|

فیس وارفته "نهال دشتی" بازیگر جیران زیر کُلللی میکاپ؛ خانوم مادری دارد بهتر از برگ درخت!

nahal dashti shaynews

نهال دشتی بازیگر سریال جیران که با کلی ادا اصول یه سوتون اینستا به شمار میاد، این بار با رونمایی از مادر خاص و تو دل بروش حسابی غوغا کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نهال دشتی از بازیگران محبوب و نوپای سینماس که شاید نام او چدان برای شما آشنا نباشه، اما قطعا اگه سریال پرمخاطب و حاشیه ساز "جیران" رو دیده باشین قطعا نقش ستاره خاتون رو یادتونه. نهال دشتی البته پیش از این در اولین کار خود هم با حسن فتحی شروع کرد و در سریال شهرزاد تونست به خوبی بدرخشه و این سریال آغاز بسیار خوبی برای تبدیل شدن او به ستاره ای بی بدیل بود. نهال دشتی حالا تبدیل به یه خفن اینستاباز شده که گویا کسی رو دستش نمیاد.

نهال خانوم به تازگی یه عکس جالبی همراه با مامانش منتشر کرده که با دیدنش اولین چیزی که به ذهنتون میرسه اینه که چرا مادر و دختر اینقدر جوونن و البته مامی حسابی به خودش رسیده و رسما یه دختر هجده ساله به نظر میرسه. نهال دشتی که کلا فازش تو عکساش معلوم نیست و یه بار با میکاپ میاد به میدون و یه بار دیگه خیلی یخ طور، حالا تصمیم گرفته با فیس عادی خودش بدون هیچ گونه میکاپی حاضر بشه و دل خیلیا رو هم با خودش برده همینطوری. چون کاربرا اغلب میگن خانوم خیلی خاص و ساده اس و عین هالیوودیای خفنه که خب این هم در سطح خودش یه نظریه!

q

استایلای خاص و عجیبِ نهال دشتی که چش درآرِ بدجور!

نهال خانوم فقط توی سبک بازیگرش نیس که خاصه و دل خیلیا رو هم میبره با این روش. بانو همیشه با استایلاش هم سوژه رسانه ها میشه و با ادا اصولایی که جلو دوربینای مراسمای مختلف فیلم میاد، سعی داره خودشو یه طوری بولد کنه. البته خانوم واقعا هم استایلای خاصی رو انتخاب میکنه که در کنار ژستای خفنش حسابی میتازونن و میشه گفت معنای واقعی یه استایلیست و سلبریتی رو خیلی خوب فهمیده!

خانوم خانوما اخیرا با یه استایل متفاوت آبی رنگ تو مراسم ظاهر شد و با فیگورای گنگی که گرفت رسما هر چی خفن و مدل بود رو گذاشت تو جیب بغلش.

e

r

میکاپای جینگول نهال دشتی که روی همه خفنا رو کم کرد!

نهال دشتی از بازیگرای خفن و خوش پوشیه که تو این زمینه از هر چی سلبریتیه یه سر و گردن بالاتره. خانوم از زمانی که تو جیران هم بیش از پیش دیده شد با استایلایی ظاهر میشه که اگه ببینی رسما کف میکنی.

حالا از اینا که بگذریم بهتره این نکته رو هم در نظر داشته باشین که نهال دشتی فقط تو تیپ نیست که خیلی خوبه و تو میکاپ هم از غولای خوش منظری به شمار میاد که با یکم چیتان پیتان انگاری یکی دیگه شده و هیچکی هم جلودارش نیس!

ew

jh

نهال دشتی با جیران متوقف میشه یعنی؟!!

خیل از افراد بر این باورند که بعد از توقف پخش سریال جیران، بازیگرای اون هم کم کم باید بار و بساطشونو جمع کنن و برن کنار. اما اینطور نیست. واقعیت اینه که سریال جیران ساخته حسن خان فتحی شاکی خصوصی داشته و به همین دلیل خبر توقفش کل گوش رسانه ها رو پر کرد.

در حالی که چیزی به زمان پخش قسمت 24 این سریال نمونده بود، شکایتی از سوی سازندگان سریال "آهوی من مارال" رسید که پیش از این نیز ادعا کرده بودند داستان جیران از روی داستان آنها کپی برداری شده و باید جلوی پخش آن گرفته شود. واسه همین هم میشه گفت سریال جیران با کلی غوغا رفت چِسبید به زمین و حالا حالاها بهتره منتظرش نباشید!

jolj

tr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی