|

ست شلغمیِ "لیلا بلوکات" کنار مسعود خان؛ خانوم با این سفرای توپش هیچوقت پیر نمیشه!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات از بازیگرای محبوب سینما و تلویزیونه که کنار این حرفه مهر لیلا رو هم میگردونه. او اخیرا به پست با تیپ متفاوت منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که میون همکاراش به خانوم خَیر هم معروفه. لیلا بلوکات مدت طولانیه که علاوه بر بازیگری، کارهای دیگه ای مثل گردوندن خیریه مهر لیلا رو هم به عهده داره. لیلا بلوکات از این طریق راه خودش رو به فضای مجازی بیشتر باز کرده و حالا یه پا سلبریتی درست و درمون به حساب میاد که گویا این روزا هیچکی جلودارش نیست.

لیلا بلوکات به تازگی عکسی از خود منتشر کرد که او رو با استایلی متفاوت در نمایشگاه نقاشی مسعود کیمیایی نشون میده. لیلا خانوم که هر دفعه عادت داره کاربرای فضای مجازی رو با استایلای جینگولش سوپرایز کنه، حالا هم با یه ست بنفش- سفید تو دل برو حسابی سوژه شده.

خانوم خانوما اینقد تیپ باحال و ترندی رو واسه نمایشگاه انتخاب کرده که کلا میشه به عنوان یه مدل در نظر گرفتش. این خانوم بازیگر که هنوز ازدواج نکرده و روز به روز هم بهتر از قبلش میشه، این بار هم مثل همیشه یه جذابیت آورده رو استایلایی که قبلا پوشیده و خفن تر از قبل ظاهر شده و با شلوار بگ و کت آبرنگیش دل هر چی کاربره رو برد!

leilabolukat_2875543932634088780_532473594

leilabolukat_1657077648_1

leilabolukat_1657077648_2

سفرای اروپایی و خفن لیلا بلوکات!

لیلا بلوکات از اون دسته بازیگراییه که تونسته در طی مدت بازیگریش به اندازه کافی گنجینه پنهان و خفنی رو واسه خودش دست و پا کنه و علاوه بر اینکه روز به روز بر کلاس بالای خیریه اش اضافه میکنه، سفرای توپ خارجیش رو هم از دست نمیده.

این خانوم بازیگر به قدری این مدت تو پاریس مشغول خوش گذرونی بود و با خانواده خارجکی طورش پُز میداد که خیلی از کاربرا گفتن گویا ایشون از اوضاع بدی که تو مردم دارن توش زندگی میکنن خبر نداره و رفته پی عشق و حال!

165435463983ab

16544360625a7c

لیلا بلوکات، ازدواج نکرده هزارتا بچه داره!

لیلا خانوم در تمام مدتی که تو تلویزیون کم پیدا بود، مشغول بزرگ کردن و سر و سامون دادن بچه هاش تو مهر لیلاست که میشه گفت با وجود اینکه هنوز ازدواج نکرده و اونا هم بچه های خودش نیستن ولی عین یه مادر دلسوز بالا سرشونه و واسشون از جونش مایه میذاره.

البته تو این شرایط بازیگرا و سلبریتیای دیگه هم با جون و دل ازش حمایت میکنن و یه رابطه دو نفره درجه یکی با بازیگرا و خواننده های مختلف به واسطه همین خیریه داره.

leilabolukat_1621787275

لیلا بلوکات انگاری نمیخواد پیر شه!

لیلا بلوکات در طی سالیانی به وفور در فیلم ها و سریالای مختلف دیده میشد. اما این روزا خیلی کمتر میشه از اون به عنوان یه بازیگر پرکار نام برد و مخاطبای تلویزیون بعد از دیدن دوباره او در مجموعه "از سرنوشت" کلی از جوون تر شدن خانوم و البته لوکس بازیاش تعجب کردن.

چون معمولا بازیگرایی که بعد از طی سالیان میان و دوباره شروع به نقش آفرینی میکنن، یا میگن دچار افسردگی شدیم یا شرایط بدی رو از سر میگذرونن. ولی لیلا خانوم از قبلش هم خیییلی بهتر شده و مثل اینکه زمونه داره حسابی باهاش راه میاد و فرمول آب حیات رو باید از ایشون پرسید!

leilabolukat_1627759217.jpg3456

leilabolukat_1643651718

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها