|

حال خراب "زنِ مهدی قائدی" بعد برگشت آقاشون به اس اس؛ طلاهاش شد پیرهن عثمون!

mehdi ghaedi shayanews

زنِ مهدی قائدی از زمان برگشت همسرش به استقلال کلا خورده تو کوکش و بعد عمری با یه فاز غمگین کنار خانوادش عکس گذاشته.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زنِ مهدی قائدی یعنی ستاره معصومی مدت ها بود که پس از جدایی همسرش از استقلال و رفتن به امارات حسابی کیفش کوک بود و با سیس اومدنای خارجکی طورش اینستا رو ترکونده بود. اما این روزا کمتر از زنِ مهدی قائدی و خودنماییاش تو اینستا خبری وجود داره و دلیل اون هم به پایان رسیدن خوش گذرونیاشُ برگشت دوباره آقا مهدی به استقلاله. این موضوع باعث شده زنِ مهدی قائدی دوباره تو استایل یه دختر ایرونی ظاهر شه و دیگه هم گویا خبری از تفریحات لوکس و لاکچری خانوم کنار برج خلیفه نیست.

به همین دلیل هم ستاره معصومی یه پست جدیدی منتشر کرد که او رو در کنار خانوادشون نشون میده و ناراحتی یه جوری داره از سر و صورت ستاره خانوم شُره میکنه و حسابی سوژه کاربرا شد و همه میگن دیگه باید فاتحه زندگی این دو تا زوج عاشق پیشه تو کشورهای حاشیه خلیج فارس یا اروپا رو خوند! زن مهدی قائدی اما تو عکس داره هر جوری که میتونه حفظ ظاهر میکنه و با بیرون انداختن طلا ملاهای خودشو شوهر جونش میگه که ما هنوز به پیسی نخوردیم و کلی راه واسه رفتن داریم! حالا کاربرا تو فکر اینن ستاره خانوم بعد این همه که میخواست کلِ زن سپهر حیدری رو بخوابونه، چطوری تو ایران میخواد به این راهش ادامه بده؟!!!

q

وقتی خودنماییای راه و بیراه زنِ مهدی قائدی کار دستشون داد!

ستاره معصومی از زمانی که با همسرش رفته به امارات کاری نیس که نکرده باشه و جایی نیس که نرفته باشه، تو هر شرایطی و به هر نحوی که میتونست سعی میکرد از خودش و خوشیای بی حد و حصرشون پست و استوری بذاره و اگه برین تو پیجش ببینین کلا فقط عکسای امارات خانوم خودنمایی میکنه. البته ستاره خانوم مثل بلاگرا نیس که بخواد با تبلیغات چیزی پول به دست بیاره و این کار رو فقط و فقط برای خودنمایی و اینکه بگه من از همه سرم انجام میداد.

بالاخره هم این موضوع کار دستش داد و امارات مهدی قائدی رو به خاطر اینکه به جای اهمیت بیشتر به فوتبال مشغول خوش گذرونی میدید، از تیمش بیرون کرد و حالا ستاره خانوم مونده و خوشی های به پایان رسیدش!

dsa

w

زنِ مهدی قائدی تو امارات بود اینجوری بود بره اروپا چی میشه!

ستاره معصومی چند وقت پیش یه عکس از باشگاه رفتنش با خانواده که نشون میداد حسابی هم کیفشون کوکه منتشر کرد و استایل خاص خودشو به رخ کشید. خانوم از زمانی که تشریف برده امارات به قدری به خودش میرسید که به ظاهر کمی از آنجلینا جولی نداشت و برعکس اوایل ازدواجش که همه طرفدار مهدی قائدی بودن و میگفتن اون سرتره یهو بازی برگشت و همه شدن یار غار ستاره خانوم!

البته از اونجایی که اینستا محل خودنمایی واسه تیپ و استایلای باکلاس و لوکس طوره، ستاره خانوم هم تو این کار حسابی موفق بود و پول خوبی هم قراره از این راه به جیب بزنه!

c

x

زنِ مهدی قائدی ته هر چی ژل و فیلتره رو درآورد!

ستاره معصومی که با یه نگاه میشه فهمید با چقد تزریقات و فیلتر تونسته یه همچین قیافه ای برا خودش بسازه داره تو این قضیه با امثال آرام جوینده رقابت میکنه. اما یه تفاوت عمیقش در اینه که  با این همه عمل زیبایی هنوز که هنوزه از فیسش راضی نیست و مدام با فیلترای رنگ و وارنگ تو اینستا ظاهر میشه.

بعد جالبیش اینجاست که هیچ هم کم نمیاره و تازه با انتشار ویدیو و عکساش، کپشن میزنه که چشم بد ازمون دور باشه، اوکی حللله چشاته!

ds

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها