|

"نیکی نصیریان" بازیگر جوجوی بزنگاه یادته؟ با ژینگول بازیاش فاز گرفته غرب کُش!

niki nasirian shayanews

نیکی نصیریان بازیگر بزنگاه این روزا داره با نچرال فیس خفنش اینستا رو جنجالی میکنه و جدیدا با میز پر و پیمون صبحانش تشریف آورده تا دل آب کنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیکی نصیریان بازیگر خوش استایل و خفن پوش سینما و تلویزیونه که شاید اون رو به اسم نشناسین، ولی اگه سریال پرمخاطب بزنگاه رو دیده باشین قطعا با نقش جذاب درسا که دختر رضا عطاران در سریال بود و حسابی آتیش میسوزوند آشنا هستین. نیکی نصیریان در بزنگاه اولین تجربه حرفه ایش رو داشت و از اون به بعد دیده نشد که در سریال یا فیلمی بازی کنه تا اینکه دوباره این خانوم فوق العاده توانمند رو تو سریال بانوی عمارت دیدیم. البته نیکی نصیریان تو این سریال حسابی بزرگ شده بود و قطعا تو نگاه اول نمیتونستین بشناسینش، اما بعد از کمی فکر به نتیجه ای غیر از نیکی خانوم نمیتونستین برسین که اینقدر جذاب و حرفه ای نقش هی مختلف رو میتونه ایفا کنه.

البته نیکی خانوم حالا زده تو کار مهاجرت و گویا دیگه هم نمیخواد برگرده. چون عکسایی که این بازیگر نچرال و جینگول منتشر میکنه از خودش صحه ای بر همین موضوعه. این بازیگر که البته اصلا نمیگه کدوم کشور تشریف برده، کلا از زمانی که رفته زندگیش رو تبدیل کرده به یه لایف استایل اروپایی و جوری باهاش فیس و افاده میاد که انگاری همه بدن و خانوم یکه تازِ کل خارج رفته ها!

نیکی نصیریان چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو در رستورانی فوق العاده شیک و پیک و با احوالات فوق اروپایی نشون میده. این خانوم خوش استایل چنان میز خفنی جلوش چیده که هر کس ببینش قطعا دلش میخواد و البته به دلیل اینکه کمی در حوزه مدلینگ کار کرده و یه دهه هشتادیِ اصیله که یهو تبدیل شد به ستاره و سلبریتی بودن رو زودتر از چیزی که باید تجربه کرد، با چنان فیگوری از خودش عکس انداخته که رسما همه هم رده هاش رو گذاشته جیب بغلش!

g

نیکی نصیریان بازیگر نچرال فیسی که سیس میاد عقااااب!

نیکی نصیریان برخلاف بسیاری از بازیگران تقریبا همسن و سالش که به محض اینکه یکم به شهرت میرسن تبدیل میشن به اعجوبه هایی که تا حالا کسی ندیدشون، خیلی نچرال فیس و جینگول مونده و همینطوری هم حسابی تونسته دل کاربرای فضای مجازی رو ببره. البته خانوم خانوما خیلی ریزه میزه تشریف آورد تو فضای مجازی و یکی شده که حالا دیگه میدونه چطوری میتونه کل مسیر اینستا رو با خودش همراه کنه.

نیکی خانوم به این خاطر که علاقه زیادی به این داره که از طرق مختلف خودش رو جذابترین دختر ایرانی بدونه زده تو کار مدلینگ و درسته که اهل میکاپ و این مدل چیزا نیس، ولی از پیرسینگ و ژینگول بازی اصلا دست برنمیداره و چنان زده تو کار مدلینگ و سیس میاد موقع عکس گرفتن که میشه گفت شیطونو درس میده بدجووور! مثلا یه بار عکسی گذاشت که او رو با یه تیپ هندی و خیلی تو دل برو نشون میده که با ژست خفنش حسابی همخونی داره و تونست با همون عکسش کلی طرفدار واسه خودش دست و پا کنه!

u

p

fde

وقتی نیکی نصیریان رخ میاد و همه باید ماستاشونو کیسه کنن!

نیکی نصیریان بازیگر جذابیه که تو اینستا یه سوتون درست و درمون به حساب میاد و با عکسای جینگولی که از خودش میذاره رسما شده یه الگو خفن واسه همه بازیگرای دهه هشتادی که مدام با استایل و البته آرا ویراهای مخصوص خودش کلی فاز میپرونه که مناسب سلیقه جوون پسنداس حساااابی! البته این بازیگر قبلنا سعی میکرد چندان موهاش رو بیرون نریزه و گویا نمیخواست راهی که به سمت آیندش میره رو ببنده، ولی خب با وضع و اوضاع عجیب و غریبی که الان تو سینما هست، کلا دیگه زده زیر همه چی و شده یه پا خفنی که کسی به گرد پاش هم نمیرسه!

gg

q

آنچه بر نیکی نصیریان گذشت!

نیکی نصیریان متولد 20 مرداد 1382 در شهر تهرانه و تا دیپلم رو گرفت شروع کرد به کارای بازیگری و البته به واسطه آقای نصیریان بزرگ با سن کمی که داشت تونست در یکی از ماندگارترین سریال های رضا عطاران اسطوره کمدی ایران بازی کنه و همه ازش یه خاطره خوبی داشته باشن. نیکی خانوم به تازگی یه برند جدیدی از عطر رو برای خودش راه انداخته و گهگداری هم کارای مدلینگی انجام میده که خب میشه گفت به واسطه نچرال بودنش طرفدارای زیادی هم داره.

ii

ugu

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها