|

نازنین بیاتی بعد دربند تیپ میزنه یونیک و هلو؛ دو مِتر پاشنه آسفالت زمینت نکنه

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی از بازیگرای ژذاب و کاربلد سینماست که دیگه اسم و رسم خاص خودش رو داره اما گاهی استایل های خانوم خانوما سوژه میشه عجیببب!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- نازنین بیاتی از بازیگرای بسیااار جذاب و دوست داشتنی در سینما و تلویزیون می باشد که خیلی زود تونستن جایگاه شاخی برای خود در سینما دست و پا کند البته با تلاش نه صرفا چهره! حالا چرا اینو میگیم چون این روزا خیلی از خانومای بازیگر هستند که برای چهرشون در این عرصه صعود میکنن و میترکونن و شاید اصلا استعداد آنچنانی هم نداشته باشن اما خب میتازونن دیگه! نازنین بیاتی اما این مدلی نبود و ابتدا با بازی در نقشی بسیار جدی در فیلم "دربند" خودش رو نشون داد که اون موقع ها بسیاری از مخاطبین او را شبیه به ترانه علیدوستی میدیدن و حتی برچسب بدل هم بهش زدن اما حالا خانوم خانوما از ستون های اصلی پرده نقره ای می باشد.

نازنین بیاتی قبل از عید دو فیلم پولساز و شاخ داشت که اکران رفتن و ترکوندن. جالب اینجاست که این چهره با وجود اینکه چندان فِیس نمکی نداره اما در کاراکترهای طنز بیشتر دیده میشه و بازی میکنه. نازنین بیاتی با سریال "مانکن" بیش از پیش خودش رو بولد کرد و اوج گرفت در حدی که حالا خانوم خانوما بسیار مغرور شدن و فقط پوله که در میارن! نازنین بیاتی اگر چه برای کار خود زحمت بسیاری کشید و توانایی این عرصه رو هم داره اما کار خود را از تلویزیون شروع نکرد و از هنرمندانی بود که یکراست از سینما وارد شد!

از این ها که بگذریم نازنین بیاتی همانند بسیاری از همکاراش استایل خودش رو داره که بیشتر اوقات هم جلب توجه میکنه. خانوم خانوما از کفش پاشنه بلند کم استفاده نمیکنه اما اینبار لِژ های بسیار بلند این بازیگر مورد توجه قرار گرفت که اگه پاش پیچ میخورد چی!!

Untitled

نگاهی به سبک تیپای نازنین بیاتی بندازیم که چرا بین خانومای جورواجور سینما از خوشتیپاس!

خیلی ها هستند که فکر می کنند اصلا نمیشه مثل هنرمند ها و سلبریتی ها لباس پوشید چون اون ها هم خیلی گرون می پوشند و هم خیلی فشن؛ بله درسته بازیگر هایی هستند مثل خانم ترلان پروانه که اکثر وقت ها با سبک ترندی ظاهر میشند یا مثل خانم مینا مختاری همسر آقای بازیگر، بهرام رادان که گرون پوشی از سر و روشون میباره، اما این موضوع ثابت نیست، خیلی ها هم هستند مثل خانوم متین ستوده که یه شیک پوش اما در عین حال ساده پوش واقعی هستند، یا خانوم آزاده صمدی که اصلا گرون پوشیدن براش تو اولویت نیست و خیلی از هنرمند های دیگه. پس دیگه وقتش رسیده که این طرز تفکر رو دور بریزید و کمی نگاه خریدارانه به تیپ سلبریتی ها داشته باشید.

یکی از بازیگر های بسیار محبوب و دوست داشتنی کشورمون که این روزها هم حسابی رو بورسه و هر جا میره طرفداراش براش سر و دست میشکنن خانوم نازنین بیاتی است که این روزها نسبتا هم پرکار شده. نازنین خانوم بیاتی دقیقا از اون دست هنرمنداییه که استایلش جون میده واسه الگو برداری چرا که خانوم خانوما هم اهل کژوال پوشیه، هم طرفداتر رنگ ها هستش و همیشه مونوکروم و یا تیره نمیپوشه، هم حواسش جمع اکسسوری هستش و هم به نسبت بقیه بانوان سینما معمول تر استایلش رو انتخاب میکنه!

Untitled

استایل+نازنین+بیاتی+رو+بشناسیم

طرفدارایی که عصبای خوشحالیه نازنین بیاتی رو قلقلک دادن!

نازنین بیاتی با اینکه تو اینستاگرام خیلی فالوور نداره (1 میلیون و 200 هزار فالوور داره که به نسبت بقیه کم به نظر میاد) اما به نظر عاشق و طرفدار تو فضای مجازیش کم نیستن به تازگی هم برای خانم بازیگر ویدیویی درست کردن که ادیت جالبی از نقش های نازنین تو این یکی دو ساله و خانم بازیگر با دیدنش کلی کیف کرد وسریع تو اینستاگرام پست کرد برای تشکر استوری هم گذاشت.

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

چرا در فضای مجازی گزیده و با احتیاط کار می کنی؟

من تا یک سال پیش اصلا در فضای مجازی به شکل عمومی حضور نداشتم. بعد از یک مدتی آنقدر تعداد صفحات فیک به نام زیاد شد و حاشیه ها و خبرهایی که در این صفحات گذاشته بودند در کنار یک سری کامنت های بد و رفتارهای زشت باعث شد که مجبور شدم یک صفحه عمومی بسازم.

اسم خودت تو گوگل سرچ می کنی؟ و به جالب ترین چیزی که برخورد کردی چه بوده؟

بله سرچ کردم جالب ترینش تیتر «عکس های نازنین بیاتی و همسرش» بود. عکس العملی هم نشان ندادم. معمولا این را برای همه می زنند و ما هم می رویم ببینیم همسرمان چه شکلی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی