|

وقتی نهال دشتی تو جیران خوشگل تر از خود واقعی شه؛ خانوم با یه شلوار خونگی وسط کمپ!

nahal dashti shayanews

نهال دشتی رو حالا همه با جیران می شناسند ایشون ستاره زن لوس ناصرالدین شاه هستند که تو سریال با واقعی شون کلی فرق دارن.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نهال دشتی بازیگر جذابی است که با حضور در سریال شهرزاد معرفی شد خانوم تو اون سریال نقش یه دختر لوس و البته شیطون رو بازی می کرد که باوجود اینکه نقش خیلی مهمی هم نداشت اما خوب بازیش دیده شد. نهال دشتی بعد از شهرزاد تو یکی دو سریال تلویزیونی هم ایفای نقش داشت که البته به اون اندازه وایرال نشد. حالا اما خانوم دشتی با حضور در سریال جیران و ایفای نقش به عنوان یکی از همسران عقدی ناصرالدین شاه که اتفاقاً خیلی هم لوس هست دوباره دوباره در معرض دید قرار گرفت و اسمش افتاد سر زبون ها.

وقتی نهال خانوم دشتی با ژستای نابش اینستاش پر شده!

این روزا که همه آیفون به دست شدن و تند و تند از خودش حالا یا به شکل سلفی و یا با دوربین اصلی عکس میگیرن و با برنامه های خوشگل کن و ادیت و فتوشاپ هایی که اومده هم ترکیبی شاخ میسازن و روانه اینستا میکنن. خب خیلی از بازیگرای خانوم هم همینطور هستند و شاید بشه گفت 99 درصد اینچنین دیده میشن و پشت بند هم دارن راه همدیگرو میرن.

نهال دشتی یه دختر دهه هفتادیه که مستثنا از بقیه نیست و در صفحه اینستاگرامش پر شده از عکسای ژورنالی و یا با گوشی گرفته ادیت شده ، جهت نشون داد خود!

Untitled (1)

چجوری نهال خانوم دشتی تو جیران خوشگل تر از خود واقعی شه؟

خیلیا میگن نهال دشتی در سریال جیران خوشگلتره که البته راستم میگن! چرا که نهال خانوم در این گریم یه مدل ناز قاجاری پیدا کرده که با عشوه های به شدت زیادش کاراکترش بیش از اندازه نانا شده!!!

اما نهال دشتی به کنار، خانوم خانوما مادری داره از خودش جَوون تر و جذاب تر! مثلا در ادامه تصویری از مامان خانوم مشاهده می کنید که البته زشته بگیم مامانشه چرا که ایشون خودش یه پا دخترررره اونم از نوع هجده سالش!!! 

وقتی هم که نهال این عکس رو منتشر کرد خیلی ها اومدن گفتن الان کدوم مامانِ کدوم دختر؟

unknown_312197635_5590381407695660_3929053591076674617_n

وقتی نهال خانوم دشتی صنعتی سنتی تیپ زده!

نهال خانوم دشتی خب یه جورایی سعی می کنه تیپاش خاص باشه و البته نه فقط تیپ و بلکه آرایش خانوم هم خیلی وقتا متفاوت و تو چشم برو هست. مثلاً همین آرایش و خط چشمی که خانوم بازیگر واسه تولدش کشیده بود که یجورایی خاص بود و متفاوتش کرده بود.

Untitled (2) حالا هم عکسی از نهال دشتی منتشر شده که انگار خانوم برا استراحت با رفقا رفته بودن تو طبیعت و اونجا کمپ زده بودند خانوم همون طور که تو عکس می بینید یه صندل خیلی خوشرنگ پوشیده با یه شلوار خونگی که حسابی خشسته بهش.

tr

جیران در یک جمله؛ عشق، رقابت و توطئه!

خب تا اینجا از نهال خانوم دشتی زیاد گفتیم حالا شاید بد نباشد کمی از جیران بگیم براتون سریالی که رسیده به قسمت 31 و احتمالاً باید منتظر فصلی نو از این سریال باشیم. در سریال جیران علاوه بر ناصرالدین شاه که همواره شکل زندگی و روحیات او برای ایرانی‌ها کنجکاوی برانگیز است، از تکنیک‌های بسیار ساده اما موثری برای پیش بردن قصه بهره برده است که به درازای تاریخ در رمان و داستان و بعدتر در فیلم و سریال مخاطب داشته است، یکی از این تکنیک‌ها استفاده از موقعیت رقابت است. حال رقابت در عشق، قدرت، ثروت یا ...

مانند رقابت عشقی بین سیاوش (پسر جوان روستایی) با ناصر الدین شاه قاجار در به دست آوردن خدیجه شمیرانی یا همان جیران. رقابت میان ناصرالدین شاه و برادر ناتنی او (عباس میرزا) برای رسیدن به تاج پادشاهی. رقابت بین مادران آنها یعنی مهد علیا و خدیجه خاتون برای رساندن پسرانشان به شاهنشاهی ایران.

حتی رقابت عشقی بین سلمان خان (قراول خاصه شاه) با مهد علیا (مادر شاه) و مادر عباس میرزا (مادر برادر ناتنی شاه). رقابت بین زنان شاه برای به ولیعهدی رساندن پسرشان. رقابت بین شاهزادگان قجری برای نزدیکی بیشتر به دربار و بهره بردن از مواهب آن.

در این قسمت‌های اخیر هم مطرح شدن رقابت بین شاه قاجار و سیاوش که حال معلوم شده از نوادگان کریم خان زند است و نامزد نشستن بر تخت پادشاهی، حال سیاوش که قبل‌تر عشقش را از دست داده در موقعیت جدیدی قرار گرفته که می‌تواند نه تنها انتقام بگیرد بلکه دستاوردهای بزرگتری هم به دست آورد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی