|

وقتی رخِ شرقی "گشیفته فراهانی" تو غرب جلوه پیدا میکنه؛ خانوم نگین یه برند معروف شد!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی این روزا به شدت از دو طرف در حال شنیدن حرفه که خب نصفشون موافقش هستن و نصف دیگری مخالف به همین جهت هر بار به طرفی کشیده میشه

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- گلشیفته فراهانی از بازیگرای مهاجرت کرده ای هستش که یه جورایی سر دسته خانومای اونورآبی هم محسوب میشه چرا که گلشیفته فراهانی زمانی که از ایران رفت با یه جنجالا بسیار زیاد و وحشتناکی خارج شد جوری که تا مدتها خبرش سر زبون همه سن آدمی شده بود تحلیل و بررسی اندام گلشیفته فراهانی بعد از اینکه عکس و فیلمای بسیار نامتعارف و عریانش پخش شد!

گلشیفته فراهانی اون موقع شرایط تنگ و سختی رو گذروند چرا که مردم به شدت مخالف حرکت وی دراومدن اما حال حاضر خیلیا هستند که گلی خانوم رو خیلی دوست دارن و به نظرشون خانوم بازیگر نمونه یک زن محکم و خفنه!! از همون سال به بعد یکی پس از دیگری بازیگران زن از ایران خارج شدند و اونورآب رفتن سراغ مشاغلی عجیب با ظواهری نانجیب! حالا دیگه نه تنها کشف حجاب بلکه حتی عریانی هم داره ساده و عادی میشه و خیلیا هم در این بین همانند صدف طاهریان از شرایط سواستفاده کرده و به اسم آزادی هررر کاری میکنن! دیگه در جریانید که مدلِ چه مدل لباسایی شد و حالا هم با پویان مختاریه قمارباز تو رابطه ای بسیار نزدیکه!

unknown_247051098_2984218121851950_7343785260656603133_n

از این ها که بگذریم و بریم سراغ گلشیفته خودمون باید بگیم که این بازیگر زن اما راهش رو ادامه داد و در هالیوود هم بازیگر قابلی شد و هم در مدلینگ فعالیتی جذاب کرد. وی تصاویر بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه اما در این چند وقت اخیر به دلیل اعتراضات مردمی، به شدت فعالیتش در این زمینه شده جوری که هیچی دیگه از خودش نمیبینید!!

اما در ادامه ویدیویی کوتاه از رقص خانوم بازیگر مشاهده می کنید که برس سال تحویل یه رقص ریزی بین همکارای خارجیشون داشتند و همرو مبهوت کردن جوری که انگاری اطرافیان اصلا متوجه نیستن این چه آهنگیه و این چه مدل رقصیه!!

وقتی گلشیفته فراهانی ترور میشه!!

همونطور که در متن بالایی گفتیم گلشیفته این روزا به شدت داره فعالیت سیاسی میکنه و خب این وسط خیلیا هم ایشون رو تو تیر راسشون قرار دادن تا بزننش.

شهرام همایون، اپوزیسیون فعال خارج نشین در واکنش به یکی از اظهارات گلشیفته فراهانی گفت: خانم گلشیفته فراهانی ، کجا تربیت شدید؟ کی به شما چنین اجازه‌ای داده که با این لحن و با این شیوه به تاریخ مملکت خودتون بتازی؟ عمه من هم اگه می‌رفت لخت میشد حتما جماعتی از او حمایت می کردند!

در ادامه صحبت گلشیفته فراهانی رو مشاهده می کنید.

Untitled

گلشیفته فراهانی از بمبای ایران بود که ترکید و ترکشش خورد به خانوادش!

گلشیفته فراهانی از اون دسته چهره هایی بود و هست که هم در ایران سر و صدای خود را داشت و هم بعد از رفتنش! انگاری اصلا این بازیگر به دنیا اومد تا مشهور باشه، حالا با روندهای مختلفی که در طول زندگی پیش روش اومد!

چرا اینو میگیم چون گلشیفته در خانواده ای هنری و بازیگر بزرگ شد و پدر و خواهر و مادرش نیز بازیگرانی مشهور هستند اما گلشیفته یه جور دیگه!

گلشیفته فراهانی در ابتدای رفتنش با تصاویر بسیار مبتذلی که ازش منتشر شد باعث شد تا بمبی در ایران باشد و با وجود این که اون موقع ها اینستاگرام چندان مد نبود اما با این حال ترکوند و هرجا میرفتی اسم خانوم خانوما بود.

گلشیفته فراهانی در این رابطه میگه اون سال ها خانواده و به خصوص پدرش حرف های خیلی زیادی شنید و تحمل کرد و خودش رو بانیه تمام این فشارهایی که به خانوادش اومد میدونن.

unknown_223349188_389850849150892_3987246502759286480_n

گلشیفته فراهانی فراتر از یک مدلینگ رفت و شد نگین ایران تو برندی شاخ!

یکی از برندهای مطرح که تو این چند ساله با گلشیفته همکاری داشته جواهرات کارتیه است که امسال هم به مانند سال گذشته برای رونمایی از کالکشن جدیدش به سراغ گلشیفته فراهانی رفت.

کارتیه سال گذشته کالکشنی به نام حس ششم ارائه کرد که در آن از طرح ها از بافتِ سنگهای کوه، طلوع آفتاب در مناطقی خاص، بیابان و مواردی دیگر الهام گرفته بود کارتیه امسال هم مرکز توجهش به طبیعت و زیبایی های اون بوده که به نظرم خیلی زیبا نظر همه رو به سمت زیبایی های جهان هستی جلب کرده. کارتیه برای کالکشن زیبایی های جهان مانند سال گذشته گلشیفته فراهانی را به عنوان مدل انتخاب کرد.

a

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها