|

عیش و خوشی "سحر قریشی" تو جمع پولدارااا؛ خانوم بعد تتلو چه فرشته شده!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی که این روزا غرق امارات گردی شده و تصاویر زیادی از خود منتشر میکنه اینبار با استایل عربیش همرو تو شوک ازدواجش برد!

لینک کوتاه کپی شد
17

شایانیوز- سحر قریشی چهره جنجالی و مشهور سینما و دنیای حواشی می باشد که در دهه هشتاد دیده و معروف شد و بعد از اون دیگه راهی جدید رو انتخاب کرد، راهی پر از حرف و حدیث! سحر قریشی که حالا در امارات به سر میبره هم خود را بولد اخبار کرده که خب از سحر خانوم بعیدم نیست به این راحتیا خودشون رو به قله جنجالات برسونن.

سحر قریشی و تتلو مدتی از زوج های عجیب ایرانی بودند اما حالا با توجه به اینکه از هم جدا شدند و شرایط کشور هم اوضاع خوبی نداره این دو چهره نیز سکوت کردن و انگاری فهمیدن کسی این وسط به اونا محل نمیده به همین جهت دست از کارای الکی پلکی برداشتن، البته باز سحر بیشتر، وگرنه تتلو همچنان گزافه گویی های خودش رو داره!

سحر قریشی در امارات تصاویر جدید از خود منتشر کرده که خب یکی از این تصاویر که از طریق فن پیجاش پخش شد حالتی از خانوم بازیگر بود که در مسجد امارات حضور داشت. همین لوکیشن و استایل سحر باعث شد تا خیلی از کاربران بگن سحر قریشی برای ازدواج چندمش مرد عرب رو انتخاب کرده و رفته برای عقد! اما ظاهرا اینجوری نبوده و این عکس سحر خانوم بازنشر یه عکس قدیمی بوده که جالبته چندان هم از ایشون بعید نیست برای بار چندم به سرعت ازدواج کنن!

unknown_25025607_1793610914269680_2092055724950552576_n

شرایط عجیب تتلو بعد از رفتن سحر خانوووم!

اما اگه بخوایم یکمم از تتلو بگیم باید ایشون نیز ز غوغای جهان فارق هستند. اما تتلو که جدیدا تولدش بود، تولدش رو در نهایته سادگی گرفته و انگاری اصلا سور و ساتی در بساط نداره بلکه فقط با افرادی که دوستشون داره در اطرافش، می شینن و حرف میزنن و برای کنسرت آماده میشن!

اما مورد دیگه اینکه تتلو که کنسرتی دیگر در ترکیه میخواد برگزار کنه اینبار حرف هایی جدید زد. سلطون که همیشه تو اجراهاش کلی حرف میزنه و کلیم هواداراش براش بالا پایین میپرن و جیغ میزنن، ظاهرا اینبار میخاد باکلاس رفتار کنه و به گفته خودش از گفتن حرفای اضافه به شدت پرهیز کنه!

تتلو قراره فقط استیج رو ببینه و فقط صدای اعضای بندش رو بشنوه و بیاد بخونه و بره! که خب قطعا خیلی از تتلیتیا جَو کنسرت تتلو رو دوست دارن که خب اگه بخواد انقدر ساده باشه چندان براشون جالب نیست!

125

سحر قریشی بعد از جهنم تتلو تبدیل به فرشته شد!

سحر قریشی طبق گفته های خودش نه تنها قرار نیست به ایران برگرده گویا همچنان تمایل داره که تو دبی بمونه و می خواد اونجا هم کسب و کار و بیزینس تازه راه بندازه.خانوم بازیگر که در زمان اقامت تو ترکیه و بودن پیش تتلو یک سری خط و خطوط بی ربطی رو روی دست ها و صورتش تتو کرده بود که البته کامل نشد و ناتموم موند، گویا قصد داره اون ها رو تکمیل کنه. البته سحر قریشی تو دبی از استایل عربی و بال هاش هم رونمایی کرد و با انتشار این عکس نوشت: 

من بالم رو پیدا کردم

گفته بودم بالم رو پیدا کنم میرم ...

ببین درست رنگ دستامه 

همیشه فکر میکردم یا سفیده یا شیشه اى اما رنگى بود

unknown_287285477_389956489790305_9067507909854895058_n+(1)

خوش خوشان سحر قریشی تو شهر امکانات و عشق و حال!

سحر قریشی تو دبی تند و تند فاز عوض می کنه و هر روز تو یه موووده! خانم همین چند روز پیش با انتشار یک ویدیو از حال افسرده و دل تنگش گفت و خیلی ها رو به این شائبه و تردید انداخت که سحر دلش برای امیر تنگه یا وطن! اما گویا هیچ کدوم از این فرضیه ها درست نیست چرا که خانوم پرونده برگشتن به ایران رو که کلاً بست از اون طرف حسابی هم از خجالت تتلو دراومد و تیکه بارونش کرد. پس احتمالاً افسردگی سحر خانم فقط یه موود لحظه ای بود و بس چرا که خانوم بعد اون حسابی تو دبی کیفش کوک بوده با رفیق عکاس باشی عزیزش همش مشغول خوشگذرونی و تفریح هستن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها