|

"مریم مومن" با میکاپای پر مَلاتش همه رو تار و مار کرده؛ مانتو ساخته کُپ قندونای قدیمی!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر سریال جادوگر اینستا رو این روزا داره با عکسای رنگ و وارنگش پر میکنه و به تازگی با یه تیپ شبیه قندون گل سرخی ترکونده!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مریم مومن بازیگر محبوب و پرکار این روزهای سینما و تلویزیونه که قبل از ماه محرم با سریال "جادوگر" مهمون خونه های مردم بود و تونست محبوبیتش رو نزد مردم بیشتر کنه. مریم مومن اولین بار در سریال "بانوی عمارت" تونست توانایی هاش رو به دیگران ثابت کنه و با بازی خوبش به چشم اهالی سینما بیاد. اما از اونجایی که مریم مومن علاقه بسیار زیادی به شهرت داشت و هنوز هم داره، به محض اون حجم دیده شدن، سریع وارد اینستا شد و داره با عکسای رنگ و وارنگش کل فضای مجازی رو میترکونه.

مریم خانوم به تازگی یه عکس جدیدی منتشر کرد که او رو با یه استایل خاص و عجیب غریب دیگه نشون میده. این بازیگر تو تمام مدتی که به محبوبیت زیادی نزد مردم رسیده، ثابت کرده که علاقه بسیار زیادی به استایلای متفاوت و چشم گیر داره و همیشه یا با تیپ هاش میخواد تو چش باشه و بگه من با همه فرق دارم، یا با ژستای خفنی که میگیره.

ولی این بار دست گذاشته روی یه مانتو عبایی گل گلی که اگه بببینینش واقعا یاد قندون گل سرخیای قدیمی خونه مادربزرگا میفتین. اما در همین شرایط هم مریم مومن به قدری میکاپ کرده و رهایی در استایلش دیده میشه، که گویا خانوم اومده یه تیپ فوق العاده اروپایی و ژذاب زده و بس! البته میکاپ های پرملات خانوم همیشه سوژه خیلیا بوده که البته کاربرا رو به سمت این فکر برده که حتما واسه بالاتر نشون دادن سنش این کارا رو انجام میده!

a

وقتی مریم مومن کفِ همه فیگورا رو درمیاره!

مریم مومن از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه یکم تونست واسه خودش اسم و رسمی درست کنه، یهو زد تو خط آتلیه گردی و با ادا اصولایی که هی از خودش تو اینستا میریخت، کلی طرفدار تونست دست و پا کنه. این موضوع به حدی واسه مریم مومن جدی شده که بعد از عمری تو یه تئاتر داره بازی میکنه، شونصد تا عکس برای تبلیغ تئاترش گذاشته که بلکه بیان و خانومو از نزدیک ببینن.

مریم خانوم که عشقش اینه بیاد با فوتوهای جنجالیش همه رو تار و مار کنه، حالا جدیدا داره بیشتر از قبل رخ میاد تو اینستا و دیگه دستش راه افتاده با عکسایی رونمایی میکنه از خودش که بدجوری از همه سرتر نشون میده اونو!

q

d

g

بازی مریم مومن با سنش که بدجوری گول زننده اس!

از اونجایی که مریم مومن اولین بار نقش یک زن خیلی جدی رو در سریال بانوی عمارت بازی کرد، خیلیا براین باور بودن که سن خانوم زیاده و باید حداقل دهه شصتی باشه. اما باید بگیم که ظاهر خانوم مومن گول زننده بوده و ایشون متولد 77 است. این در حالی است که بازیگر خوش چهره ایرانی در هر نقشی که بازی میکنه، همیشه با بازیگرایی که خیلی سنشون از خودش بالاتره بازی میکنه و پارتنر کسایی میشه که این مدلین.

مثلا حسام منظور که در بانوی عمارت نقش همسر مریم مومن رو بازی میکرد، متولد 1359 هست. اختلاف سنی رو شما ببین!!! اما همین موضوع هم سبب شده که خیلی از کاربرا به این موضوع اذعان کنن که مریم مومن علاقه بسیار زیادی به آقایون سن بالا داره و شاید به همین دلیل هم هست که هنوز از آقایی که بهش علاقه داره حرفی به میون نیاورده و نمیگه کیه.

gf

s

ssa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    زیباس ولی دوست داشتنی نیست

  • عابد ارسالی در

    عجب

  • ناشناس ارسالی در

    خانم مومن خجالت بکش، مگر تو حیا و عفت نداری که چنین خود آرایی میکنی و دل جوانهای مردم را می لرزانی
    شرافت انسان به شکل و شمایل او نیست، بلکه به عفت و پاکدامنی اوست، که شرافتش نضمین می شود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها