|

"لاله مرزبان" با این ژست و تیپ هالیوودیش نشون داد مالِ ستایش نیست باس بره اونوررر!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر بازیگر ساده ستایش می باشد که تو اینستاگرام اصلنم ساده نیست و خیلیم طرحداره و تازه ترین تصویرشم حسابی دلربایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگرای به تازگی مشهور شده سینما و تلویزیونه که البته هنوز خانوم خانوما نتونسته چندان بر روی پرده نقره نقش آفرینی شاخی داشته باشه و بیشتر با بازی در نقش نازگل سریال "ستایش"  به شهرت رسید. اگه کاراکتری که گفتیم رو در این سریال محبوب به یاد بیارید چهره محجبه و چادری وی میاد جلو چشمتون اما در ادامه مطلب تصاویری از لاله مرزبان می بینیم که زمین تا آسمون با اونچه که یادتونه فرررق داره! 

لاله خانوم مرزبان چهره ای ساده اما خوش نقش داره که وقتی در مراسمات سینمایی دیده شد حسابی همرو متعجب کرد. لاله مرزبان همانند خیلی از همکارای دهه هفتادیش علاقه بسیار زیادی به عکس گرفتن و ژست و این حرفا داره و همیشه سعی داشته تا تصویری متفاوت و جذاب رو نشون همه بده نه صرفا فقط یه عکسی منتشر کرده باشه!

خانومای بازیگر ایرانی خب همانند همه خانومای جهان هم عشوه گری بلد هستند و هم به خوبی میتونن استالی های جذاب برای خود بسازند اما از اونجایی که محدودیت دارند و دست و پاشون کمی تا قسمتی بستس، یه جور دیگه وارد عمل میشن! لاله مرزبان از همنی دسته خانوماست که تلاش میکنه تا صفحه اینستاگرامش علاوه بر اینکه تولید محتوای کار های مربوط به حرفش رو داره جذابیت عکسی هم داشته باشه و واقعا خلاقیت خوبی هم داره! در ادامه استوری خانوم خانومارو مشاهده می کنید که زاویه و رنگ چشمگیری داره و نظر کاربران رو حسابی به خودش جلب کرده!

Untitled

بوهو استایل لاله مرزبان دل و جرئتشو تو تیپ نشون داد!

همونطور که گفتیم خانومای بازیگر ما خط قرمز هاتیی به نسبت هالیوود دارند که خب با ترفندایی دورش میزنن! مثلا تصویری که در بالا مشاهده کردید شال لاله مرزبان هم هست و هم نیست! و یا مثلا یقه خانوم بازیگر هم باز شده و هم طوریه که کسی بهش گیر نده!

این دختر دهه هفتادی تو تیپ و استایلاش خیلی هم اهل ریسکه و همانند آزاده صمدی دل و جرئت خوبی در انتخاب و ترکیب آیتمای خاص تو لباسش داره. مثلا چند روز پیش تصاویری از خود بر روی تختی کنار ساحل منتشر کرد که استایل بوهو داشت و برخی از کاربران هم گفتند خانوم بازیگر در مسیر تحولش حالا چرا با فرش زیرش ست زده!!

Untitled

بادی بیلدینگ تایم لاله مرزبان اونم تو خونه

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد میمیک صورت و قد بلند لاله ویژگی های خاصی برای او ساخته است. لاله اهل ورزش است و به قول خودش بادی بیلدینگ کار است و هر روز یا به باشگاه می رود و یا مثل ایام کرونا در منزل ساعاتی را به تمرین و نرمش اختصاص می دهد.

Untitled

هرچی از لاله مرزبان تو ستایش دیدن بذارین کنار با لاله خانوم اینستایی آشنا شین!

لاله مرزبان فعالیت زیادی هم در اینستاگرام داره با کلی پست و استوری. البته که وی در میان بازیگران هم رده خودش تونسته هوادارای زیادی رو جذب کنه و در حال حاضر بیش از 200 هزار فالوور داره.

بعضیا هستند که اصلا خدادادی چهره ای ساده و مثبت دارند و برخی هم هستند مثل خانوم رویا نونهالی که خدا چهرشون رو شیطون و منفی نقاشی کرده اما لاله مرزبان جزو دسته اوله که خب با خواست و سلیقه خودش دوست داره همچون چهرش ساده و بی آلایش نباشه. همونطور که در ابتدای متن گفتیم!

اما لاله خانوم مرزبان ظاهرا به جز بازیگری استعداد خوبی در مدلینگ هم داره چرا که عکس های اینستاییه وی همگی با فیگور هایی خاص و با حال هستند. حالا چرا میگیم استعداد چون خیلی ها مثل فریبا نادری هستند که اتفاقا عکس گرفتند خیلی دوست دارند اما هیچ هنری تو ژست گرفتن ندارن و در نهایت پیجشون پر میشه از عکس هایی که کُپ هم هستند! در ادامه چند تصویر اینستایی از دختر ساده ستایش مشاهده می کنید.

Untitled

دعوای لاله مرزبان و علی شادمان

لاله مرزبان به جز ستایش در فیلم هایی همچون " مهمانخانه ماه نو" و "بی همه چیز" ایفای نقش داشته. لاله خانوم مرزبان در فیلم مهمتنخانه ماه نو با علی شادمان دوست بود که در این فیلم سکانس هایی وجود داره که کمی تا قسمتی مخاطب رو جذب خودش میکنه. در ادامه قسمتی از این فیلم را مشاهده می کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها