|

رقابت "لاله مرزبان" با مدلینگای خارجی؛ خانوم با این استایلای هالیوودیش اینجا چه میکنه!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان از بازیگرای محبوب سینماست که تو فیلم زیر سقف دودی بسیار درخشید. او اخیرا در مراسم اکران فیلمش با استایلی متفاوت ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگران خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در فیلم "زیر سقف دودی" و سریال "ستایش 3" تونست حسابی بدرخشه و بازی حرفه ایش به دل مردم زیادی بشینه. لاله مرزبان در اینستاگرام هم فعالیت زیادی داره و استایلای متفاوتش تو هر عکسی که میذاره تو پیجش گویای اینِ که طرفداران بسیاری داره. لاله مرزبان در طول مدتی که به صورت حرفه ای در فیلم ها و سریال ها بازی میکنه، تونسته نزدیک به 216 هزار فالوور واسه خودش دست وپا کنه.

لاله مرزبان اخیرا عکسی از خودش در مراسم اکران مردمی فیلم "زالاوا" منتشر کرد که او رو با ظاهر و استایلی بسیار متفاوت از همیشه نشون میده. لاله خانوم تو این مراسم با یه میکاپ جدید با تم صورتی حاضر شد که البته این میکاپ رو هم با شالش ست کرده بود و تو میکاپش هم از هیچ آرایش چشمی استفاده نکرده و با یه سایه صورتی خاص، ظاهری متفاوت از خودش رو به نمایش گذاشت.

soroushmn__1656689095_1

soroushmn__1656689095_2

استایلای عجیب غریب لاله مرزبان تو اینستا!

لاله مرزبان از اون دسته بازیگراییه که دوست داره کلا همیشه متفاوت به نظر بیاد و گاهی با میکاپاش و گاهی هم با استایلای شوک کننده تو اینستا ظاهر میشه و دل خیلی از طرفداراش رو میبره.

به گفته کاربران لاله خانوم علاقه زیادی داره شبیه بازیگرای خارجی و هالیوودی به نظر بیاد، واسه همین هم با استایلای جینگولی که زمین تا آسمون با تیپاش توی فیلما و سریالاش فرق داره به چشم خیلی از مد پرستا خوش میاد و بعضی اوقات با تیپای عجیییبش از دید خیلیا باید بزنه تو کار مدلینگ. ولی خودش فعلا گویا علاقه چندانی به این کارا نداره.

laleh.marzban_1573498965

laleh.marzban_1639771260

لاله مرزبان، فراری از میکاپ و تبلیغات اَجق وجق!

همونطور که میدونین این روزا خیلی از بازیگرا به محض اینکه یکم دیده میشن، سریع وارد بازار شلوغ تبلیغات در فضای مجازی میشن و سعی دارن یه جور عجیب غریبی به چشم بیان. لاله خانوم همیشه سعی داره از میکاپای جنجالی دوری کنه و خیلی سنش رو بالا نشون نده.

واسه این کار هم سعی میکنه بیشتر با میکاپای عجیب غریب که او رو شبیه مدلینگا میکنه زیبایی و تفاوتش رو به رخ همکاراش بکشه. چیزی که در نگاه اول و با یکم گشت و گذار تو پیج این بازیگر به چشم میاد، ست زدنای باحالشه که مدام سایه چشمش رو با شالش ست میکنه و کلا تو فاز خودشه و دوست داره هر جور دلش میخواد بگرده.

laleh.marzban_1644004511

laleh.marzban_1556475393_1

لاله مرزبان، شیفته گشت و گذار و عکاسی تو طبیعت!

یکی از تفریحات جالب لاله خانوم که هیچ پروژه و فیلم و سریالی نمیتونه مانع انجامش بشه، بی تردید گشت و گذار تو طبیعت و عکس گرفتن تو شرایط مختلف از خودشه.

لاله مرزبان یه جوری بعضی اوقات از خودش ژست در میکنه که ژست بگیرای حرفه ای باید بیان جلوش لُنگ بندازن. خانوم بازیگر کلا سعی در حال خوب دادن به فالووراش و طرفدارای پر و پا قرصش داره و اغلب وقتی به طبیعت میره هم با عکسای انرژی مثبت این کار رو به خوبی انجام میده. البته خانوم فقط به سفرای داخل ایران قانع نیست و با با رفتن به کشورای دیگه ثابت کرد چیزی از بازیگرای دیگه کم نداره!

laleh.marzban_1639046068_2

laleh.marzban_1525027755

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوب

  • ناشناس ارسالی در

    توزیباترینی همیشه زیبا بمان زیبایه من

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها