|

"نرگس محمدی" تو ستایش بازیگر ساده بود حالا شده قطب شیکولا؛ آبجیش چه یونیک میتیپه!

narges mohammadi shayaews

نرگس محمدی بازیگر محبوب ایرانی که جدیدا تو تئاتر خیلی فعال شده اینبار تصویری از وی همراه با رفقاش منتشر شد که دوستش بیشتر غالب بود!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نرگس محمدی از بازیگرای جذاب و مشهوری می باشد که فقط با بازی تو یه سریال حسابی ترکوند و دست هر چی بازیگره با سابقس از پشت بست. قطعا سریال ستایش رو به یاد دارید که نرگس محمدی در نقش ستایش نشون داده شد. اون موقع نرگس خانوم خیلی جَوون تر بود و کاراکتری که بهش داده شده بود کاملا مناسب با چهره و اندامش بود. اما ستایش از اونجایی که به فصل اولش ختم نشد و تا فصل سومش ساخته شد، نرگس محمدی نیز رفته رفته چاق تر شد و چهره ای پخته تر پیدا کرد که باز هم متناسب با نقشش بود.

ستایش رو میشه از پر بیننده ترین سریال های صدا سیما نام برد که بارها و بارها هم از شبکه آی فیلم پخش شد و هر دفعه هم پربیننده تر از قبل بود!! این سریال به دلیل مدل فیلمنامه و بازیگرانی همچون داریوش ارجمند و مهدی سلوکی و ... تونست به چنین جایگاهی برسه و انگاری اگه ده سال دیگم هر سال پخش بشه بازم خونواده های ایرانی دوست دارش هستند. اما از اوشون بیایم بیرون و برسیم به ایشون باید بگیم که نرگس محمدی استعداد خوبی هم در این عرصه دارد اما همچنان ستایش نقطه قوت و درخشش نرگس محمدی در کارنامه کاریشه. 

نرگس محمدی از فعالین اینستاگرامه و این روزا هم حسابی محو تئاتر شده و مشغول به کاره. اما در ادامه میخوایم تصویری از نرگس خانوم با رفقاشون ببینیم که در نوع خودش جالب بود و خانوم عکاس هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

Untitled

نرگس محمدی در نقش پروین اعتصامی؟!

نرگس محمدی خیلی وقت بود که در عرصه سینما و تلویزیون به شدت کم کار شده بود اما انگاری به خودش اومد و حالا خانوم بازیگر هم در فیلمی به نام "خائن کشی" ایفای نقش کرده که البته هنوز به مرحله اکران نرسیده، و هم در نمایش و تئاتر بسیار بیشتر از پیش اکتیوه و بازی میکنه.

Untitled

نرگس محمدی و آبجیش که مثل سیب از وسط قاچ خورده اند!!!

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. سارا محمدی همانند خواهرش در عرصه بازیگری حضور داره اما بسیار کمرنگ. وی در ابتدای تجربه کاری اش در سریال "معمای شاه" بازی داشت و بعد ها هم در سریال "گاندو" دیده شد.

سـارا محمدی گفته است من همیشه به طرح های سنتی که در لباس های امروزی به کار گرفته می شوند علاقه دارم و معتقدم اگر ایرانی هستم باید ظاهر هم نشان دهنده ایرانی بودنم باشد. طرح کاشی کاری ایرانی و سوزن دوزی های سنتی از جمله علایق شخصی من می باشد.

سارا محمدی علاوه بر این، روانشناس و نقاش نیز می باشد و علاقه وافری به بلاگری و انتشار تصاویر خود هم دارد. سارا محمدی در صفحه اینستاگرامش که پرایوت هم هست نزدیک به 50 هزار دنبال کننده دارد که خب چنن صفحه ای قفل کردنش واقعا خنده داره و مشخصه برای جذب فالووره!

Untitled

نرگس محمدی و آقاشون چه خارج برووو شدن!

اما برگردیم سراغ نرگس محمدی. این بازیگر جوان چند سالی میشه که با علی اوجی هنرمند کاربلد و مشهور کشور ازدواج کرده و هر دوی آنها بعد از این وصال بیش از پیش دیده شدند. 

نرگس و علی هردو هواداران زیادی دارند اما مثلا مثل خانم بهاره رهنما اهل تبلیغات و حاشیه سازی نیستند به همین خاطر هر چند وقت یکبار تصاویری از خود در صفحات اینستاگرامی منتشر می کنند.

Untitled

نرگس محمدی اینطور که به نظر میرسه به طور ناگهانی هم موهای سرش کم شد و هم اندامش لاغر تر! به همنی دلیل خیلی از کاربران فضای مجازی بر این نظر بودند که خانوم خانوما احتمالا قصد کم کردن وزن رو داشتن و در این حین موهاشونم ریزش کرده!

البتده که این موضوع عجیب نیست و کاملا طبیعیه اما کمی تا قسمتی هم این میزان کم پشتی مو ناخوشایند به نظر میرسه.

Untitled

نرگس محمدی و پشمک جون

این روزا خیلی از بانوان بازیگرمون هستند که حیوون خونگی دارن و این روند اونقدری زیاد شده که انگاری اگه نداشته باشی ضایست!

قبلنا داشتن سگ بیشتر ترند بود و کلاس داشت، حالا داشتن گربه بین خانومای بازیگر زیاد شده و 90 درصدشون گربه دارن. نرگس محمدی نیز از این قافله عقب نمونده و گربه پشمالویی به نام پشمک داره. در ادامه نرگس و پشمک رو با هم مشاهده می کنید.

iyi

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها