|

عکسای "زنِ سپهر حیدری" به جای باریک کشیده فقط باس گفت واووو؛ این آستینه یا شلوار کُردی!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که جدیدا زده تو خطای جدید و یه مدلای دیگه خودش رو نشون میده که انصافا نامتعارفه اما بگیییر!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سپهر حیدری از بازیکنای پیشکسوت و قدیم ندیم فوتبال ایرانه که دیگه به عنوان بازیکن بازی نمیکنه و خودش واسه خودش مربی شده در حد بینُل! سپهر حیدری بعد از اینکه سنش نم نمک رفت بالا دیگه زد تو شغلای دیگه و در حال حاضر هم دو آکادمی فوتبال در ایران و دبی داره که خیلیم زیاد براش پولسازن. سپهر حیدری البته که در حوزه خدمات مهاجرتی هم فعالیت دارد که انگاری چندان موفق نبوده چون سر و صدایی با این عنوان ندارند!

سپهر حیدری اما مدتهاست که همراه با همسرش خانوم آرام جوینده و دو پسر جیگولش در امارات زندگی میکنه. این زوج توسط اینستاگرام تونستن خیلی بیشتر شناخته بشن و محدوده فعالیتشون رو بزرگ کنند. حالا چجوری؟ اینجوری که سپهر خان خودشون بازیکن بودن و مشهور! خب این به کنار، اما همسرشون آرام خانوم که چهره ای شناخته شده نبودن و توسط زنِ حیدری شدن و البته انتشار تصاویر نامتعارف و جلب تووووجه کن تونستن جذب فالوور داشته باشن و در نهایت با ترفندهایی که زدن حالا به بیش از 400 هزار دنبال کننده رسیدن.

آرام جوینده ابتدا پیجش رو پرایوت کرده بود تا کاربر فالوش کنه و بعد عکس و فیلم هایی جنجالی گذاشت تا منتشر شه و بعد ها پیجش رو باز کرد که خب این روند نتیجه خوبی هم داشت تو یک سال به بیش از 200 هزار افزایش فالوور رسید. در ادامه نمونه هایی از تنور دراومده از ایشون مشاهده می کنید تا متوجه قضایا شوید!

Untitled

اما آرام جوینده از اول هم این مدلی نبود و حداقل تو پیجش کمی تا قسمتی مراعات داشت. خانوم خانوما تا مدتی پیش تصاویری خانوادگی و منتشر میکرد که چندان مانور خاصی رو اندامش نداشت اما حالا یه مدلی عکس میگیره و میذاره که انگاری از مدلینگستان اومده و تنها ابزارشم فیزیکشه!

Untitled

وقتی آرام جوینده پولاش زیادی میکنه و تزریقشون میکنه به خودش!

شاید بعد از دیدن این تصاویر بگین واوووو چه فِیس جذابی چه چهره همه چی تمومی! اما همونطور که می بینید خانوم خانوما تماما عمل جراجی و پروتز هستن و چهره و ظاهر اصلیشون چی بوده خدا داند! 

اما باز با این حال آرام جوینده گذشته ای هم داشته که با وجود عمل های زیبایی، زیبایی نداشته که هیچ یه پا فیلم ترسناکی هم برای خودش بوده. ظاهرا پولدارها وقتی نمیدونن با پولشون چیکار کنن میرن میریزن رو خودشون حتی شده به قیمت زشتش شدن!!

tut

وقتی زنِ سپهر حیدری از فسقلیشم جهت جلب توجه استفاده میکنه

خب همه موارد یک طرف ، اون ناگفته که انتهای متن گفتیم یکطرف!

البته که انگاری این روزا مد شده حتی خیلی از کاربران عادی هم میان و با باز کردن صفحه ای برای بچشون تو اینستا از بچه بُت میسازن و حسابی جیبشون پر میشه! حالا شما فکمر کن باباتم مشهور باشه و مامانتم دست خفنی بر آتش داشته باشه دیگه همه چی تمومه!

حالا آروکو و دیاکو دو پسر یپهر خان بدون اینکه بدونن و یا متوجه باشند از شاخ های مجازی هتسند که فیلم و عکس های بسیاری ازشون منتشر میشه و حتی از اونها هم جهت تبلیغ استفاده میشه!

ازدواج سپهر با زنِ رویاهاش...

سپهر حیدری در فروردین ماه 1393 با همسرش، آرام جوینده، آشنا شد و پس از مدت کوتاهی با او ازدواج کرد. آرام جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی آرام جوینده در منطقه‌ی الهیه‌، تهران بوده است. این زوج در 6 بهمن 1396 صاحب یک فرزند پسر به نام دیاکو شدند. همسر  سپهر حیدری  تکواندوکار است.

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

uuihib

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها