|

ریحانه پارسا از خِرخره تا پاهاشو تتو زد سوس ماس دار؛ ددیشو رنده نمود نافرررم!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا یان روزها تو یه فاز دیگه ای هستش و خانوم بازیگر یه شعر از خودش منتشر کرد و علاوه بر اون به پدر و پدربزرگش هم حسابی توهین کرد

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- ریحانه پارسا زمانی بازیگر جذاب سینما و تلوزیون بود خیلی ها از او به عنوان سوپراستار بعدی سینما یاد می کردند دختری که در 20 سالگی با حضور موفق در چند سریال و فیلم سینمایی به شهرت رسیده بود و کم کم داشت به پختگی می رسید و بارور می شد که یکباره با یک تصمیم عجیب و دور از ذهن همه رشته هاش رو پنبه کرد.

البته تا به امروز که نزدیک به دو سال از مهاجرت ریحانه پارسا می گذرد خانوم بازیگر هیچ گاه از کرده خودش اعلام پشیمونی نکرده. او در ترکیه هم برای اینکه بتونه هنرش رو ادامه بده شروع به فعالیت کرده و گویا یک فیلم کوتاه رو خودش کارگردانی کرده و از اون طرف با یکی دوتا از خواننده های لس آنجلس نشین هم همکاری های محدودی داشته و به عنوان بازیگر تو موزیک ویدیوهای اون ها ایفای نقش کرده که البته هیچ کدام از این فعالیت ها با جایگاهی که در ایران به اون رسیده بود قابل قیاس نست.

ZWE3Mg65GQxy

سمت راست ریحانه پارسا در گشت ارشاد- شمت چپ: ریحانه در موزیک ویدیو شادمهر

وقتی ریحانه پارسا هوس شعر و شاعری به سرش زد!

ریحانه پارسا علاوه بر بازیگری انگار در باقی هنر ها هم حداقل در خودش استعداد می بیند. خانم مدت کوتاهی به خوانندگی رو آورد حتی یه چیزی هم خوند اما وقتی دید خیلی استقبال نشد رهایش کرد و حالا از جددترین هنرش رونمایی کرد و شد شاعر! خانوم متن اش را به عنوان شعر منتشر کرده، اما هیچ یک از نشانه ها و خصوصیت های یک شعر سپید و آزاد را ندارد.

علاوه بر این مشخص نیست که ریحانه پارسا چه مفهومی را می خواهد با این کلمات منتقل کند.

unknown_305067002_414444860792131_6889924991479640653_n

او در این رابطه نوشت:

سخن آن است که خود با تو بگوید…

خود گفت…

ساختم…

باقی را نمی دانم…

هیچ کدام نمی دانیم

حالا برخی کاربران با انتقاد از ریحانه پارسا، او را با بهاره رهنما مقایسه کرده و گفته اند که پارسا در مسیر بهاره رهنما قرار گرفته است.

وقتی ریحانه پارسا تتوهاش رو میریزه بیرون!

ریحانه پارسا خوب جدیداً هم ظاهر و هم باطنش تغییر کرده و خانوم کلاً با اون چه که ایران بود زمین تا آسمون فرق داره! ایشان جدیداً کلی تتو رو بدنش خالکوبی کرده و طوری هم می پوشه که اون ها همه نشون داده بشه. ریحانه پارسا در این تصویر نشان می دهد که تتوی یک تک چشم را روی دست چپ اش اضافه کرده است. همچنین تتویی از یک ساعت عجیب روی دست اش وجود دارد.

او همچنین نشان داده که روی دست راست اش هم تصویری عجیب و نامتعارف از یک هرم تتو شده است. البته ریحانه از قبل هم روی گردنش یک تتو به شکل ضربان و قلب هم داشت.

unknown_306773312_2022702137923781_3767447643804059456_n (1)

unknown_305013782_615693670060644_9165411983839695732_n

توهین عجیب ریحانه پارسا به پدر و پدربزرگش

ریحانه پارسا با انتشار تصویری از پدر بزرگ اش در صفحه اینستاگرام خود، او را یکی از بزرگ ترین ترومای زندگی اش معرفی کرده است.

او در این رابطه نوشت:

نامش ........ پارسا است، یک سال و نیم به علتِ طلاقِ مادر و پدرم به اجبار در خانه این مرد و زنِ ..... اش زندگی کردم، در ۹ سالگی چند بار به تهدیدِ همین زیرزمین به زور من را مجبور به چادر سر کردن کرد…

1

درست همان کاری که آن یکی پدر بزرگم با مادرم از کودکی اش کرده بود.

این دو به اصطلاح پدر بزرگ به علاوه ی پسرِ بی وجدانِ ...... که پدرِ ظالم من می شود، هنوز که هنوز هست کابوس منند…

البته ریحانه پارسا پیشتر هم به پدر و مادر خودش توهین کرده بود آنان را با الفاظی رکیک خطاب قرار داده بود اما اخیراً تصاویری از حضور مادر و برادرش در ترکیه و نزد ریحانه منتشر شده بود و به نظر می رسد اوضاع ریحانه با مادرش اوکی شده و بیشترین مشکل خانوم بازیگر با پدرش بوده است.

ریحانه پارسا در کنار برادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها