|

بازیگر ساده ستایش چه آبجیِ مدل و پرفکتی داره؛ نرگس محمدی و اوجی بعد وصال خارجکی شدن!

narges mohammadi shayaews

نرگس محمدی بازیگر جذاب ستایش، آبجی خانومی کُپ خودش داره که ایشونم بازیگرند اما اینبار مدلی برای آرایش شدند و حسابی مورد توجه قرار گرفتند!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- نرگس محمدی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی سینماست که اولین بار با بازی در سریال "ستایش" و در نقش ستایش شناخته شد و البته حسااابی معروف! نرگس محمدی اونقدری تونست با این کاراکتر خودش رو تو ذهن و قلب مخاطب جا کنه که فصل های بعد این سریال هم ساخته شد. شاید باورتون نشه ولی همچنان هم خیلی ها علاقمندند تا فصل بعدی این کار ساخته شه! برخی هنوز هم نرگس محمدی رو با نام ستایش می شناسند که خب این موضوع خوب بودن بازیگر در این نقش و خوبیه فیلمنامه رو نشون میده.

نرگس محمدی اما جدیدا از فعالین تئاتر شده و کلا اگه بخوایم سراغش رو بگیریم باید بریم تئاتر! خانوم بازیگر از بی حاشیه ترین هنرمندانی هستش که تازه بعد از ازدواجس با علی اوجی پررنگ تر شد اما همچنان آرومیت خاص خودش رو داره. وی فعالیت نسبتا زیادی در صفحه اینستاگرامش داره که خب برای حفظ تعادل هم از عکس های خودشو خونوادش میذاره و هم موارد کاری و بازیگری.

در ادامه تصویری از نرگس محمدی همراه با مادر و خواهرش سارا خانوم رو مشاهده می کنید تا در ادامه بیشتر باهاشون آشنا شیم که چه باحالن.

tfryt

سارا محمدی خواهر جذاب نرگس خانوم!

خب حالا تصویر بالایی بهاه ای بود تا با سارا محمدی خواهر نرگس آشنا بشیم. سارا محمدی همانند خواهرش در عرصه بازیگری دستی بر آتش دارد اما بسیار کمرنگ. وی در ابتدای تجربه کاری اش در سریال "معمای شاه" بازی داشت و بعد ها هم در سریال "گاندو" دیده شد.

سـارا محمدی گفته است من همیشه به طرح های سنتی که در لباس های امروزی به کار گرفته می شوند علاقه دارم و معتقدم اگر ایرانی هستم باید ظاهر هم نشان دهنده ایرانی بودنم باشد . طرح کاشی کاری ایرانی و سوزن دوزی های سنتی از جمله علایق شخصی من می باشد.

tt

اما به غیر از اینها سارا خانوم محمدی به میکاپ هم بسیار علاقمند است . حتی برای مدلینگ خانوم مریم رهنما میکاپ آرتیست شاخ ایرانی هم دعوت شد و حسابی تغییر کرد. در ادامه تصویر وی را با آرایشی رهنما مشاهده می کنید.

yy

yt

نرگس محمدی و آقاشون بعد وصال چه خارجکی شدن!

اما برگردیم سراغ نرگس محمدی. این بازیگر جوان چند سالی میشه که با علی اوجی هنرمند کاربلد و مشهور کشور ازدواج کرده و هر دوی آنها بعد از این وصال بیش از پیش دیده شدند. 

نرگس و علی هردو هواداران زیادی دارند اما مثلا مثل خانم بهاره رهنما اهل تبلیغات و حاشیه سازی نیستند به همین خاطر هر چند وقت یکبار تصاویری از خود در صفحات اینستاگرامی منتشر می کنند. نرگس خانم و علی اوجی مدتی پیش در سفر خارجه به سر میبردند و عکس هایی هم در کنار مجسمه بزرگ بودا منتشر کردند که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

kjllk

نرگس محمدی خود نیز بعد از گذاشتن کپشن کامنت این پسن هارو بست اما پیج های هواداری وقتی این تصاور رو گذاشتن نظراتشون باز بود به همین دلیل کامنت زیادی از سوی کربران گذاشته شده بود که برخی به سر کچل علی اوج گیر دادند و برخی هم به کچل شدن نرگس محمدی که شوهرش کچلش کرده مثل خودش!

نرگس محمدی اومد باربی شه کچل شد!

اما با توجه به مخصوصا عکس تکی نرگس خانم میشه فهمید که در حل کاهش وزن هستش و صورتش لاغر شده پس احتمال اینکه به دلیل لاغری با ریزش مو هم مواجه شده باشه کم نیست! در ادامه عکس نرگس محمدی قبل از عد در مراسم سینمایی مشاهده می کنید که صورت بسیار تو پُری داره.

sfc

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

esres

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها