|

رُخ اومدنای اجق وجق "عروس فاطمه گودرزی" با حیوونا؛ خانوم با یه هاسکی اینستا رو بلعیده!

fatemeh goodarzi shayanews

عروس فاطمه گودرزی که از زمان ازدواجش بدجور زده تو فاز مدل شدن و میکاپای خفن و این بار اینستا رو بدجوری با عکسای حیوان دوستانش ترکونده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عروس فاطمه گودرزی از بازیگرای خوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که بیشتر بازیگرا اونو در کنار بازیگری به طراح صحنه و دکور هم میشناسن. البته عروس فاطمه گودرزی یعنی دریا مرادی دشت از زمانی که با آقای پویان خان گنجی ازدواج کرده، حسابی زده تو کار تیپ زدنای رنگ و وارنگ و میخواد به هر نحوی که شده اسم خودشو سر زبونا بندازه. البته عروس فاطمه گودرزی به دلیل چهره جذابی که داره خیلی تو زمینه مدل شدن تونسته به محبوبیت های باورنکردنی برسه.

دریا خانوم که به تازگی جزو حامیان اساسی حیوانات شده و مدتی هم هست که با انتشار عکس هایی از هاسکی خودش که خیلی هم رعب و وحشت میندازه به دل آدم، نشون داده که بدجور فاز سلبریتی بودن به خودش گرفته و میخواد بزنه رو دست امسال مریم معصومی که حتی واسه هاپوشون رفتن شناسنامه هم گرفتن. دریا مرادی یه پست جدید هم در این باره منتشر کرد که او رو با انبوهی از سگ و هاسکی خودش که اسمشُ تیله گذاشته نشون میده و یه جوری خانوم رفته تو سیس گرفتن با این حیوونا که بیا و ببین!!!

t

e

عروس فاطمه گودرزی بدجور میخواد خوشبختیشو به رخ بکشه!

دریا مرادی دشت از اون دسته بازیگراییه که چندان تو حرفه اصلیش کار نمیکنه و با یکم شهرت زد تو کار مدل شدن و این حرفا. ولی این تنها کاری نیست که دریا خانوم انجام میده و علاوه بر این اینستا رو با عکسای دونفرش ترکونده و یه جوری با شوهر جانش ادا اصول میاد که انگاری فقط این خانوم شوهر داره و بقیه هیچ!

واسه همین هم دریا مرادی با وجود اینکه چهار سالی میشه که از عروسیش با پویان گنجی میگذره، ولی همچنان خودشُ یه عروس میدونه و چند وقت پیش هم به مناسبت سالگرد ازدواجشون کلی عکسای جورواجور منتشر کرد.

y

w

q

عروس فاطمه گودرزی با فازایی که از بلاگرا هم یه قدم زده جلوتر!

دریا مرادی دشت یه مدت تو اینستا کم کار شده بود و خیلیا فک میکردن که خانوم بار و بندیلشُ جمع کرده و دیگه نمیخواد هی از خودش راه و بیراه عکس بذاره تا اینکه یهو خانوم با یه مدل خاص از راه رسید و به قدری تغییر کرده بود که نگو و نپرس!

عروس فاطمه گودرزی اولین کاری که کرد از موهای چتری و جینگول مستونش رونمایی کرد و البته بالیاژ لوکسی که رو موهاش پیاده کرده بود. بعدش هم با فیلترای خفن که هیچی از فیس خودشُ غیر از چشاش نمیذاشت دیده شه، اینستا رو مالِ خود کرد! البته بعضی اوقات هم یه تیکه هایی میاد که چندان قابل پخش نیست بعضیاش!

sfsf

g

عروس فاطمه گودرزی یه مدل بی رقیب تو اینستا!

دریا خانوم از اون دسته بازیگرای کم کاریه که حسابی عشق خودشیفتگیه و با عکسای جورواجورش دوست داره مدام تو چشم باشه. خانوم خانوما از زمانی که با پسر یکی از شاخای بازیگری یعنی فاطمه گودرزی ازدواج کرده تو اینستا فوق العاده پرکار شده. این خانوم خوش چهره از بس عکسای مدل شدنش رو به رخ بقیه میکشه که اگه یکی وارد پیجش شه اولین فکری که میکنه به جای بازیگری اینه که خانوم یه مدلِ خیییلی باتجربه و خفنه!

z

c

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها