|

خواهرشوهر بازیِ استخری تو تریپ و موهاش؛ شاهرخ با گالری چش درااارش چه دَکو پزی بهم زد!

shahrokh estakhri shayanews

شاهرخ استخری زده تو یه کسب و کار خیلی پر پول و از اون ور بی خیال بازیگری شده البته خانوم و آبجیش حسابی دارن تو اینستاگرام جولون می دن

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- شاهرخ استخری از جمله بازیگرایی که با وجود اینکه چندین و چند ساله که از بازیگری فاصله گرفته اما همچنان کلی طرفدار و فالوور داره. آقا شاهرخ در واقع تو کارنامه بازیگریش 10 تا فیلم تلویزیونی و 3 فیلم سینمایی داره که آخرین کارش هم همکاری با منوچهر هادی تو دلدادگان بود. اما خُب شاهرخ خان یه شانس بزرگ داشت و اونم انکه تو سریال هایی بازی کردن که تقریباً همه شون پرطرفدار شدن. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که تو اون برهمه از زمان یعنی حد فاصل سال 88 تا 96-97 مردم سریال زیاد می دیدن و مثل الان نبود که خیلی ها اصلاً سراغ تلویزیون نرن. به هر حالا هر چه استعداد یا شانس و اقبال شاهرخ خان استخری با این کارنامه نه چندان وزین تونست بین مردم محبوبیت به دست بیاره و از قِبل این شهرت هم خودش و هم خانواده اش حالا دارن بهره می برن!

حتماً براتون سوال پیش میاد که خونوادش چطور؟ براتون بگم که شاهرخ استخری سال 90 با یه دختر ایرونی که بزرگ شده فرنگ بود و اتفاقاً وضع مالی خیلی خوبی هم داشت ازدواج کرد. خانوم شاهرخ خان یعنی سیپیده بزمی پور از اونجایی که چهره جذاب و زیبایی داشت و خوب خانم یه سلبریتی محبوب هم بود خیلی از برندها اومدن به سراغش که بیا و مدلینگ ما شو که این موضوع با واکنش تند شاهرخ استخری مواجه شد و به هیچ وجه اجازه نداد خانومش وارد این عرصه بشه و حتی انتشار عکس از ایشون رو هم ممنوع کرد اما نمی دونیم چی شد که یکباره همه چیز عوض شد و ورق برگشت! 

در واقع کار به جایی رسید که شاهرخ خانی که اجازه نمی داد حتی عکس یه انگشت خانوم خانوما دیده بشه و در فضای مجازی باشه، اما حالا انگشت که هیچ کلا خانوم و دختراشون در فضای مجازی هستش و کاربران زیادی هم هستند که این خونواده رو دنبال می کنند که خب برخیشون واقعا شیفته اونها هستند و برخی هم از رو کنجکاوی و حرصه که فالوشون کردند!

اون بالا مالاها یادتون باشه گفتیم که از صدقه سر بازیگر شدن شاهرخ خان استخری نه فقط خودش که کل خونواده به نون و نوایی رسیدن.یکی از اون کسایی که از این شهرت و محبوبیت خوب بهره برد نیلوفر خانوم یا به قول خانواده عمه نیلو آبجی شاهرخ بود. ایشون که گویا تو زمینه نقاشی مشغول هستند و گویا تو این زمینه مهارت خوبی هم دارن با انتشار عکس ها و استوری های که یا خودش می گذاشت یا شاهرخ و زنش ازش منتشر می کردن و یه جورایی اسمش همیشه کنار خانواده استخری بود کم کم برای خودش فالوور گرفت و حالا کارش به جایی رسید که تو پیج شخصی ش تبلیغ می گیره و کسب درآمد داره.

253

وقتی زنِ شاهرخ استخری بلاگری تو خونِشه!

سپیده خانوم بزمی پور بلاگر خیلی قهاری هستن و تو صفحه اینستاگرامشون بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند. از هوش و ذکاوت سپیده خانوم اینکه هیچ جا اسمی از ایشون نیست پیج اینستاگرام ش هم به اسم شاهرخ خان هست. یعنی estakhrifamily که تو جذب فالوور تاثیری خیلی زیادی داشته. از اون طرف سپیده تو تبلیغ گرفتن هم بسیار هوشمند عمل می کنه مثلا همیشه از دو تا دختر خوشگلش پناه و نبات پست و عکس گذاشته و اون ها رو یه جورایی معروف کرده و حالا از این طریق تونسته از یکی از برندهای غذایی که مکمل های مخصوص کودکان تولید می کنه یه تبلیغ پر و پیمون بگیره!

اما یه سوال چه شاهرخ استخری قید بازیگری رو زد؟

همون طور که می دونید شاهرخ استخری مدتی زیادی میشه که دیگه بازیگری رو کنار گذاشته و چسبیده به یه کار پر پول و خیلی خفن! اما چه کاری اگه گفتید؟ شاهرخ استخری زده تو کار جواهرسازی و جواهر فروشی و تو بالا شهر تهران چندتا مغازه و شعبه باز کرده و حسابی پول درمیاره. البته شاهرخ یه جا گفته بود که کارآفرین هست و بیش از 40 نفر براش کار می کنند و حالا دیگه پول براش چندان مهم نیست و اینکه زندگی این چهل نفر و خانواده هاشون به او گره خورده مسئولیت سنگینی رو گذاشته رو دوشش.

unknown_295644420_425533626294710_2054442087678473647_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها