|

شَمایل تافته جدا بافیده گلشیفته فراهانی تووو اهرام مصر؛ شیخ عرب چه گیریه روش!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که تا به حال با شکل و شمایل مختلفی دیده شده اما اینبار خانوم شد سوگلیه اهرام مصر!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- گلشیفته فراهانی همیشه چه در ایران و چه حالا اونورآبها از هنرمندان پر حاشیه و فعال و البته دوست داشتنی بوده که خب مثل همه چهره های مشهور مخالفان خودش رو هم داشته و ازشون الفاظی مثبت 18 شنیده!! البته که همه ما میدونیم گلشیفته فراهانی یه جورایی سر دسته خانوم های مهاجرت کرده جنجالی هستش چرا که بعد از رفتنِ جنجالیه گلشیفته خانوم بود خیلی از بازیگرای زن دیگر هم از ایران مهاجرت کردند اونهم نه بی سر و صد بلکه شاید به بدترین اشکال مختلف بار و بندیل رو بستن و رفتن!!

البته که چهره هایی که رفتند حالا به جز مهناز افشار، بقیشون امثال صدف طاهریان و یا ریحانه پارسا چندان خاص و شاید به درد بخور هم نبودند و بود و نبودشون تاثیر خاصی نداشت و با این راه بیشتر به اون خواسته خودشون رسیدند و یکسری مسائل رو بهونه قرار دادند! باز خوبه گلشیفته فراهانی اون سر دنیا هم به فعالیت خودش ادامه داد و حالا هم مدل برندی گرون و لوکس هستش و هم بازیگری در هالیوود می باشد!

از این ها که بگذریم گلشیفته فراهانی تصاویر بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه اما یکی دو تا عکس هستش که خانوم خانومارو به یه ظاهر کاملا متفاوت داره نشون میده! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید که انگاری گلی خانوم تو اهرام مصر حضور دارند!

Untitled+(2)

تقلید ناشیانه ریحون از گلی که تهش خورد تو دیوار!

بعد از گلشیفته فراهانی خیلیا خواستن که سبک و مدل اون رو جلو برن اما خب با راه روشای خودشون! مثلا ریحانه پارسا یه تقلید ناشیانه کرد و اون هم این بود که ابتدا با اسم و فکر اینکه قراره بره اونورآب و با پویان خان مختاری زد و بند کنه و از طریق سایت شرط بندی خرواری پول جمع کنه، رفت و دید نه تنها خبری از این موارد نیست بلکه پویان تنها آبروی خانوم خانوما رو بردو بعد هم اون رو به خیر و ایشون رو به سلامت!

ریحانه پارسا اومدنش با سیس گلشیفته ای و آزادی و این حرفا بود اما دید اینجوریه و فقط ضایع شده، در نهایت حالا با ژست های گلشیفته طور عکاسی میکنه و در اینستاگرام نیز خودش رو به گلی نزدیک کرد!

unknown_172999576_304383954432281_5871695594977824354_n

گلشیفته فراهانی در آغوش مرد عرب چه میکنه!!

خب قطعا شما حتی اگه یه بلاگر ساده هم باشید چون تبدیل به چهره ای مشهور شدی انواع و اقسام حرف ها چه راست و چه دروغ به سمتت روانه میشه! حال شما فکر کن گلشیفته فراهانی باشی با یه کارنامه پررر بار از انواع فیلم و سریال ها درخارج و داخل ایران! از طرفی هم گلی خانوم به غیر از بازیگری چهره ای بسیار پر حاشیه هستش چرا که در موضوعات مختلفی دیده شده و بوده!

مثلا تصویری از گلشیفته فراهانی در کنار یک جوان جذاب عرب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که برخی رسانه ها برای توصیف این عکس تیترهای عجیبی استفاده کرده اند نظیر شوهر عرب گلشیته فراهانی یا حتی گلشیفته فراهانی در آغوش مرد عرب.....اما داستان این عکس پرحاشیه چیه؟ اول اینکه این عکس مربوط به 10 سال پیش است و در حاشیه فستیوال فیلم ابوظبی است که گلشیفته فراهانی تو این فستیوال حضور داشت.

Golshifteh+Farahani+Mohammad+Sultan+Al+Habtoor+4J8R1F8u9uWx

این مرد جذاب عرب هم محمد سلطان الحبطور اهل امارات می باشد که جزو اینفلوئنسرها و شخصیت های مهم و تاثیرگذار صنعت مد در کشورهای حاشیه خلیج فارس محسوب می شود.

هرچی مدلینگ دیدن بذارین کنار گلشیفته فراهانی ترکوند!

شاید اونوقتا که گلشیفته قصد رفتن از ایران رو داشت، فکر نمیکرد که اینقدر بخواد از هر لحاظ مورد استقبال خارجیا قرار بگیره. البته که با بازی های درخشانی که داشت خیلی از ایرانیا محوش میشدن و مدام هم میگفتن که سینمای ایران فقط یه گلی داره و اون هم کسی نیست جز گلشیفته فراهانی! اما این روزا حسابی زندگی بر وفق مرادِ گلشیفته خانوم شده و از تیپای خاص و البته جنجالیش گرفته تا تبلیغات اعیونیش واسه برندای خفن خارجی چیزی از این بازیگر ساخته که کمتر کسی فکرش رو میکنه بتونه یه روزی بهش دست پیدا کنه.

Point-Blur_Jun202021_094115

برند کارتیه جزو بهترین برندهای جواهر در دنیا به شمار میاد، همیشه دنبال یه مدل خیلی خفن که بتونه شرقی طور باشه و حسابی هم هوش از سر آدم بپرونه، سراغ گلشیفته خانوم رفت. او هم الان مدتی میشه که داره با این برند خیلی خفن کار میکنه و حالا شده سلطان هر چی جواهراته و کسی به گرد پاش هم نمیرسه.

e

بیوگرافی و تغییر جنسیت گلشیفته فراهانی

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت. 

گلشیفته فراهانی داستان جالبی از حس پسرانه اش در نوجوانی دارد. او می گوید در سن 14 سالگی برای بازی در فیلم مهرجویی موهایم را تراشیدم در سن 16 سلگی نیز بار دیگر موهایم را تراشیدم. امیر نام پسرانه من بود. از زمان تراشیده شدن موهایم  من مانند یک پسر زندگی می کردم. تمام زندگی من این بازی بود. پدر و مادرم واقعا نگران بودند و نمی توانستند من را کنترل کنند.

MTQwZjc03tSB

اسم خانوم که ثبت احوال قبولش نکرد!

به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

گلشیفته فرهانی 1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها