|

شرافت اروپایی "ریحانه پارسا" بعد اینکه پویان شوتش کرد؛ خانوم غوره نشده مَویز شد!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بعد از اینکه فیلم کوتاهی از زندگی خود ساخت مُهر کارگردانی هم به خود زد در حالی که خیلی ها او را حتی بازیگر هم نمیدانند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر سابق ایرانی و بازیگر و کارگردان حال حاضر در ترکیه می باشد که دیگه نزدیکای دو سال میشه از کشور رفته و مهاجرت کرده. حالا شاید با شنیدن کارگردانی برای ریحانه پارسا متعجب شده باشید اما انگاری این حرفه اونقدری مسخره بازی شده که خانوم ریحانه پارسا با دیپلم از هنرستان سوره و یه نیمچه تجربه در ترکیه شدن کارگردان اونهم برای دومین بار!!!

ریحانه پارسا از وقتی که رفته به هزار و یک راه چنگ انداخته بلکه هدفی مشخص پیدا کنه و بتونه اون رو ادامه بده. البته که اهداف خانوم خانوما در ابتدای رفتنش چندان جالب نبود و میخواست خیلی شیک و مجلسی و بدون دردسر بیوفته تو ظرف عسل و پولداااار شه اما زهی خیال باطل! ریحانه پارسا دو سال پیش در کنار پویان مختاری دیده شد و به هوای اینکه سایت قماری به نام پارسا بت میزنن رفت اما چیزی نگذشت که آقا پویان ایشونو شوت کردت بیرون و از اونجا آوارگی ریحانه پارسا شروع شد و به مرور خانوم بازیگر رو در فعالیت های مختلف که چندان جالب هم نبودند دیدم!

مدتی پیش ریحانه پارسا خبر از ساخت فیلمی داد که موضوعش زندگی خودش هستش. بعد در خرداد ماه شروع به ساخت کرد و تو ده روز کار رو تموم کرد. فیلمی کوتاه که گذشته ناجور و سخت ریحانه رو به گفته خودش نشون میده.

Untitled

وقتی ریحانه پارسا رو روی سرشون میذارن!!

ریحانه پارسا کلا حال عجیب غریبی داره به طوری که نمیفهمی الان دقیقا داره چیکار میکنه! حالش چطوره خوبه یا بده یا منگه! ریحانه پارسا یه چند باری کم و بیش از فیلمش گفته بود و تیکه عکس هایی منتشر کرده بود اما حالا که کار تموم شده سر و صدای کارگردانیه خانوم به طور واضحتری داره از دور دست میاد.

حالا برخی از پیج ها اومدن و از کارگردانی و ساخت فیلم ریحانه پارسا نوشتن و خبر دادند. خانوم خانوما هم خب از اونجایی که تازه داره در این زمینه بولد میشه جهت خودنمایی همرو استوری کرد.

Untitled

جمله جالب مسعود کیمیایی و فازگیری ریحانه پارسا!! من خیلییی شریفم...

ریحانه پارسا گهکاهی میاد تو استوری و فاز دیوانگی میگیره و دوربین گوشی رو تا تو حلقش میبره و ادا اطوارهایی عجیب میگیره و گاهی هم میاد و فاز افتادگی و من میدونم من میدونم میگیره! 

ریحانه خانوم پارسا حالا در استوری های جدیدش برای بالا بردن سیس عقاب خودش با یادآوری و تبریک تولد مسعود کیمیایی جمله ای از ایشون گفت که چندان البته به ریحانه ربطی نداشت اما چسبوند به خودش!!!

جمله مسعود کیمیایی: با شرافت زندگی کردن تاوان داره....

خب اینجا میرسیم به اینکه خیلی از کاربرن بر این نظر بودند که خب مگه شما زندگیت شرافتمندانه بوده؟ اینکه برای خواسته خودت یعنی کشف حجاب و آزادگی بیش از اندازه که خب انتخاب و سلیقت بوده گذاشتی رفتی یعنی شریف بودی و هستی؟ اینکه با پویان مختاری قرار بود سایت قمار بزنید و پول مردم رو بکشید از جیبشون بیرون یعنی شریفید؟! یا اینکه مدام در حال عوض کردن پاراتنر هستید و هر بار در آغوش شخصی جدید عکس و استوری مذیذارید شریفه؟!

البته که هر کسی فکر میکنه راه و رسم خودش درست و داره راه درست رو میره و ریحانه پارسا هم در چنین تفکری به سر میبره اما واقعا این دلیل خوبی نیست برای اینکه هر هنرمند و یا چهره ای که کمی مشهور شد بزاره بره و کشف حجاب و لباس کنه و بگه من شریفم چون به خواسته ای داشتم عمل کردم!!

Untitled

uguuy0pu

عجیبا غریبا؛ ریحانه پارسا هم گُل میزنه هم ورزش میکنه؟!

ریحانه پارسا اینجور که تو پستاش نشون میده و ویدیو میزاره انگاری حرفه ای ورزش رو هم دنبال میکنه اما از اونجایی که گاهی رفتاراش غیر طبیعیه و گاهی هم طرظ حرف زدنش حالتی مستانه داره برخی از کاربران میگن ایشون معتاد شده و برخی هم میگن مگه با این حجم از دیوار راست بالا رفتن میشه که معتادم باشی؟!

یکسری از کاربران همه چی بلد هم میگن ایشون شاید گُل میزنه که این مدلیه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها