|

فاز قاطی پاتی "لیلا بلوکات" با تیپای غربیش؛ تولد آبجی جونشُ با خندوانه اشتب گرفته!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر حرفه ای سینما و تلویزیون به تازگی با یه پست باحال تولد خواهر جونشُ که حسابی تو پاریس با هم گشت و گذار کردن رو تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیلا بلوکات از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که به تازگی با بازی در مجموعه "از سرنوشت" با نقش آفرینی جذابش اسمش رو سر زبونا انداخت. لیلا بلوکات تو فضای مجازی هم حسابی پرکاره و تونسته بیش از 2 میلیون فالوور تو این مدت واسه خودش دست و پا کنه. لیلا بلوکات یه موسسه خیریه خفن هم داره که اونجا از بچه هایی که به هر دلیل دارای معلولیتی هستن، نگهداری میکنه.

لیلا بلوکات اخیرا تولد خواهر جونشون بود که با یه پست خفن و عکسای جینگولی که با هم گرفته بودن، این روز رو به عزیزدلش تبریک گفت. لیلا خانوم که مدتی قبل برای دید و بازدید اون یکی خواهرش که یه شوهر خوشتیپ و خارجکی داره، به پاریس سفر کرده بود و کلی خوش بهش گذشته بود، این بار با رونمایی دوباره از عکساشون دل خیلیا رو واسه اون سفر خفنش آب کرد. این خواهر لیلا بلوکات که فتوکپی خودشه، تو ایران زندگی میکنه و با آهنگ هومن شاهی خواننده خندوانه تولد رفیق همیشگیش رو تبریک گفت.

af

لیلا بلوکات یه چند روز پیش به کنسرت یکی از پایه های خیریه اش رفته بود که بی شک همه میشناسیدش و اون کسی نیز جز مسعود صادقلو. این بار اما خانوم بلوکات با چنان فازی رفته بود کنسرت و داشت با آبجی خانومش میترکوند که انگاری کنسرت ندیده ان!

رخ دادنای لیلا بلوکات که کاملا فاز و نولش قاطی شده!

لیلا بلوکات عاشق رخ دادنای راه و بیراهش تو اینستاس و به هر طریقی که شده دوست داره یه جورایی اسمش تو ذهن مردم موندگار باشه. از اونجایی که خانوم خانوما خیلی وقته چندان تو فیلم و سریالی بازی نمیکنه و تنها از سرنوشت بود که بار دیگه نام او رو به مردم یادآوری کرد، حالا از راه های دیگه مثل عکسای جورواجور با استایلای عجیب غریب که از لیلا خانوم همچین سبک پوششایی شاید هیچوقت به ذهن نمیومد، مدام اینستا رو زیر و رو میکنه!

تیپای لیلا بلوکات درواقع روز و سال نمیشناسه و از فرم اسپرت گرفته تا خانومانه همه رو امتحان میکنه و مثل اینکه بعد خیریه قصد داره یه نمایشگاه هم مد هم افتتاح کنه خاااانوم!

sd

sda

sf

ادا اصولای خانوم واسه نمایشگاه مسعود خان!

به تازگی مسعود کیمیایی یه نمایشگاه نقاشی برگزار کرده بود که باعث شد خیلی از هنرمندا دور هم دیگه جمع بشن. از اونجایی که لیلا بلوکات به هیچ عنوان چنین مراسمایی رو برای خودشیفتگیاش از دست نمیده، با یه ست بنفش سفیدی که بیشتر آدمو یاد شلغم مینداخت جلو دوربینا ظاهر شد و تا تونست در نهایت اعتماد به سقف از خودش عکس انداخت. خانوم آخه این همه ادا واسه یه مراسم نقاشی، باشه بابا تو خوبی اصلا!

jdd

afa

dg

استفاده ابزاری لیلا بلوکات از شهرتش واسه مایه داری بیشتر!

لیلا خانوم اخیرا خیلی فعال شده و تو هر مراسم و کنسرتی دیده میشه. او هیچوقت بیکار نمیشینه و البته به همین واسطه هم تعداد بی شماری از سلبریتیا رو قانع کرده تا پولای زیادی به خیریه اش کمک کنن.

درواقع از دید کاربرا خانوم بلوکات با این حضورای همیشگیش با یه تیر دو نشون میزنه و هم اینکه تیپ و استایلای جورواجورش رو به رخ بقیه میکشه و باعث بیشتر دیده شدنش میشه، هم اینکه باعث پر رونق شدن خیریه "مهر لیلا" میشه.

xdf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها