|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که تو اینستا خاطرخواه دارن کلی؛ اینا سلاطین لایک و کامنتن!

اینستاگرام و فضای مجازی این روزها خیلی ها رو به خودش مشغول کرده و در این بین خیلی از خانم های بازیگر هم صفحات پر رونقی تو اینستاگرام دارند.

لینک کوتاه کپی شد
2

با رونق گرفتن فضای مجازی خیلی از خانوم های بازیگر به شاخ های اینستاگرام تبدیل شدند و از طریق تعداد بالای فالورهاشون تونستند تایر گذار باشند و حتی پول خوبی هم به جیب بزنند. البته برخی از این خانوم ها از هر ترفندی برای بالا بردن تعداد فالوورهاشون استفاده می  کنند و حتی شده با اعضای فیک و دروغین تلاش می کنند که فالوور زیاد کنند.

به گزارش «شایانیوز» اینکه کدوم خانم های بازیگر از همه پر طرفدار تر هستند و بیشترین دنبال کننده رو دارند احتمالاً برای خیلی ها می تونه جذاب باشد. ما در ادامه پنچ تا از خانوم های بازیگری رو که قد یه کشور فالوور دارند و بهتون معرفی می کنیم و حتی بهتون می گیم که چجوری پر فالوو شدند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

sabaRico-com--261-1172

- مهناز افشار با 16.3 میلیون فالوور

مهناز افشار بازیگر معروف سینما، تئاتر و تلویزیون است که در 21 خرداد سال 1356 در تهران به دنیا آمد. با وجود مخالفت خانواده او با بازیگری، مهناز افشار کار بازیگری خود را با ایفای نقش در سریال گمشده در سال 1377 آغاز کرد. او در سال 1389 به خاطر بازی در فیلم سعادت‌آباد، برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

مهناز افشار تا مدتی پیش رکورد پر فالوور ترین پیج ایرانی اینستاگرام را در اختیار داشت اما اخیرا این رتبه را به حسن ریوندی واگذار کرده است. مهناز خانوم در اینستاگرام بیش از 16 میلیون و 300 هزر نفر دنبال کننده دارد. او در پست‌های اینستاگرام خود علاوه بر موارد مربوط به فیلم‌ها و کارهای اجتماعی، از زندگی شخصی خود هم تصاویری منتشر می‌کند. وی بارها تصاویر مختلفی از دوران کودکی خودش را به اشتراک گذاشته است. او در حال حاضر یکی از بهترین پیج های ایرانی اینستاگرام را دارد. او بیشترین فالوور اینستاگرام ایران در مقام دوم را دارد.

البته مهناز خانوم بعد از اینکه به آلمان مهاجرت کرد دیگه بی خیال حجاب شد و بعضاً عکس های منتشر می کند که خیلی مطابق موازین کشور نیستند. انتشار این تصاویر این شائبه را به وجود آورده که مهناز دیگر قصد برگشتن به ایران و ادامه حرفه بازیگری را ندارد.

10

-گلشیفته فراهانی با 13.3 میلیون فالوور

دومین بازیگری زن ایرانی که تو اینستاگرام بیشترین دنبال کننده رو داره گلشیفته فراهانی است. گلشیفته که حدود 10 سالی می شود از ایران مهاجرت کرده و تو این مدت تونسته تو سینمای جهان و هالیوود هم برای خودش نام و نشانی دست و پا کند و حالا خیلی از چهره های مطرح سینما دنیا گلشیفته رو فالوو دارند.

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت.

این روزها اگر سری به پیج گلشیفته بزنید با کلی پست متفاوت مواجه می شوید که مربوط به پروژه همکاری خانوم بازیگر با جواهر کارتیه است. گلشیفته به عنوان مدل برای رونمایی کالکشن های این برند مطرح فرانسوی همکاری می کنه.

zimg_005_freesnippingtool-com-capture-20220120092906

-سحر قریشی با 11.3 میلیون فالوور

سومین بازیگری که تو اینستاگرام حسابی طرفدار داره و براش سر و دست می شکونند سحر خانوم قریشی است. سحر قریشی، بازیگر ایرانی، متولد 6 دی 1366 در تهران است. او بازیگری را از سال 1388 آغاز کرد و در همان سال با سریال دلنوازان به شهرت رسید. سحر خانوم قریشی قطع به یقین بیشتر از اینکه به خاطر بازیگری و هنرش مورد توجه باشه به خاطر حواشی که از گذشته تا به حال داشته فالوور دارد.

سحر بعد از اینکه با امیر تتلو خواننده پرحاشیه موسیقی رپ نامزد کرد نزدیک به 2 میلیون فالوور به دنبال کنندگانش اضافه شد. البته این روزها سحر خانوم خیلی دیگه شخصیت مستقلی نداره و شده چشم گوی امیر تتلو و چشم و گوش بسته هرچی آقاشون بگه انجام می ده. حتی برخی مدعی شدن که کنترل پیج اینستاگرام سحر هم دست تیم تتلو است و سحر خودش بدون اجازه شوهرش حق نداره هیچ پست یا استوری بزاره.

1346865_182

- الناز شاکردوست با 9.7 میلیون فالوور

چهارمین بازیگر زن ایرانی پر طرفدار تو اینستاگرام الناز شاکردوست است. الناز شاکردوست بازیگر خوش سیمای سینما و متولد 7 تیر 1363 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است و علاوه بر بازیگری، در زمینه‌هایی مثل طراحی صحنه و عکاسی هم فعالیت کرده است. او در سال 1383 با بازی در فیلم گل یخ وارد حوزه سینما شد و در سال 1397 به عنوان بازیگر نقش اول زن فیلم :شبی که ماه کامل شد» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

خانوم بازیگر رو در حال حاضر نزدیک به 10 میلیون کاربر دنبالش می کنند و خب در مقابل هم الناز خانوم فعالیت بسیاری داره و از اون حس و حال غرورش کلی اومده پایین.

الناز شاکردوست از هنرمندانی هستش که شرایط مالی بسیار بسیار خوبی داره و بازیگری رو هم بخاطر علاقه ای که به این حرفه داشته انتخاب کرده که خب با داشتن چشمان رنگی و شیطنت و یه عمل بینی هم تنگش، میتونی براحتی تو سینمای ایران راه پیدا کنی که الناز شاکردوست پیدا کرد!

20

-بهنوش بختیاری با 9.2 میلیون فالوور

پنجمین بازیگر زن ایرانی پر طرفدار تو اینستاگرام بهنوش بختیاری است. شاید این رتبه برای بهنوش کمی عجیب باشد اما باید گفت بهنوش خانوم جزو اولین سلبریتی هایی بود که فضای مجازی و اینستاگرام رو خیلی جدی گرفت و تونست تند و تند فالوور زیاد کنه. بهنوش حالا بخش زیادی از تایم روزانه خودش رو هم صرف اینستاگرام می کنه و از اونجایی که دیگه خیلی بهش کار بازیگری پیشنهاد نمی شه درآمد زیادی هم از اینستاگرام دارد.

83069873

البته ناگفته نماند که بهنوش خانم همواره متهم است که بخش زیادی از این فالوور ها رو با تقلب و کار فیک بدست آورده موضوعی که تاکنون خود خانم بختیاری هیچ واکنشی نسبت به اون نشون نداده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها