|

"نیکی نصیریان" بازیگر بزنگاه با فیس نچرالش پارسا رو نابود کرد؛ میز هفتاد رنگشُ نیگا!

niki nasirian shayanews

نیکی نصیریان بازیگر بزنگاه که با فیس و افاده های عجیب داره یه مدل اونور آبی خفن میشه، حالا با انتشار یه عکس رویایی همه رو محو نچرالیش کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نیکی نصیریان بازیگر خوش چهره و محبوب ایرانیه که شاید اون رو به اسم نشناسین، ولی قطعا اگر سریال پرطرفدار "بزنگاه" رو دیده باشین، دختر کوچولوی اون که اسمش درسا بود رو با شیرین زبونیاش هیچوقت از یاد نمیبرین. نیکی نصیریان بعد از بزنگاه تنها در سریال "بانوی عمارت" بازی کرد و حالا با پیج پر و پیمون اینستاش داره حسابی میترکونه. نیکی نصیریان در حال حاضر عین یه مدلینگ داره پیجشو میگردونه و شده یه اسطوره باورنکردنی تو این زمینه و با دیدنش باورتون نمیشه که ایشون همون بچه کوچیک و بامزه ای که تو بزنگاه دیدین!

نیکی خانوم که این روزا داره خارج از کشور زندگی میکنه و با وجود عکسای رنگ و وارنگی که میذاره از خودش ولی نمینویسه که کجا داره روزاشو میگذرونه، حالا با یه فوتو جدید از خودش رونمایی کرده و استایل آب و تاب دارش رو به رخ بقیه میکشه. این بازیگر که مثل ترلان پروانه از سن کم شروع کرده به بازیگری، حالا عجیب فاز رویایی برداشته با یه گل بابونه و رسما داره میگه من دیگه نمیخوام با این سر و وضعم بازی کنم تو فیلم و سریالای ایرانی. گویا اون بازیای آخری خانوم تو تلویزیون چندان به مذاقش خوش نیومده و رفته اون ور آب تا حسابی اوضاع زندگیش رو از این رو به اون رو کنه!

q

w

نچرال فیس بودن نیکی نصیریان روی ترلانُ کم کرد!

نیکی نصیریان شاید الان خیلی تو مود اروپایی بودن و فوتوهای جنجالی گرفتن باشه، ولی نکته جالبی که درباره این بازیگر وجود داره اینه که برخلاف بسیاری از بازیگرای حالایی که رفتن خارج یا حتی تو ایرانن و هم سن و سال این خانوم هستن، خیلی نچرال و بدون میکاپ از خودش عکس میذاره.

درواقع نیکی خانوم که خیلی معلومه وضع مالیش خفنه و از همون اول هم نیازی به بازی تو فیلم و سریال واسه پول نداشته و فقط میخواسته به شهرت برسه، حالا با استایلای اروپایی و ژستایی که مدلای هالیوود جلوش کم میارن، داره کل اینستا رو بمبارون میکنه. کسایی امثال ترلان پروانه که زیر و بُن فیسشون غرق در  پروتز و میکاپه، حالا باید جلوی نچرالی و جذاب بودن این خانوم بازیگر لُنگ بندازه!

a

t

p

خوشی های سوپر لاکچری نیکی نصیریان تو تنهاییاش!

نیکی نصیریان یه مایه دارِ به تمام معناس که از زمانی که رفته اونو دنیا داره مدام از خوش گذرونیای تنهاییش پست و استوری میذاره و کف همه رو برونده. این بازیگر که از زمان بازیگریش حسابی تو کار اروپایی کردن زندگیش و با پیرسینگای خفنش داره رو دست هر چی دهه هشتادیه میزنه، داره کارای مدلینگی هم انجام میده و سعی داره با این کاراش بتونه اونور یه شغل نون و آبدار واسه خودش دست و پا کنه.

البته نباید از طرفدارای رنگ و وارنگ این خانوم هم غافل بشیم که با یه فوتو ساده هزاران کامنت  ابراز علاقه نسبت بهش یهو پدیدار میشه! اما نکته جالب دیگه ای که راجع به این بازیگر وجود داره، دوری از فازگرفتنای خطرناک و خوفناک شبیه ریحانه پارساس که فک همه رو میندازه زمین.

Untitled

u

کمی بیشتر با نیکی نصیریان!

نیکی نصیریان متولد 20 مرداد 1382 در شهر تهرانه و تا دیپلم رو گرفت شروع کرد به کارای بازیگری و البته به واسطه آقای نصیریان بزرگ با سن کمی که داشت تونست در یکی از ماندگارترین سریال های رضا عطاران اسطوره کمدی ایران بازی کنه و همه ازش یه خاطره خوبی داشته باشن. نیکی خانوم به تازگی یه برند جدیدی از عطر رو برای خودش راه انداخته و گهگداری هم کارای مدلینگی انجام میده که خب میشه گفت به واسطه نچرال بودنش طرفدارای زیادی هم داره.

gf

e

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی