|

مانتو آینه ای "مریم مومن" که میشه خودتو توش ببینی؛ زرق و برق تیپاش بَددد تو برقه!

maryam momen shayanews

مریم مومن که این روزا با بازی در جادوگر مشهورتر شده تصاویری منتشر میکنه که بیشتر در غالب آتلیه هستند اما اینبار چهره اصلی وی تابلو شد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- تو چند سال اخیر کلی بازیگر به سینما و تلویزیون اضافه شد که استعداد خوبی هم در این عرصه دارند و بیشتر متولدین دهه هفتاد هستند. اما بین اونها باز بیشتر خانومان که وارد میشن و راحتتر میتونن خودشون رو بولد کنند مگه اینکه همانند سینا مهراد کارگردان زاده باشی و بَر و روی دختر کشت هم امتیاز بالایی داشته باشه. اما یکی از این تازه وارد ها مریم مومن می باشد که چند سالیه به این شغل و حرفه ورود کرده. مریم مومن اولین بار با بازی در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و شناخته شد اما خب خیلیا این سریال رو ندیدن و در نتیجه مریم مومن براشون همچنان ناشناخته بود!

تا اینکه خانوم خانوما حالا جنبشی خیلی بیشتر پیدا کرده و هم در سریال شبکه خانگی "جادوگر" ایفای نقش کرد و هم در نمایشی جذاب به نام "تن سایه". این بازیگر جوان که این روزا حسابی تو تلاشه تا بیشتر دیده و مشهور بشه علاوه بر بازی و بازیگری تصاویر بسیاری هم از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه که خب میدونیم چقدر این روزا اینستا تاثیرگذاره! مریم خانوم همیشه سعی داره تا عکس هایی کار شده و شاخ و شوخ به اشتراک بزاره اما خب گهگاهی هم تصاویری از وی توسط عکاسان گرفته میشه و منتشر میشه که شاید چندان اون خفن بودنه رو نداشته باشه، اما خب در نوع خودش زیباست. در ادامه جدیدترین عکس از مریم مومن را مشاهده می کنید.

campec.ir_2929341188856777624_1315567878

مریم مومن یه پاش تو کار و زندگی و تفریحه، یه پاش تو آتلیه! عجیبا غریبا

اما حالا چرا با خانوم بازیگرمون شوخی کردیم و گفتیم ایشون اهل انتشار تصاویر شاخ و شوخ هستند! چون خب اصولا چهره های مشهور به خصوص قشر بازیگر از طریق انتشار تصویر خود خیلی بیشتر دیده میشن و هم در شهرتشون تاثیر داره و هم در محبوبیتشون!

مریم مومن نیز به مانند بیشتر همکارانش خیلی زیاد اهل عکس بازیه اما خب فرقش اینه که اگه سری به پیج خانوم بازیگر بزنید متوجه خواهید شد که علاقه ای به انتشار عکسای یهویی و یا بی آرایش و شلخته نداره! جوری که حتی مریم مومن به دوربین گوشیم قانع نیست و حتمااا باید تصاویری که از خود در صفحش میذاره کار شده و پر از آرایش و فتوشاپ و صاف و صوف و لباسی خاص باشه!

اما خب از اشتباهات خانوم خانوما اینه که اصولا زیاد میره آتلیه و بیشتر عکساش هم در همون فضاست و کم دیده میشه که مریم مومن در کافه ای طبیعتی چیزی دیده بشه و عکسای این مدلی بذاره که خب قطعا کاربر هم از دیدن اینهمه عکس شبیه به هم خسته میشه و بیشتر جذب پیجی میشه که تنوع و جذابیت خاصی داشته باشه.

maryam.momen_1632340696

maryam.momen_1642780526_2

maryam.momen_1644165859

maryam.momen_1651755088_2

maryam.momen_1654271344

مریم مومن سنش خیلی کمه ولی با این ترفندا قد مامانا میشه!

احتمالا برای شما هم پیش اومده که چهره خانومی رو دیدن که مثلا سن و سالی رو در ذهن شما آورده اما خب وقتی ازش پرسیدین چند سالته حسابی متعجبتون کرده! چرا چون مثلا سنش کمتر از اون چهره ای هستش که می بینین و یا بلعکس!

مریم مومن از اون دسته بانوان کم سن و سالی هستش که با آرایش های بسیار غلیظ و سبک زنانه و البته استفاده از استایل هایی که چندان ایشون رو کم سن نشون نمیده، باعث شده تا مثلا حس کنین ایشون یه سی سالی سن داره اما خیلی باشه 24 سالست و از متولدین اواخر دهه هفتاد می باشد!

برخی از بازیگران هم هستند همانند خانوم مرجانه گلچین که میان سنشون رو با نوع لباس پوشیدن میارن پایین و برخی دیگر هم هستند همانند خانوم ترلان پروانه که آرایش و تیپی دقیق متناسب با سنشون دارند و همیشه چشم نواز هستند!

maryam.momen_1637520571_1

وقتی مریم مومن اومد خوشتیپ شه خراب کرد!

از دیگر انتقادانی که در باره مریم مومن وجود داره سبک استایل هایی هستش که خانوم بازیگر برای مراسمات سینمایی انتخاب میکنه که البته تنها مختص مریم خانوم نیست و این روزا خیلی از بازیگران خانوم در متفاوت پوشی رقابت دارن که گاهی چندان خوشتیپ نمیشن!

مثلا مریم مومن مدتی پیش استایلی رو برای یکی از مراسمات سینمایی انتخاب کرده بو که حتی طرفداراشم چندان خوششون نیومد اما در عوض سوگل طهماسبی رو که در کنارش ایستاده زیاد کامنت مثبت دادن و از ساده پوشی اما جذابیتش تعریف کردند!

campec.ir_1640373772_7 (1)

campec.ir_1640373772_4

تغییر یک شبه مریم مومن

مریم مومن از فرزندان طلاق است و میگوید شاید الان این موضوع عادی و رایج شده باشد اما زمانی که من 9 ساله بودم و مادر پدرم از هم جدا شدند فشار زیادی به من امد و من یک شبه بزرگ شدم و با وجود اینکه سن خیلی کمی داشتم اما حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکنه.

410

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ... ارسالی در

    خیلی خوش پوش و با کلاس

  • یک انسان با روان سالم ارسالی در

    اینا با این تیپا کسی بهشون کاری نداره ؟

  • احمد ارسالی در

    زیبا

  • فرزانه ارسالی در

    چرا گشت ارشاد ‌جلو این بازیگرا رو نمیگیره که شدن الگو برای زنان جامعه

  • Behnam ارسالی در

    خانوم مریم چند روز دیگه.. ..نصیحت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی