزرگ سعید آقاخانی رو بازی میکرد. ایفای نقش های زیبا و باورپذیر شیدا خانوم باعث شده که ایشون ره صد ساله رو یه شبه طی کنه و به شهرتی باورنکردنی برسه.

شیدا خانوم که به تازگی زده تو کار خودشیفتگی و داره عین سلبریتیای امروزی همش از خودش عکس و استوری منتشر میکنه، حالا این بار با یه ویدیویی که غرق در میکاپه ظاهر شد و افراد زیادی رو با همین استوری دو ثانیه ایش شوک کرد و رفت.

شیدا یوسفی این روزا بدجوری رفته تو عملای خفن و تغییر ظاهرش و البته با همین روش هم تونسته تو فضای مجازی فالوورای بی شماری واسه خودش دست و پا کنه. این بازیگر با یه عالمه میکاپ و کلی فیلتر تشریف آورده تو اینستا و با زمزمه چیزی که هیچکس هم نمیفهمه چیه، از فیس جدیدش و زیبایی عاریه ایش رونمایی کرد!

2555

شیدا یوسفی و فازپرونیاش تو یه جای دنج!

شیدا یوسفی رو شاید بازیگری آرام و خیلی به دور از حاشیه تصور کنین، اما کافیه برین تو پیج اینستاگرامش تا ببینین خانوم چه آتیشایی که اونجا نمیسوزونه. شیدا خانوم خیلی علاقه زیادی به رفیق بازی داره و واقعا هم کلی رفیق مشتی و پایه داره واسه سفر.

حالا مقصد سفر چه جایی بهتر از شمال با ویوهای خوب برای پُز دادن و عکاسی های راه و بیراه. همین چند وقت پیش این بازیگر با کلی چیتان پیتان تشریف برده بود جنگل های جذاب شمال و با چنان فازی از خودش عکس انداخته بود که اگه ببینینش قطعا در جا کُپ میکنین. خانوم یه جوری تو فوتوهاش ریلکس کرده که انگاری تو جزایر هاواییه و بقیه هم بوووق!

q

e

عملای عجیب غریبی که یه شبه شیدا یوسفی رو بولد کرد!

شیدا خانوم وقتی در اولین کار حرفه ایش که همون سریال ممنوعه بود بازی کرد، به خاطر فرم خاصی که فیسش داشت یه شبه کلی خاطرخواه پیدا کرد. تو چهره شیدا یوسفی تنها عملی که خیلی به چشم میومد، عمل بینی بود.

اما اخیرا خانوم بازیگر تو مراسم اکران یکی از فیلم هاش با استایل خاصی ظاهر شد که به جای اینکه چشما همه بچرخه رو تیپش، یهو همه روی فیس پر از ژل و پروتزش زوم کردن. خانوم به قدری ضایع این تزریقا رو انجام داده بود که با دیدنش چیزی به جز لب های حجیم شده و گونه هایی که دو برابر قبل شدن، چیز دیگه ای نظرتون رو جلب نخواهد کرد.

p

کمی بیشتر با شیدا یوسفی!

شیدا یوسفی متولد 20 آذر 1365 در شهر تهرانه. خانم یوسفی منشی صحنه فیلم مشهور و موفق و مطرح سینمای کشور بوده که از جمله منشی صحنه فیلم هایی چون پارادایس، رگ خواب، نقش نگار، یاسین، آقای الف، رسوایی، گهواره ای برای مادر، هیچ کجا هیچ کس، بوی گندم، چگونه میلیاردر شدم و ….می باشد. این بازیگر حالا تبدیل به یه مدل برای میکاپ و استایلای معروف شده که کلی هم تونسته تو اینستا واسه خودش طرفدار جمع کنه.

i

r

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دمت گرم ۲۰ کیلو آرایش لباس های نیلیت منو کشته!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها