|

نیکی نصیریان بازیگر بلبل زبون بزنگاه رو یادته؟ شده یه مدلینگ ژَذاب که اونورا میپره!

niki nasirian shayanews

نیکی نصیریان بازیگر کوچولوی سریال بزنگاه حالا واسه خودش خانومی شده و با انتشار تصاویر جذاب از خود در اینستاگرام کلی طرفدار پیدا کرده.

لینک کوتاه کپی شد
22

شایانیوز- خب تو هر فیلم و سریالی به جز بازیگرای بزرگسال، هنرمندای کوچولویی هم داره که ایفای نقش میکنن. حالا برخی هستند همانند ترلان پروانه که از همون بچگی بازی کردن و باز هم دارن بازی میکنن! برخی هم هستند همانند نیکی نصیریان که تو بچگی بازی کردن و اتفاقااا بازی جذاب و با استعدادی هم داشتن اما وقتی بزرگ شدن دیگه بیخیال این توانایی خود هستند! نیکی نصیریان رو ممکنه به یاد داشته باشید اما به اسم! چرا که نیکی نصیریان با وجود سن کمی که داره کارنامه کاری خوبی داره اما به دلیل اینکه چندان در نقش ها پررنگ نبود و همانند ترلان خانوم سفت و سخت نچسبید، چندان مشهور نشد.

البته که برخی از بازیگران کودک هم هستند همانند سارا و نیکا فرقانی که تو بچگی بازی کردن اما انگاری استعداد درست حسابی ای در این زمینه ندارند و به خوبی نمیتونن دیالوگ و یا حرکاتی طبیعی در کار داشته باشند. سریال "بزنگاه" رو یادتون میاد که سال 87 تو ماه رمضون پخش شد؟ چقدر اون موقع ها سریال های تلویزیونی با رضا عطاران و یکسری از بازیگران توانمندی که حالا کمرنگ شدن جذاب تر بود.حالا نیکی خانوم نصیریان کیه؟ همون دختر کوچولوی رضا عطاران تو فیلمه که اون موقع تنها پنج سال داشت اما مثل بلبل حرف میزد و همچون بازیگری با سابقه ایفای نقش داشت!

Untitled

حالا نیکی نصیریان در حال و هوایی دیگر زندگی می کند و اینطور که از عکس های اینستاگرامیش مشخصه ظاهرا خارج از کشورم هستش! نیکی خانوم نصیریان در صفحه اینستاش بیش از 70 هزار دنبال کننده داره با کلی عکس جورواجور و خوشگل. در ادامه جدید ترین پست خانوم خانوما رو مشاهده می کنید تا در ادامکه با نیکی نصیریان در واقعیت آشنا بشین.

ugu

ugu

نیکی نصیریان دیگه تو چه سریالایی بازی کرده؟!

نیکی نصیریان البته که در بزنگاه نبود و خانوم بازیگر پس از آن در سال 1388 وقتی که شش ساله بود در فیلم باغ قرمز به کارگرانی امیر سمواتی بازی کرد و بعد هم در سریال مسافران رامبد جوان نقش نویان را برعهده داشت.

نیکی خانوم نصیری سال 1394 بعد از آخرین تجربه خود در سینما با فیلم به دنیا آمدن ، حضور جدی دیگه ای نداشت تا اینکه سال 97 با سریال بانوی عمارت به تلویزیون بازگشت.

خانوم خانوما در این مجموعه کنار مریم مومن با نقش آهو ، بازی درخشانی داشت.

ugu

نیکی نصیریان و انگاری شده تافته جدا بافته! بابا ایول...

این هنرمند جذاب کشورمون اصلا تو قید و بند دیده شدن از طریق حاشیه و سر و صدا نیست و انگاری ترجیحش بر اینه که همینجوری دلی عکس بذاره و دیده بشه، اگرم نشد نشد!!

اما نیکی نصیریان هنوز سن و سال زیادی نداره و ممکنه حالا بعد ها سمت مواردی مثل جراحی های زیبایی بره ولی خب تا اینجای کار که نرفته و چهره نچرال خودش رو نگه داشته. خانوم بازیگر فیس زیبایی داره و با وجود اینکه هنوز زیر بیست هستش و تو اوج جَوونی و طراوت و شیطونی به سر میبره اما از فیلتر های اینستاگرامی استفاده نمیکنه. حالا چرا اینو میگیم؟ چون دیگه این روزا پیر و جوون نمیشناسه و مخصوصا خانومای این سنی از فیلتر خیلی زیاااد استفاده می کنن اما نیکی نصیریان چندان اهل این تغییرات فیک نیست و اعتماد به نفس خوبی داره!

Untitled

Untitled

Untitled

بیوگرافی نیکی نصیریان

نیکی نصیریان متولد 20 مرداد 1382 در تهران می باشد که تا مقطع پایان تحصیلات دبیرستان درس خوانده است که قبل از ورود به مدرسه بازیگری را آغاز کرد و حالا عطر برند خود را نیز به بازار ارائه داده است.

تنها یک برادر بزرگتر از خود بنام نیما دارد که اولین بار سال 1387 وقتی 5 ساله بود از طریق دختر عموی مادرش به رضا عطاران (کارگردان) معرفی شد. به این ترتیب بعد از تست کوتاه در نقش درسای سریال بزنگاه جلوی دوربین رفت.

استعداد بازی

او در حالی وارد عرصه بازیگری شد که 5 ساله بود اما استعداد بازیگری که داشت براحتی دیالوگ ها رو حفظ میکرد و توان ایفای نقش و بازیگری طبق خواسته کارگردان را داشت.

 

Untitled

نسبت با علی نصیریان

نیکی نصیریان نسب دوری با استاد علی نصیریان از چهره های برجسته بازیگری دارد اما پدربزرگش نبوده و نقشی در ورود وی به بازیگری نداشت.

شغل دوم نیکی نصیریان

در کودکی اغلب مصاحبه هایش می گفت دوست دارد دکتر و آرایشگر شود ، می خواست همزمان هم دکتر دندون و هم پزشک مو بشود.

حالا میگوید: من در رشته تجری درس می خوانم و می خواهم در آینده در دانشگاه رشته داروسازی را انتخاب کنم البته حرفه بازیگری را دوست دارم و حتی می خواهم در کنارش کارگردانی هم انجام بدهم اما اینها را بعنوان شغل دوم در نظر دارم.

Untitled

وقتی نیکی نصیریان بزنگاه رو تعطیل میکنه!

یک روز سر صحنه سریال بزنگاه و قبل از شروع فیلمبرداری داشتیم هندوانه می خوردیم که آقای عطاران آرام روی دستم زد که هندوانه خوردن را تمام کن و برای تصویربرداری سکانس آماده شویم که من قهر کردم و گریه و زاری راه انداختم. آنقدر ناراحت بودم و شلوغش کرد که کلا فیلمبرداری را آن شب خواباندم و همه رفتند خانه هایشان و کار تعطیل شد.

این بازیگر جوان بسیار زیاد اهل ورزش نیز می باشد و گهگاهی از سنگ نوردی، بدنسازی . ورزش در پارک و... عکس و ویدیوهایی ریز منتشر میکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی