|

وقتی "زنِ سپهر حیدری" جا ناخون پنگال ساخیده؛ خونه زندگی پرفکتشو نشون داد لاکچریااا

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که دائما در حال تغییر ظاهرشه که البته از این راه حسابیم جذب فالوور کرده و داره پول درمیاره!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- آرام جوینده همسر سپهر حیدری فوتبالیست سابق و پیشکسوت پرسپولیس می باشد که دیگه میدون رو داده دست جَوونا و حالا خودش دو مدرسه فوتبال در ایران و دبی داره. البته که آقای فوتبالیست از این راه و روش حسابی نونش تو روغنه و درآمد بسیار خوبی داره و از شهرت و اعتباری که داشت به خوبی داره استفاده می کنه اما نکته ای که هست اینه که حالا سپهر حیدری نه تنها خودش مشهوره و پولدار، بلکه خانومش آرام جوینده رو هم آورده تو کار! حالا میگین چجوری؟ اینجوری که مدتها پیش سپهر حیدری همسرش رو سر تمرین فوتبال آورده بود که خب خیلی از کاربران میگن ایشون برای روحیه دادن به بچها این حرکت رو زده!

که خب پوشش نامتعارف آرام خانوم حسابی جنجالی شد و باعث شد تا هنوزه که هنوزه خیلی ها به سپهر خان الفاظی ناشایست بچسبونن و مسخرش کنند! از طرفی خب با این حرکات خیلیا رفتن و پیگیر پیج آرام جوینده شدن و خلاصه در نهایت پیج خانوم خانوما خیلی ریز و مجلسی اومد بالا و دیده شد. حالا آرام جوینده بیش از 320 هزار دنبال کننده داره و پیجش رو تبدیل به پیجی ترکیبی کرده که هم توش از موارد شخصی و روزانه و خانوادگی و لاکچری بازیاشون میذاره و هم تبلیغات زیادی برای کسب و کارش میکنه. 

آرام جوینده در حال حاضر چند پیج آنلاین شاپ داره که محصولات رو از دُبی خریداری میکنه و به ایرانی ها میفروشه. اما خانوم خانوما خب از اونجایی که خیلی اهل خوشگلاسیون هستند جهت محتوا سازی از آیتمای خوشگلاسیون خود هم رونمایی میکنند و اینبار نوبت به ترمیم لاکشون شد! در ادامه استوری وی را مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

وقتی آرام جوینده هوشمندانه میریزه بیرون!

آرام جوینده خوب مدتی که تو امارات زندگی می کنه و طبق گفته خودش بین تهران و دبی در رفت و آمد هستن. آرام تو عکس هایی که تو پیجش منتشر می کنه همیشه سعی کرده تا بخشی از موهاش رو هم که شده با کلاه یا باندا بپوشونه تا اینجوری هم به نوعی حفظ حجاب کرده باشه و هم جذابیت ظاهری ش باعث بشه که فالوور جذ کنده.

y

عاشقانه هایی که در صفحات اینستاگرامی که ریخت و پاش میشه!

آرام خانوم جوینده گفتیم که عکس و فیلم های بسیاری از خود منتشر میکنه اما اینبار با انتشار تصویری جینگول مستون از خودش متنی عاشقانه برای سپهر نوشت. این عکس از خانوم خانوما با نظرات مختلف کاربران همیشه در صحنه همراه شد و برخی به ابروی مثل نخش گیر دادن و برخی هم به آرایش و عمل های زیباییش!

vfy

وقتی آرام جوینده موهای شلاقیشم خریدار داره!

اما همونطور که گفتیم آرام جوینده چند تایی آنلاین شاپ داره و برای هر قلم محصولی که میفروشه صفحه ای جداگانه زده. مثلا خیلی از پیج ها هستند که هم لوازم آرایش میفروشن هم عطر و ادکلن هم ماسک صورت و....

اما آرام جوینده برای هرکدوم اختصاصی زده و خب بالا آوردن هر پیج هم سخته. اما به تازگی ویدیویی از موی اکستنشن منتشر کرد با کلی توضیح که خب با کمی دقت کاربر متوجه میشه این صفحه هم برای خود آرام خانومه و فروش مو هم دارند!

آرام خانوم جوینده انگاری فقط رنگ چشاش مال خودشه، بقیش ساخت و پاخته!

اما آرام جوینده موهایی بسیار بلند و مشکی دارن و خیلی از کاربران هم برای زیبایی موهای وی غبطه میخوردن تااا اینکه خانوم خانوما اومد تبلیغ کنه و گفت من اکستنشن موهامو اینجا انجام میدن و این شد که معلوم شد همسر آقای حیدری نه تنها چهره شون رو کوبیدن و از نو ساختن بلکه موهاشونم برای خودشون نیست! 

واقعا اینهمه عمل و پروتز و اکستنشن و کاشت و ناخن و... فقط برا اینکه خوشگل شی؟! کاش عکس قبل از عملاشونم میزاشتن بعد افاده هایی ناتموم میومدن.

Untitled

خونه زندگی لاکچری که به رُخ کشیده شد!!

از این ها که بگذریم همونطور که گفتیم خانواده حیدری زار و زندگی مرفهی دارند و دبی هم که شهری جذاب برای زندگی هستش با آسمان خراش هایی لوکس و بلند و خلاصه فضایی مناااسب برای فیلم گرفتن بلاگرا و افرادی که میخوان کلاس بزارن . آرام جوینده نیز ویدیویی منتشر کرد که ابتدا از داخل خونشون میگیره و خوشگلی خونه رو نشون میده و بعد هم وارد فضای بیرون و ویوی ناب ویلا میشه و همرو استوری میکنه.

اصلا آرام جوینده کیست؟

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ است که البته سال تولد خود را در صفحه اجتماعی اش قید نکرده است. این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است.

راه اندازی اینستاگرام پسرش دیاکو که فالورهای قابل توجهی دارد نشان میدهد که خانواده حیدری قصد دارند تا حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشند. آرام جوینده در حال حاضر 326 k  فالوور دارد.

ورزش ، حضور در فضای مجازی و تفریحات خانوادگی از علایق آرام جوینده است.

ug

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها