|

بازوی هرکول "لاله مرزبان" تو بدنسازی؛ دختر ساده ستایش با ژستاش اینستارو پکونده!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان از بازیگرای جذابی می باشد که خیلیم خودشیفتس و تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه اما اینبار با سلفی دلبرش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- لاله مرزبان بازیگر جوان و دلبر ایرانی می باشد که این روزا کم کار شده اما با بازی در سریال پر بیننده "ستایش" بار خودش رو بست و بسیار مشهور شد. لاله مرزبان یه دختر شیطون و زبله که در اکثر نقشاش کاراکترای ساده و آروم رو به تصویر می کشه!

لاله مرزبان در فیلم و سریال های دیگری نیز ایفای نقش داشته اما خب میدونید که ستایش هوادار زیاد داره چرا که موضوعی اجتماعی خانوادگی داشت که باعث میشد خیلی از مامان باباها به خصوص جذبش بشن و شیفته ستایش خانوم و آقای فردوس بشن. لاله مرزبان اما به مانند بسیاری از خانومای بازیگر که تو جعبه جادو و پرده نقره ای یه شکل دیگن و تو واقعیت یه مدل دیگه دیده میشن نیز می باشد و خیلیم علاقمند به عکس گرفته به همین جهت تصاویر زیادی از خود در اینستاگرام منتشر می کند. 

در ادامه نمونه ای از سلفی باحالای خانوم خانومارو مشاهده می کنید که احتمالا بعد از باشگاه گرفتن و برخی از کاربران به شوخی و تمسخر استیکر بازو رو مقایسه کردن و سوژه کردن!

Untitled

لاله مرزبان نصفش رو زمینه بقیش زیر زمین!!

البته که بازیگران خب قطعا در فیلم و سریال های مختلف باید هزار مدل کاراکتر رو شبیه سازی کنند و چه اخلاق و رفتاری و چه ظاهری خود را با شخصیتی که قراره بازیش کنن وفق بدن اما خب مخاطب چون مدتی با اون کاراکتر در تلویزیون زندگی میکنه وقتی عکسهای واقعی چهره هارو می بینه و با شخصیت اصلیشون آشنا میشه کمی تا قسمتی تعجب میکنه. مثلا تو همین سریال ستایش فریبا نادری نقش پری سیمارو ایفا کرده بود که زنی منفور و منفی بود! به همین جهت اونقدری این نقش تو ذهن و دل مخاطب نفوذ داشت که خیلی از بینندگان وقتی فریبا نادری رو در خیابون میدین بهش فحاشی میکردن که چرا مثلا اموال حشمت فردوس رو بالا کشیدی!

به خصوص مخاطب تلویزیون که دل نازک تره و معمولا روحیه ای سنتی طور تر داره!

در ادامه نمونه هایی از تصویر لاله مرزبان رو مشاهده می کنید تا با نازگل اصلی آشنا بشیم.

Untitled

ترکیب استایل لاله مرزبان از عهد بوق تا ترند روز!

این روزا دیگه ترند لباسا با چند سال پیش فرق کرده. مثلا اگه اون موقه ها کسی مانتو از این مدل کتی اداری ها میپوشید حسابی مسخرش میکردن و حتی تو محل های اداری و سرکار هم به زور میپوشیدن! اما حالا این مدل مانتوها حالا چه بلند و چه کوتاهش خیلی مد شده و خانومای جَوون استقبال زیادی ازش کردن.

مثلا خانوم لاله مرزبان همین چند وقت پیش بود که با مانتوی اتوکشیده و صاااف خود در اکران حضور پیدا کرد که همراه با مینی اسکارف بود و خب این ترکیب که یکیش از یه دنیاست و اون یکی از دنیایی دیگر، چندان جالب به نظر نمیرسید.

 hcfh

لاله مرزبان عاشق گربه ها!

لاله علاقه زیادی به گربه دارد او در استوری اینستاگرام خود هم عکس پربه خوشگلش را گذاشت و کلی بوسه هم برایش فرستاد. گربه خانم بازیگر به نظر از نژاد سیبرین فارست است که اصالتی روس دارد و بسیار جذاب و خوشگل است.

278537985_667989511088942_1749423346934056290_n+(1)

گفتیم که لاله عاشق گربه هاست البته نه فقط گربه خودش! چندی پیش خانم مرزبان تصویری از دو گربه عاشق که کنار خیابون در آغوش هم بودند شکار کرد و بلافاصله هم استوری کرد و در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

ezgif.com-gif-maker+(11)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها