|

آرایش یونیک "مریم مومن" که شبیه عروس آدم فضاییا شد؛ ژستای دهن باز کُن خانومو!

maryam momen shayanews

مریم مومن از بازیگرای جوان و خوش چهره ای هستش که خیلی هم علاقمند به زیبا نشون دادن خود می باشد، به همین جهت از هررر آیتمی استفاده میکنه!!!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن از بازیگرای جوان و مشهوریه که با بازی در سریال "بانوی عمارت" دیده و شناخته شد. البته که مریم مومن چون در این کار نقش اصلی رو داشت شرایط فراهم شد تا خیلی بهتر و راحت تر به این عرصه ورود کند. مریم مومن در مجموع استعداد بازیگری رو داره اما همیشه انگار تو یه غالب دیده میشه و در کل تنوع چندانی در حالات و نوع ایفای نقشش نداره.

مریم مومن به تازگی هم در نمایشی به نام "تن سایه" حضوری پررنگ داشته که خب خانوم خانوما یه ده روزی مورچه وار از این نمایش استوری میذاشت و دیگه حوصله فالووراشو سر برده بود. اما جدا از بازی و بازیگری باید بگیم که مریم مومن از اون مدل دختر خانوماست که علاقه بسیار زیادی به آرایش و فیسای سنگین و آرایش کرده داره.

اما حالا جدا از این مریم مومن خیلیم اهل فیلتر بازیه و سعی داره تا با فیلترای مختلف چهرش رو صاف و صوف و جذاب تر کنه. در ادامه مثلا نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که خانوم خانوما دیگه آرایش و فیلتر رو تهشم نون کشیدن!

campec.ir_2863226925533031878_1315567878

سبک عکاسی مریم مومن که متعلق به عهد دوغه!!

مریم مومن اما این مدلیه که کلا به عسای معمولیم راضی نیست و کلا خنوم خانوما علاقمنده تا رُخی جذاب از خودش نشون بده به همین جهت یه پاش تو کار و زندگی و تفریحشه، یه پاش تو آتلیه و عکس بازی!

آخه مشکل اینجاست که مریم مومن اهل عکسای ترند هم نیست و کلا همون مثل قدیم ندیما میره تو آتلیه و فا فضای آتلیه ای و خشک عکاسی میکنه.

اما حالا چرا با خانوم بازیگرمون شوخی کردیم و گفتیم ایشون اهل انتشار تصاویر شاخ و شوخ هستند! چون خب اصولا چهره های مشهور به خصوص قشر بازیگر از طریق انتشار تصویر خود خیلی بیشتر دیده میشن و هم در شهرتشون تاثیر داره و هم در محبوبیتشون!

maryam.momen_1642780526_2

مریم مومن خوشگلیاشو دیدین؟ حالا یه رخ دیگم ازش ببینیم تا حالمون جا بیاد!!

مریم مومن تو اینستاگرام اصلاً یه چیز دیگه هست.خانوم اونجا فعاله به شدت و هر روز علاوه بر اینکه استوری می زاره از اونجایی که به عکاسی هم به شدت علاقه داره و انگاری یه آتلیه کوچیک و جمع و جور هم برای خودش داره هر چند روز یه بار با رخ اومدن ها و ژستای بعضاً عجیبش فالوورهاش رو انگشت به دهن می کنه!

البته از اونجایی که خانوم خانوما خودش رو خییییلی خوشگل و خوشتیپ می دونه هر از گاهی با این جذابیتش شوخی هم می کنه. مثل این استوری آخری که خیلی تابلو اومد و گفت من خوشگلم!

jj

مصاحبه و جواب عجیب مریم مومن در رابطه با شرایط ازدواج

مریم مومن از فرزندان طلاق است و به گفته خود در 9 سالگی با جدایی مادر پدرش از هم ضربه بسیار بدی خورده و یک شبه بزرگ شده! وی از اون به بعد حامی مادرش بوده تا از شرایط سخت روحی با آرامش بیاد بیرون.

اماچیزی که شوکه کننده بود این بود که مریم مومن مدتی پیش در برنامه تلویزیونی کودک شو حضور داشته است و مصاحبه جذابی که در این برنامه داشت علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است.

hanieh.zahed_1562946743

مریم مومن زمانی که پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو سوالی درباره شرط ازدواج از او پرسید، پاسخ جالبی را داد. او تنها شرط ازدواج را دوست داشتن اعلام کرد.

این پاسخ برای همه باعث تعجب شد که چرا این خانوم بازیگر مطرح سریال بانوی عمارت تنها شرطش برای ازدواج چنین چیزی است. شاید میتوان گفت مریم مومن چون خودش در کودکی چنین ضربه ای خورده باعث شده تا اولویت ازدواج و زندگی رو عشق و دوست داشتن بدونه. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها