|

نهال دشتی هَووی لوس جیران واسه سن رُندش تولد گرفت یونیک و واویلا؛ گوشوارس یا زنبیل!

nahal dashti shayanews

نهال دشتی بازیگر جذاب سریال جیران می باشد که امسال تاریخ تولدش رند شد و به همین دلیل حسابی خوشگلاسیون کرد عکساشو به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- احتمالا شما هم یکی از اون دسته مخاطبینی هستید که سریال شبکه خانگی "یاغی" رو دنبال می کنید و می بینید. البته که سریال شبکه خانگی زیاده و کارگردانای عزیزمون یه جور دست به کار شدن که گویی مسابقه ای بزرگ به راه افتاده! اما حالا چرا گفتیم یاغی؟ چون یان سریال هنمراه با سریال "جیران" خیلی رقتابت داشت و هر دو از کارهای بسیار پربیننده شده بودند و با وجود اینکه زمین تا آسمون با هم متفاوت بودند اما شدیدا هر دو صدر جدول علاقمندی های مخاطب بودند تا اینکه جیران به دلیل شکایتی خصوصی متوقف شد و حالا جیرانی مونده با مخازطبینی که تازره باهاش خو گرفته بودن و دوست داشتند تا ادامه ماجرای زندگی ناصر خان رو ببینند.

اما در جیران بازیگران بسیاری بازی کردن که خب خیلیااااشون هنرمندانی به نام و جذاب و مشهور هستند و خیلیاشونم نوپا و تازه دیده شده! در سریال های شبکه خانگی اینجوری باب شده که میان و از بازیگران جدید استفاده می کنند که خب این موضوع هم به روند ورود بازیگر به انی عرصه کمک خوبی میکنه و هم اون سریال میتونه جذاب تر باشه، البته اگه بازیگر با استعداد باشه نه الکی پلکی! خب داستان سریال جیران رو احتمالا مکیدونید که ناصرالدین شاه 4 زن عقدی داره با کلی صیغه ای. آخرین زن عقدی شاه ستاره خانوم هستش که با بازی نهال دشتی می باشد. ناگفته نمونه که این بازیگر جوان اولین باری نبود که جلوی دوربین میرفت و سابقه بازی داشت اما خب با جیران خیلی بیشتر دیده شد.

نهال دشتی یا همون خانوم کوچولوی شاه در جهان کنونی تولدشه و از اونجایی که متولد اوایل دهه هفتاده سنش، رند شده. در ادامه تصاویری که از وی منتشر شد را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

Untitled

خب خب تو عکسایی که دیدین چه مواردی توجهتون رو جلب کرد؟

احتمالا همه چی! خب شاید بگین چه اکسسوری های غولی، گوشوارش قد یه دیوار حصیری بزرگه و یا اصلا چه خط چشم تو چشمی! قد اتوبان تهران کرج طووولشه ولی خوشگله ها. شایدم بگین چه کیک فسقلی آخه دیگه مگه اون کیک دیده هم میشه؟ احتمال اینکه بگین آستینای خانوم خانوما چقدر کوتاهه و تیشرت به تن داره هم هست که خب اونم حق دارین!

خب همه این موارد گفته شده جزو ترندها هستند که تو چند سال اخیر به خصوص امسال مد شدن. قبلنا خانوما به دنبال اکسسوری های ظریف بودن اما حالا هرچه یوقور تر بهتر! که از حق هم نگذریم تو برخی از استایل ها مثل همین تم تولد واقعا خوشگل میشه!

و یا مینی کیک های تولد که دیگه برای نهال خانوم خیلی مینی بوده شده قد یه کیک یزدی! تیشرت و شومیز های این مدلیم که دیگه میدونیم زیاد شده اما خب شاید استفاده ازشون انقدر راحت، جندان درست نباشه!

عکس-های-جدید-نهال-دشتی-و-بیوگرافی

بَلوای ژذاااب این روزای خانوما تو اینستا که نهال دشتی هم عقب نموند ازش!

این روزا میدونید که همه آیفون به دست شدن و تند و تند از خودش حالا یا به شکل سلفی و یا با دوربین اصلی عکس میگیرن و با برنامه های خوشگل کن و ادیت و فتوشاپ هایی که اومده هم ترکیبی شاخ میسازن و روانه اینستا میکنن. خب خیلی از بازیگرای خانوم هم همینطور هستند و شاید بشه گفت 99 درصد اینچنین دیده میشن و پشت بند هم دارن راه همدیگرو میرن.

البته که در همه جای دنیا و در هر شغلی که شما نیاز باشه مشهور بشید، انتشار تصاویر جذاب و فالوور جذب کُن از قدم های مهمه که باید بردارید و کاربر رو شیفته چهره و بعد هم شخصیت خودتون کنید. 

Untitled

حالا شما فکر کن بازیگر هم باشید و خب تمام ماهیت معروف بودن به همین معروف بودنشه و نسل جدید بازیگران سینما ما نیز چنین هستند و با انتشار تصاویر پر ملات و آرایش های غلیظ و ژست و استایل های جذاب و گاهی هم عجیب در تلاش برای هر چه بیشتر شناخته شدن و شهرت هستند.

نهال دشتی نیز یه دختر دهه هفتادیه که مستثنا از بقیه نیست و در صفحه اینستاگرامش پر شده از عکسای ژورنالی و یا با گوشی گرفته ادیت شده ، جهت نشون داد خود!

nahaldashti_2244471248643964307_213194865

نهال دشتی مامان داره در حددد مامی!

اما از دیگر موارد جالب در زندگی نهال دشتی مادر خانوم بازیگر است که چهره ای بسیار زیبا تر از دخترشون دارن و یه مدلی هستن که انگاری فوق فوقش خواهر بزرگه نهال خانومن نه مامی!

q

بیوگرافی نهال دشتی

نهال دشتی متولد ۱۲ شهریور ماه ۱۳۷۱ زاده تهران بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد (مجموعه نمایش خانگی) بصورت رسمی معرفی شد، وی دارای مدرک کارگردانی از دانشگاه سوره است. نهال دشتی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سریال خود را تجربه کرد این سریال در ۲۲ مهر ۱۳۹۴ به شبکه نمایش خانگی آمد وی در این سریال نقش میترا دماوندی را ایفا می‌کند.

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ...... ارسالی در

    به به عجب تیپ قشنگی بهش افتخار می کنم

  • م د ارسالی در

    خیلی خوب. خوشکل دوست داشتنی..ماه. در نیا .

  • حسن زارع ارسالی در

    منم 35 روز دیگه رند میشم 30😕

  • ماهی ارسالی در

    اصلا خوشگل نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی