|

"نرگس محمدی" با یه جوجه روسری انگار رفته اروپا؛ رفیق فاب ستایش از تتلو کاربُن انداخته!

narges mohammadi shayaews

نرگس محمدی یا همون ستایش خودمون که این شبا در آی فلیم می بینیمش فعالیت بسیار زیادی در اینستا داره و اینبار عکسی جذاب با رفیق خارجیش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
17

شایانیوز- نرگس محمدی از هنرمندای بی سر و صدا اما جذابمونه که البته تو یه مورد به شدت سر و صدا کرد. حالا شاید فکر کنید منظورمون حاشیه ای چیزیه! اما خیر، نرگس محمدی ابتدا با بازی کاراکتر ستایش در سریال "ستایش" دیده شد اما همون شد تا خانوم خانوما حسابی بترکونه و خودش رو تو قلب مخاطب جا بده. نرگس محمدی همانند سحر قریشی با اولین کاری که شناخته شد معروف نیز شد و ره صد ساله رو یک ساله رفت اما از اونجایی که سیرتش همانند سحر خانوم نبود مثل ایشون جوگیر نشد و از راه درستش این عرصه رو ادامه داد و هر بار نه اسمش کنار شخصی جدید شنیده شد و نه استایل نامتعارفی ازش دیده شد و نه رابطه ای منفی با عوامل فیلم ها ازش دیده شد!

نرگس محمدی در ستایش خیلی آروم و محجوب بود به همین دلیل مخاطب از این کاراکتر و البته فیلمنامه جذابش خوشش اومد و در نتیجه دو فصل دیگه هم ازش ساخته شد. حالا ستایش همچون سریال مختارنامه شده و یه پونصد باری از شبکه آی فیلم پخش شده!

از این ها که بگذریم و برسیم به خود نرگس محمدی باید بگیم که وی حالا هواداران بسیاری داره و در پیجش با نزدیک به 3 میلیون فالوور فعالیت میکنه. نرگس محمدی قبلا کمرنگ تر بود اما حالا اکتیو شده و تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره که جدید ترینشون استوریش بود که مشخصه خارج از کشور هستش و همراه با دوست شُل حجابش سلفی گرفته!

nar

اما در این تصویر برخی از کاربران همیشه در صحنه به رفیق خانوم بازیگر دقت کردن و نظراتی مثبت و منفی دادن و بعضی هم به تتو های ایشون گیر دادن و به تتلو ربطش دادن! برخی هم حواسشون به نرگس محمدی بود که با لباسی سبز در روز عید غدیر  عکس گذاشته و لباسشم سبزه و براشون سوال شد که آیا خانوم خانوما سید هستند یا خیر!

وقتی فرق سر نرگس محمدی همچون دریا شکافته میشه!

مورد دیگر اینکه نرگس محمدی همونطور که در تصویر بالا هم واضحه، موهاش بسیار کم پشت شده و فرق سرش هم اندازه دریایی که حضرت موسی عصا زد و شکافته شد، شکافته شده! از طرفی هم خانوم بازیگر قبلا از چاق اندام های سینما بودند اما حالا جثه ای جمع و جور پیدا کرده اند و کلی وزن کم کردن. به همین دلیل به نظر میاد دلیل کم پستی شدید موهای نرگس محمدی کاهش وزن بوده باشه!

kjvj

نرگس محمدی خیلی وقت بود که در عرصه سینما و تلویزیون به شدت کم کار شده بود اما انگاری به خودش اومد و حالا خانوم بازیگر هم در فیلمی به نام "خائن کشی" ایفای نقش کرده که البته هنوز به مرحله اکران نرسیده، و هم در نمایش و تئاتر بسیار بیشتر از پیش اکتیوه و بازی میکنه.

efef

Untitled

سنگ تموم نرگس برای خواهرش سارا که تو نگاه اول انگار خودشه!

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. چند روز پیش تولد سارا خانم بود و نرگس تو صفحه اینستاگرامش حسابی برای آبجی جونش سنگ تموم گذاشت.

او با انتشار عکسی از خواهرش نوشت: بهترین فصلی که دوست دارم اردیبهشت چون تولد سارای عزیزم و محسن عزیزتر از جانم... سارا جون تو بهترین ،همراه ترین خواهر دنیا هستی. دوستت دارم و ارزو می کنم امسال بهترین سال زندگیت باشه عشق منی  تولدت مبارک

278909469_787379625580320_6986483044104338435_n

و امااا فیلم خارجکی علی اوجی که واسه تولد از همسرش گذاشت تو اینستا!

نرگس محمدی متولد سال 1364 می باشد و همسرش علی اوجی نیز در سال 1362 متولد شده است. نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند. نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

شایانیوز- علی اوجی برای روز تولد نرگس محمدی ویدیویی زیبا که موزیکی خارجی داشت در اینستاگرام منتشر کرد و با نظرات جالب کاربران همراه شد.

این زوج حالا زندگی جذاب و بی حاشیه ای دارند و نمیذارن زندگی بهشون بد بگذره. نرگس محمدی و علی اوجی سفر هاتی خارج از کشور بسیاری میرن اما این زندگی خوب در حالی بود که نرگس محمدی در برنامه دورهمی گفته بود از یه سنی به بعد دیگه خواستگار ندارم و خیلی زود علی اوجی بعد از این برنامه به خواستگاری خانوم بازیگر رفت و به جرگه متاهلین پیوستن!

jyf

ugu

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    یکی پیدا بشه بیوگرافی اینو دراره

  • ناشناس ارسالی در

    سلام بر خدا سلام بر اسلام عزیز وسلام بر انسانهاییکه بخاطر امنیت جامعه وخودشان حجاب را انتخاب کردند خانم بازیگر خسته نباشی روزیکه شدی ستایش سعی کن در نگاه خدا هم همیشه ستوده بشی سلفی با یه زن بی حجاب آیا افتخارست یا رضایت حضرت نرگس مادر امام زمان (ع)

  • ناشناس ارسالی در

    خانم محمدی شما دیگه چرا .شما که محجبه خیلی خوشگل هستین .

  • رقیه ارسالی در

    بهش بیشتر حجاب میاد تا بی حجابی😊

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها