|

نازنین بیاتی بعد دربند چه سرکش میتیپه تو تهرون؛ آرایشگرش بی مِیک خانومو زده جاده خاکی!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی از بازیگرای زیادی جذابیه که هرکار دلش بخواد انجام میده و اینبار استایل خیلی متفاوت خانوم تو شهر همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- نازنین بیاتی از بازیگرای جذاب و محبوبیه که این روزا بعد از بازی در فیلم "دینامیت" حسابی جیباش پر پوله و از لحاظ شهرت هم که دیگه خودتون بهتر میدونین خانوم خانوما در حال حاضر از بازیگرای بسیار پرطرفدار محسوب میشه. نازنین بیاتی ابتدا کار خود را با بازی در فیلم "دربند" شروع کرد و خب از اونجایی که واقعا استعداد و توانایی این عرصه رو داره تونست خیلی زود خودشو تو دل سینما و مردم جا کنه. 

نازنین بیاتی از دسته بانوان جسور اما کم حاشیه ای هستش که بی پروا حرفش رو در صفحه اینستاگرامش میگه اما حاشیه از چه لحاظ؟ مثلا همانند سحر قریشی نیست که با استفاده از ایجاد جنجال و نزدیکی به عوامل فیلم ها بولد بشه و بره بالا! نازنین خانوم بیاتی از نظر استایل نیز چندان دور و بر حرف و حدیث دار ها نمیره اما خب این مدلیم نیست که بی توجه به خودش و ساده بیاد بلکهههه حتی گهکاهی خیلیم با جزئیات استایل میزنه!

اما در ادامه میخوایم سبکی از خانوم بازیگر رو ببینیم که شاید اصلا ندیده باشید این مدل تریپو اما انگاری نازنین بیاتی برخلاف چهره ساده ای که داره، میخواد که همه جوره دیده بشه!!

نازنین+بیاتی

نازنین بیاتی تو پیجش نشون داد مثل خیلیا خیار نیست!!

اگه یه سر به صفحه اینستاگرام نازنین بیاتی بزنید به راحتی شخصیت خانوم بازیگر رو متوجه خواهید شد. برخی از بازیگران هستند که انگاری فقط و فقط خودشون برای خودشون اهمیت دارن و این مدلین که اگه وارد پیجشون بشی انگاری آلبوم عکس خانوم بازیگر رو باز کردی انقدررر که عکس از خوشدون فقط گذاشتن بدون توجه به کار و سینما و شغلشون، و یا برخی هم هستند که کلا به مسائل کشور هیچ توجهی ندارند که خب این موضوع رو مثلا میشه از پیج ساناز سعیدی ببینیم!

اما برخی هم هستند همانند نازنین بیاتی که هر سه مورد رو در پیجشون لحاظ میکنن که خب این نشون میده اون بازیگر هم در برابر جامعه اش و هم در قبال کار و شغلش میخواد که واکنش داشته باشه و همانند خیار بی تفاوت نباشه!!!

unknown_135600222_229117885328809_1424436631675743005_n

نازنین بیاتی با بدل جذابش تو فیلم ترکوووند!

بازیگری هست به نام زیبا کرمعلی که خب قطعا می شناسیدش! خانوم بازیگر در ابتدای ورودش به بازیگری همه به شدت ایشون رو شبیه به نازنین بیاتی میدیدن جوری که خیلیا شک داشتند ایشون بدل اوشونه آیا؟

البته این اتفاق قبلا هم برای شادی مختاری افتاده بود که خیلیا ایشون رو شبیه به سحر قریشی میدیدن و این نشون دهنده اینه که بازیگران زن با استفاده از عمل های زیبایی که انجام میدن گاهی به شدت شبیه به هم میشن! اما فیلم دینامیت که نازنین خانوم بیاتی از بازیگرای اصلیش بود، کارگردان عزیزشون تو یه حرکت هوشمندانه اومد و زیبا کرمعلی رو در نقش خواهرش گذاشت که خب شباهت این دو بازیگر در کنار هم جذاب شد!

دینامیت از جمله فیلمای طنز خانوم خانوما محسوب میشد که البته خودش خشن بود تو فیلم اما در مجموع نازنین بیاتی با نقشایی که بازی کرده نشون داده به راحتی هم میتونه کاراکترای طنز رو بازی کنه و هم جدی رو همانند سریال شبکه خانگی مانکن!

Untitled+(7) (1)

آرایشگر خوش فیس و لپ گلیِ نازنین بیاتی چه طنازیه!

اما از کار و بار که بیایم بیرون خب میدونیم که همه خانومای بازیگر برای زیبایی هر چه بیشترشون و اینکه خب بلاخره زیر دست چند نفر نرن و همیشه با یه چهره باشن، یه آرایشگر مخصوص دارن.

اما در این چند وقت اخیر خیلی مد شده که خانومای بازیگر با آرایشگرشون عکس میذارن که خب معمولا اروپایی طور هم هستند و از اون طرفم یه تبلیغ جذاب میشه برای خانوم میکاپ آرتیست!

نازنین بیاتی نیز در همنی راستا مدتی پیش تصویری همراه با آرایشگر خوش فِیسش منتشر کرد که توجه کاربران حسابی به لپای گل انداختش جلب شد!

ac-image-LY1642226250EI

استایلای دَبل چاکلت نازنین بیاتی جلو دوربینای ریز بین!

خب میدونیم که در قالب یک بازیگر چه خانوم و چه آقا به خصوصو خانوما، استایل از قسمتای جذاب و مهمشونه که نشون میده اون هنرمند چه مدلیه! از طرفی هم خب تو همه جای دنیا داشتن استایل شیک برای یک هنرمند در مقابل کلی دوربین اهمیت زیادی داره.

آن چه که در استایل های خانوم نازنین بیاتی حسابی خود نمایی میکنه اینه که ایشون اصلا به دنبال پوشش های نامتعارف یا جنجال برانگیز نیستند و همیشه سعی می کنند در عین سادگی و با حفظ استایل شخصی خوش بدرخشند و به این ترتیب شاید بهتر باشه بگیم نازنین بیاتی از اون دست بازیگر هایی نیست که هر روز مجله های مد و زیبایی رو ورق میزنه و خودش رو با آیتم های صنعت مد یکی می کنه.

استایل+نازنین+بیاتی+رو+بشناسیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها