|

ریخت و قیافه ای از "مرجانه گلچین" با ده کیلو اطوار که از بلاگرام ندیدین؛ این بَده!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین از بازیگرای شیطونه که جدیدا زده تو کاری دیگه که خوبم پول درمیاره اما کمی تا قسمتی مورد عنایت کاربران قراره میگیره که این بده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مرجانه گلچین از بازیگرای پیشکسوت و کار بلدددی می باشد که بخوایم حق رو بگیم باید بگیم از هنرمندان توانایی هستند که تو هر فیلم و سریالی که میدیدیمش حسابی ذوق میکردیم و اصلا به عنوان یکی از مخاطب جذب کن های سریال بود. مرجانه گلچین اما مدتی میشه که خیلی بی سر و صدا شده که البته منظور ما در عرصه بازیگری هستش وگرنه اتفاقا مرجانه گلچین جزو اون دسته از بانوانی می باشد که خیلییی هم پر سر و صدا و پر جنب و جوشه! اصلا انگاری انرژی خانوم بازیگر خواب و خوراک نداره و دائما تو فول ترین حالته!

مرجانه گلچین در فضای مجازی و فضای ژیگول بازی خیلی فعال و اکتیوه و دائما باید این بازیگر میانسال رو در سالن های زیبایی و بعد هم در اینستاگرام ببینیم! حالا شاید بگین وا یعنی چی آخه زندگی شخصیشه دوست داره و از این حرفا! اما مرجانه گلچین با همین روند هوادارن بسیاری پیدا کرده و کلییییی فن پیج و شیفته داره که خب همین فنا روزی یه دونه عکسم از خانوم بازیگر بذارن بسه تا فضای مجازی پر بشه از عکس و فیلمای ادیت شده و نشده مرجانه گلچین!

حالا دیگه بماند که خود خانوم گلچین چقدر زیاد اهل عکس گرفتن و لایو و دوربین اینستا هستند. 

Untitled

مرجانه گلچین از بازیگری پول درنمیاره ولی تو بلاگری نونش تو روغنه!

حالا از اینها که بگذریم معمولا خانومایی که چنین انرژی دارند و علاقمند به دیده شدن هستند مثل مرجانه گلچین و یا بهاره رهنما و یا بهنوش بختیاری و فاطمه گودرزی و.... تو فعالیت هایی مثل تبلیغات و مزون گردی و سالن گردی و خلاصه این موارد حسابی حضور دارن و دیده میشن. حالا دیگه شما فکر کن این چهره شغلشم بازیگریه و در حال حاضر پیشنهاد کاری نداره و یا نمیخواد تو مواردی که بهش پیشنهاد میدن ایفای نقش کنه به همین دلیل برای کسب درآمد که اتفاقا خوووبم توش پوله، میره سمت تبلیغات و این حرفا ....

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که مرجانه گلچین برای نشون دادن مانتو و معرفی مانتو فروشی اول یه دور قمیش میاد جلوی آینه و بعد هم مانتویی که از نظر کاربران بهش نمیاد رو در حالی که تنش کرده به مخاطب تبلیغ میکنه.

مرجانه گلچین و آبجیش مثل سیبی که از وسط نصف شده هستن!

مرجانه خانوم به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو در کنار خواهرش نشون میده و از بس که شبیه همن انگاری که یکین. البته وقتی یکم روشون زوم میکنی متوجه میشی که مرجانه گلچین ظاهر تو دل برویی داره و با این فیلتری که عکس انداختن چنان صاف و صوف کردن که نشون میده هیچ حدی واسه خودشون بودن قائل نیستن و این ویژگی که میخوان در هر حالی جذاب به نظر بیان واسه خیلیا هضم نشدنیه.

ولی از حق نگذریم مرجانه خانوم تو اینستا به قدری طرفدار داره که میشه گفت حتی از زمانی که تو تلویزیون کار میکرده هم بیشتر محبوب شده و نشون میده که شیطنتاش تو اینستا حسابی جواب داده!

r

تغییرات مرجانه گلچین تو اینستا و تلویزیون برگارو میریزونه!

نبود مرجانه گلچین و امثال این بازیگر در سینما و تلویزیون به شدت احساس میشه چرا که قبلنا که مرجانه گلچین تو تبلیغات یه سریال دیده میشد، مخاطب بدون اینکه به بقیه بازیگرای مجموعه اصلا نگاهی کنه اون سرایل رو دنبال میکرد چرا که جایی که خانوم گلچین با لحن و رفتار های بانمکش باشد قطعا اون کار جذاب خواهد بود و نبود وی واقعا ناراحت کنندس!

اما مرجانه گلچین ظاهری کاملا متفاوت از نقش هایش در واقعیت دارد! جوری که کسی که تنها او را در قاب تلویزیون دیده باشه و به اینستاگرامش سر بزنه قطعا برگاش خواهد ریخت!!!

مرجانه گلچین کلا خانومی هستش که زیاد به خودش میرسه که البته دو وجه داره. هم به خیلی از خانوما و مادرا ناخودآگاه یاد میده تا توجه بیشتری به خودشون داشته باشن و به خود رسیدن رو فراموش نکنن و هم از طرفی نظرات منفی وجود داره که خب بالاخره در این شرایط اقتصادی برخی از خوشگذرانی های راه و بی راه چهره های معروف باعث میشه تا مردم ناراحت بشن.

بیوگرافی خارجکی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد 2 اسفند 1347 در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته بازیگری  می باشد. او همسر کریم آتشی کارگردان می باشد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. خانم بازیگر فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد.

تحصیلات در خارج از کشور مرجانه گلچین

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها