|

خانومای بازیگری که مدل شدن و با تیپ و استایلشون پول میزنن به جیب؛ مانکَنن و شیک!

پوشش زیبا و جذابی که بشه هم باهاش درخشید و هم پول درآورد رو همه دوست دارن و سلبریتی ها هم از این قضیه مستثنی نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

هیچ‌کسی از پوشش زیبا بدش نمی‌آید، حال آنکه بتوان در محافل با این پوشش زیبا نیز درخشید و البته پول هم درآورد. این موضوع برای بازیگران و ورزشکاران و حتی سیاستمداران نیز دیده می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» این روزها که بشترین ساعات خود را در فضای مجازی میگذرانیم با صفحات رنگارنگ بلاگرها و مدلینگ ها روبه رو میشویم، با گسترش صنعت مد، توجه به مدلینگ شدن هم در بسیاری از جوامع افزایش پیدا کرده است. بازیگران و چهره های هنری که بیشتر از بقیه افراد مورد توجه اند، جزو اولین افرادی هستند که در این صنعت فعالیت دارند.

بازیگران زن سینما و تلویزیون به خاطر ظاهر جذابی که دارند بیشتر از سایرین تو کانون توجه هستند و خیلی ها دوست دارن تو نوع پوشش و لباسشون از اون ها تقلید کنند. البته در کنار این موضوع بحث درآمد و منفعت مالی هم مطرحه و خیلی از این سلبریتی ها از طریق راه اندازی مزون و یا مدلینگ شدن پول خوبی به جیب می زنند. در ادامه نگاهی می اندازیم به برخی از این بازیگران که تو عرصه مدل و لباس فعالیت دارند.

BeFunky-collage+(10)

- مهتاب کرامتی؛ یه مدل در کلاس جهااانی!

مهتاب کرامتی از جمله بازیگرانی است که از 18سال پیش در زمینه طراحی و تولید لباس فعالیت می کند.

کرامتی پس از پایان تحصیلات خود و آشنایی با ندا معارفی که در زمینه طراحی لباس فعالیت میی کرد، همکاری با او را آغاز کرد. پس از مدتی تصمیم گرفت مزون لباس خود را تاسیس کند.

مهتاب کرامتی حتی یکبار سال 98 در هفته مد پاریس هم حضور داشت او البته به دعوت جورجیو آرمانی طراح نامدار ایتالیایی در این فشن شوی بزرگ حاضر شده بود.

520360_436

520360_436

520364_688

520368_984

بهاره افشاری و ورود به صنعت مد و لباس به لطف پدر!

بهاره افشاری بازیگر دیگری است که فعالیت زیادی در زمینه طراحی لباس دارد. او هم طراحی لباس را پیش از بازیگری آغاز کرده است. افشاری در سال 83 با همراهی یکی از دوستانش که طراح صحنه و لباس بود فعالیت در زمینه طراحی لباس را آغاز کرد. بهاره در این زمینه موفقیت هایی به دست آورده و همه تلاش او این است که کارهای خاصی ارائه دهد و به تعداد شعبه هایش حتی در خارج از کشور اضافه کند.

baharehafshariofficial_25008862_1674244919302493_7021879278186790912_n

بهاره چگونه وارد دنیای مد و لباس شد؟

خانوم افشاری درباره نحوه ورودش به صنعت مد و لباس می گوید: پدرم تولیدی لباس داشت و من از کودکی به مدل های لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بودم و دوست داشتم طراح لباس شوم. از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفتم. از سویی روز به روز علاقه ام به طراحی لباس هم بیشتر می شد؛ بنابراین معلم گرفتم و پیگیر این موضوع یعنی صنعت مد، شدم. کارم را به صورت جدی شروع کردم و درست، زمانی که مثل امروز، مزون های زیادی در شهر تهران وجود نداشت، کارم گرفت و از این بابت خیلی خوشحالم.

خواهران اسکندری و برند تار اول

ستاره اسکندری و خواهرش لاله از بازیگرانی هستند که به سمت مد و طراحی لباس ایرانی رفته و با همراهی طراح لباسی به نام شیما وحدتی در سال 86 برند "تار اول" را راه‌اندازی کردن. این کار که برگرفته از خاطرات دوران کودکی اون ها و بافت‌های سنتی محلی است براساس پارچه‌های دستباف شکل گرفت.

Screenshot_2019-07-27-17-22-19-1

- مریم معصومی و مدلینیگ شال و روسری

مریم معصومی هم از اون بازیگران جوان و خوش سیمایی هستش که کلی طرفدار داره. خانوم به تازگی مدل شال و روسری شدن  بای برندهای مختلف تبلیغ می کنند. البته مریم خانوم تو این زمینه کارش رو گسترش داده و به تازگی برای خودش برند کیف و کفش هم زده

maryammasoumi__280287316_1266095970464825_8570373160432993948_nمریم خانوم و برند خودِ خودش!

مریم معصومی نیز به تازگی برای پیج جدید و کاری اش در حال تبلیغات می باشد. خانم بازیگر زده تو کار فروش کفش های پاشنه دارد در کل خانومانه. نام این پیج "کفش مریم" هستش که قراره برند اختصاصی خانم بازیگر بشه و کفش های مورد علاقش در اون تولید و به فروش برسه.

Untitled

بهنوش بختیاری و مد لباس های اندکی خز!

بهنوش بختیاری از اون دسته بازیگرانی است که هر چی و هر کس بهش پول بده برای اون ها تبلیغ می کنه. تو زمینه مد و لباس هم همین طور است و ایشون مدل و مانکن خیلی از مزون دارها و تولید کنندگان لباس است.

بهنوش فعالیتش در این حوزه رو از سال ۱۳۹۳ تا کنون به عنوان مدل، سهامدار و مدیر توسعه برند Pandora با هدف ارائه محصولات با کیفیت کیف و کفش چرم ایرانی در بازار داخل کشور، کار خود را آغاز کرد و توانست با ده ها فوتوشوتی که با تولیدات این شرکت گرفت و در فضای مجازی منتشر کرد، نقش موثری در معرفی این برند به عموم مخاطبان ایرانی به خصوص بانوان جوان داشته باشد.

modeling-behnoosh-photokade-3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها