|

وقتی "فریبا نادری" تو مهمونی یه گاف میده فجیع؛ رفقای خانوم قشنگ گشت ارشاد لازمن!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از اون دست خانوم های بازیگری که جذابیت تو خونشه و همه یه جورایی دوستش دارن حالا خانوم از آبجی کوچیکه اش هم رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
11

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر جذاب سینما و تلویزیون که با حضور در ستایش یک شبه راه صد ساله رو رفت و اینقدر نقش پری سیما بد صیرت رو خوب ایفا کرد که بعد اون سریال همه دیگه خانوم رو شناختند و کلی معروف شد. البته خب قطعا این توانایی فریبا خانوم نادری رو میرسونه که به خوبی تونسته نقش رو دربیاره و در ناخودآگاه مخاطب اون رو هک کنه.

فریبا نادری از بازیگراییه که معلوم نیس فازش چطوره. یعنی یه بار از خودش تو بدترین حالت ممکن با استایلایی که شما تا دم در خونتونم نمیپوشین، میگرده و یه بار هم اینقد آلاگارسون میکنه و فیلتر میندازه رو فیلتر که نشون میده اینستا حسابی کفشه.

nody-بیوگرافی-فریبا-نادری-1632996554

لاغری یهویی و عجیب فریبا خانوم نادری

فریبا نادری بازیگر توپری هست و استخون بندی درشتی داره البته خیلی چاق نیست. با این وجود خانوم بازیگر مدتی است که ورزش می کنه و حسابی در تلاشه تا خودش رو لاغر کنه تر کنه. تصاویری هم که خانوم بازیگر اخیراً تو پیج شخصی ش منتشر کرده نشون میده تا حدود زیادی هم موفق بوده و تونسته وزن کم کنه.

145

رونمایی خانوم نادری از آبجی وکیلش!

فریبا نادری یک برادر و دو خواهر داره و گویا حسابی هم بهم وابسته هستند و جونش واسه هم درمیره خانوم بازیگر چندی پیش در توصیف خواهر و برادرش نوشته بود:

خواهر یعنی یک لبخند واقعی گوشه لب؛ برای همیشه خواهر یعنی: مهربون بودن خواهر یعنی: درد دل خوب گوش دادن خواهر یعنی: تو هر شرایطی کنارت بودن که من از خوبِ روزگار دوتا خوبش رو دارم و یه برادر که مثل کوه کنارمونه...

khahare-fariba-naderi-1

تصویری که فریبا نادری به مناسبت تولد آبجی فائزه اش منتشر کرد

شایان ذکر است فائزه خانوم که آبجی کوچیکه خاناده هستند گویا وکیل دادگستری تشریف دارن.

فریبا نادری با این همه پول هنوز تمنای دیده شدن داره!

فریبا نادری با وجود اینکه وضع مالی خیلی خوبی داره و خودش مدیر یک رستوران خیلی بزرگ تو شمال طهرون هست و همسرش هم تاجر و بازرگانه اما با همه این ها باز هم تو فضای مجازی کار تبلیغ انجام میده. در واقع شاید خانوم اصلاً نیازی به این درآمد نداشته باشه اما به خاطر اینکه دیده بشه تو فضای مجازی و اسم و نامش همچنان سر زبون ها باشه وقت میزاره و میرن فلان مزون یا سالن آرایش و براشون تبلیغ می کنه.

درخشش فریبا نادری بین هشت مهمان ویژه رستورانش

فریبا خانوم نادری فقط به بازیگری اکتفا نکرده و یه جورایی بیزینس تو وجودشه. خانوم خانوما تو شمال طهرون یه کافه رستوران شیک و باحال داره به اسم دلی جان که گویا خیلی هم دوستش داره. فریبا هر از گاهی تو کافه اش یه سری دورهمی های خصوصی می گیره و خانوم های بازیگر رو دعوت می کنه و از این دورهمی ها هم عکس و استوی منتشر می کنه تا یه جورای نامحسوس تبلیغ کرده باشه واسه رستورانش!

unknown_296342596_164513136135712_2681575263884054309_n

به تازگی هم خانوم بازیگر برای صبانه تو کافه شون چند تا مهمون خوشگل دعوت کرده و بعد از اینکه دور هم نشستن و کلی گپ زدن یه عکسی هم گرفتن هر کدوم گذاشتن تو اینستاشون. البته این عکس خوب یه نکته ریز هم داشت و اونم پاکت سیگاری که جلو دست فریبا خانوم بود که یکمی عجیب و دور از ذهن بود.

16563350112fba

عاشقونه رمانیک فریبا نادری با خونوادش!

فریبا نادری یه دختر خانوم داره به اسم یارا که خوب به مانند اکثر سلبریتی ها ایران به دنیا نیومده و متولد خارج از کشور هست. البته فریبا خانوم و همسرشون گویا خیلی دوست ندارن که عکس یا ردی از یارا تو اینستاگرام باشه به همین خاطر خیلی چیزی ازش منتشر نشده اما خب یه سری عکس هست از خانوم که یکم خصوصیهو مشخص نیست چرا و به چه منظور پابلیش شده!

فریبا+نادری

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

در 19 سالگی زمانی که برای تست بازیگری دوست اش در یک فرخوان او را همراهی می کرد با پیشنهاد مسعود رسام (کارگرادن) او هم تست داد و قبول شد.

فریبا نادری در سال 1383 وقتی 20 ساله بود با مسعود رسام کارگردان 47 ساله که اختلاف سنی آنها به 27 سال می رسید وارد یک رابطه عاشقانه شد.

فریبا+نادری+(1)

فریبا نادری در مراسم ترحیم مسعود رسام

8 سال بعد از فوت مسعود رسام، فریبا نادری که قبلا گفته بود با هیچ مرد سینمایی ازدواج نخواهد کرد در سال 96 با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها