|

فازگیری ستاره معصومی بعد کلی خوشگذرونی تو دبی؛ جلوه گری خانوم با جواهر گرونش!

mehdi ghaedi shayanews

مهدی قائدی بازیکن محبوب استقلال بعد برگشتش داره با زنش اینستا رو میکشونه بالا و جدیدا با یه حال خرابی در تلاشن عشقشونو به همه ثابت کنن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهدی قائدی بازیکن سابق تیم شباب الاهلی امارات که این اواخر با حواشی که براش پیش اومده بود بحث داغی برای کاربرای فضای مجازی درست کرده بود، مدتیه که در تیمی که از همون ابتدا با درخشش در اون تونست به شهرت برسه یعنی تیم استقلال مشغول بازیه. زنِ مهدی قائدی، ستاره معصومی، هم در کنار آقاشون سعی داره کل اینستا رو به هم بریزه و همواره با ایجاد سوژه های جدید فاز تازه ای به فضای مجازی میده. ستاره خانوم که ثابت کرده تو این مدت علاقه بی حد و مرزی به مهدی قائدی داره، حالا با برگشت به ایران وارد فضای تازه ای از زندگیش شده.

زنِ مهدی قائدی یعنی ستاره معصومی از زمانی که اومده ایران و موندگار شده بی شک دیگه نمیتونه فاز بازیگرای هالیوودی برداره و با استایلایی که خود مدلای خفن هم میموندن تو کفش، تشریف بیاره تو خیابونا و با آقاشون جولون بده. اما حالا تنها راهی که براش مونده اینه که ثابت کنه آقا مهدیشون هنوز عاشقانه دوستش داره و چیزی بینشون عوض نشده.

واسه همین هم یه استوری گذاشت که یه باکس هدیه از طرف مهدی قائدی گرفته بود و داشت باهاش پز میداد. البته واقعا هم دل خیلی از کاربرای اینستا واسش میسوزه. چون وقتی خانوم خانوما دبی تشریف داشت، آقاشون با یه دسته گل پر از گل های رز قرمز میومد استقبالش و حالا رسیده به یه شاخه گل فسقلی!

tt

شُل بازیای مهدی قائدی که کار دستش داد!

مهدی قائدی رو شاید تا پیش از اینکه بخواد بره امارات همه به عنوان یه بازیکن فوق العاده فنی و با حساب و کتاب میشناختن. اما زمانی که حرف از برگشتش به استقلال اومد، خیلیا موندن که چرا باید یه ستاره ناب ایرانی اینطوری یهو تایم لژیونر بودنش تموم شه. خب واقعیت اینه که آقای قائدی با خانوم چیتان پیتان کردش به قدری تو اینستا به خودشون میرسیدن و هر شب پی گشت بودن که دیگه وقتی برای تمرینات مهدی قائدی نمیموند حتی خانوم خانوما با گذاشتن عکس از خوراکی های دلچسب و جذابش سعی داشت خوش گذرونیاشو به رخ بقیه هم بکشه!

او حتی زمانی که به استقلال برگشت تا مدت ها نمیتونست نود دقیقه بازی توی زمین فوتبال رو تحمل کنه و به همین دلیل صدای خیلی از طرفداراش دراومد که چرا این بازیکن باید اینطوری شه. زنِ مهدی قائدی هم که هر روز تو باشگاه و کافی شاپ در حال گشت و گذار بود، اصلا خبر نداشت اوضاع چیه و فقط دوست داشت با هدیه های راه و بیراه آقاشون فِنت بیاد که خب نتیجه اش هم دید!

w

Untitled

gug

وقتی کشتی های زنِ مهدی قائدی بدجوری غرق میشه!

ستاره معصومی مدت های زیادی تو اینستا وارد یه جنگ عجیبی با همسران دیگر بازیکنان تیم فوتبال داشت. خصوصا اینکه یه بازیکن پرسپولیسی مثل سپهر حیدری باشه که حسابی دیگه بحث داغ میشه واسه اینستابازا که ببینن این دوتا سرِ آخر به چه راه هایی که کشیده نمیشن. واسه همین هم داشتن تا یه سالی همسر مهدی قائدی رو که داشت تو دبی بدجوری جولون میداد رو دنبال میکردن و یهو با برگشتش به ایران تو ذوقی بدی به تمام طرفداراش زد که همه کلا کشیدن کنار.

از اونجایی که ستاره خانوم حالا با یه فاز عجیب اومده به ایران کلا کم پیدا شده و معلوم نیس که میخواد چیکار کنه و به قدری خودشو دور کرده از این فضاها که انگاری هنوز تو بهت اومدنش به ایرانه. حتی به مناسبت برگشتنشون یه مهمونی کوچولو طوری گرفته بودن که خانوم خانوما بدجوری رفته بود تو فاز افسردگی و البته در این حالت هم باز تمام تلاشش رو میکرد که خودنمایی بکنه با هر چی که داره و چی بهتر از طلا ملاهای چش درآرش!

ggg

q

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی